Това което на снимката е превързано с тел за какво служи? Имам едно маркуче което е извадено и запушено с пирон. Да поясня колата засега не е в движение и се стяга. Става на въпрос за Витара 1,6 моно
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Това за какво е?
Свий
X
-
От: Това за какво е?
При мен като откача маркучето от това клапанче и оборотите на двигателя се вдигат до 3000-4000. Маркучето би трябвало да отива в една джиджавка от която излиза едно "пишле" и регулира тихите обороти. Проследи къде отива маркуча и как работи, и може да ти се изясни ситуацията.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Това за какво е?
Явно колата притежава двата основни атрибута за за се движи в България - тел и пирон .Извинете за отклонението!
Успех в начинанието и по-скоро да я пуснеш в движение и много да те радва!Life is too short to drive dull cars!
Fight global warming !
... turn on your A/С !
Коментар
-
От: Това за какво е?
За да не пускам нова тема. Трябва да взема един такъв бушон като зеления. Навсякъде ли ги има или са специфични за този модел.?
http://prikachi.com/images/10/2544010X.jpgTT-Tuning Team
АСК Добрич
Коментар
-
От: Това за какво е?
Първоначално публикуван от Деян Давидов Преглед на мнениеТова което на снимката е превързано с тел за какво служи? Имам едно маркуче което е извадено и запушено с пирон. Да поясня колата засега не е в движение и се стяга. Става на въпрос за Витара 1,6 моно
Самата "тенджера" има стойка на десния калник, не мен специално там ми е монтиран изпарителя, а тенджерата с все вакумите е шкартирана. Не се отразява по никакъв начин на работата на мотора (стига да съм видял правилно де). Ако "тенджерата" ти липсва, проследи тръбите от резервоара и запуши свободната тръба, да не гълта вода и боклуци.
П.П. предпазтеля е стандартен, но има 2 вида подобни, носи го със себе си като купуваш. За да изгори, трябва причина, надявам се да си я отстранил.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Това за какво е?
Много се извинявам, че ще се включа в темата на колегата, но не искам да пускам нова тема. При мен това клапанче се счупи, когато ... правихме нещо по двигателя. Залепих го с моментно лепило, но така, че да не запуша отвора. Обаче сега имам някакъв проблем с оборотите при студен двигател. Като запаля държи 1700-1800 оборота и изведнъж вдига 2100-2200 След няколко минути при тези показания оборотите рязко падат до 800-900 и рязко се покачват до 2000 и двигателя все едно ще угасне. Какво може да се направи по този проблем?
БлагодаряСузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.
0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
/e-mail: nikolaynkl@gmail.com/
Коментар
-
От: Това за какво е?
Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнениеМного се извинявам, че ще се включа в темата на колегата, но не искам да пускам нова тема. При мен това клапанче се счупи, когато ... правихме нещо по двигателя. Залепих го с моментно лепило, но така, че да не запуша отвора. Обаче сега имам някакъв проблем с оборотите при студен двигател. Като запаля държи 1700-1800 оборота и изведнъж вдига 2100-2200 След няколко минути при тези показания оборотите рязко падат до 800-900 и рязко се покачват до 2000 и двигателя все едно ще угасне. Какво може да се направи по този проблем?
Благодаря
EDIT: малко снимки, че май стана разминавка:
Самата "тенджера", клапана за нейното управление и мястото на което трябва да стои поначало (там дето е изпарителя). Клапанчето си личи по отрязания маркуч.
Сега видях, че май на колегата му е откачен другия клапан, ще погледна за къде беше, че не помня.
Едит на ЕДИТА така е, който бърза...
Другото клапанче верно е за оборотите. Мисля, че двата клапана са еднакви, само буксите им се разминават, но това си е жичкаджийски проблем и то елементарен.Последно редактирано от tef4o; 02-10-10, 12:36.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар