Да пусна и аз нещо правено миналата есен, поради интереса на някои колеги
Снимките не са от най качествените...
Собственика си знае, в какво състояние го взе та ще обясня на кратко.
Беше му сложен двигател и скорости от BMW316, ресьорите качени над мостовете и се караше само на... прекъсвач Малките кобри ги въртеше много бързо... С една дума - направено за чупене
Докато не даде тотална щета в един гьол, която се изразява в счупени лагери по задния мост, блокирала раздатка, счупен корпус на скоростите и блокирали спирачки... най малко...
После почна полеко полеко възстановяване и преправяне на неиздържалите детайли... кардани лагери по задния мост и т.н, джантите също бяха обърнати, блокажа оправен...
Опитахме се да подсилеме захващането около скобите на ресорите също че моста се беше згънал...
Шпренгване на ресорите и смяна на тампоните с Москвичови до колкото си спомням
Снимките не са много последователно, тука се вижда как е била преместена кутията
Предния кардан
Шлиците
Подложките...
Някои сменени, заварени и усилени работи вече
тука кардана е играл
Новата стойка след шпренгването на ресорите
Сърцето
Предните тампони ги сменихме с полиуретанови и при "разкрачване" всичките сили на осукване отиват в листовете и където най подава...
Усилената кормилна щанга която в последствие се откъсна, кутията е малко, изместена също, монтиран демпфер от Мерцедес, амортесьори от Витара, но бяха сменени доста бързо.
Показва очудващо добри ходове за толкова къса база ресорно джипче
Остава да пуснеме и по актуални снимки на този БИЯЧ.
Доста неща се направиха още по джипа, кои за повече проходимост, кои за по голям комфорт, кои за икономичност...
Ще има продължение.
Коментар