Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране на съединител на витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Регулиране на съединител на витара

    Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
    Това е един от симптомите за закъсано жило,провери го цялото.Имах същите проблеми,смених съединителя комплект и нъц неще,чак тогава проверих жилото и се оказа закъсано.Е не че и съиденителят беше цвете ама имаше още хляб в него.
    утре ще го гледам и ще отстранямвам проблемите че хич не ми се занимава да свалям кутий и да си губя времето ама няа как мене чака
    колега каде най често се закъсва това жило до педала или някаде из вътре в бронята му ???

    Коментар


    • #47
      От: Регулиране на съединител на витара

      Първоначално публикуван от zaks_1984 Преглед на мнение
      утре ще го гледам и ще отстранямвам проблемите че хич не ми се занимава да свалям кутий и да си губя времето ама няа как мене чака
      колега каде най често се закъсва това жило до педала или някаде из вътре в бронята му ???
      При мене и при един колега със самурай вътре в коша на около 20-30см от планката която е закрепена на купето.Вътре в бронята, става неестествено сгъната.Дано минеш по тънката лайсна,успех.
      не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

      Коментар


      • #48
        От: Регулиране на съединител на витара

        Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
        При мене и при един колега със самурай вътре в коша на около 20-30см от планката която е закрепена на купето.Вътре в бронята, става неестествено сгъната.Дано минеш по тънката лайсна,успех.
        Мерси успех и на вас във всяко едно начинание,утре ще излезне на аве какво ще е дали жило или съединител ще напиша тук в форума каде е бил проблема
        Последно редактирано от zaks_1984; 13-06-12, 21:55.

        Коментар


        • #49
          От: Регулиране на съединител на витара

          Освобождавайте жилото от всички придържащи го скоби, за да си прави възможно най-плавно завоя пред двигателя.

          Коментар


          • #50
            От: Регулиране на съединител на витара

            Така де така това жило което ще сменим ще ни е 3-то.Сега го скъса горе след захващатено му към купето.Сега сме го пуснали по надолу да не прави такава голяма чупка в началото пък ще видим.
            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

            Коментар


            • #51
              От: Регулиране на съединител на витара

              Освободихме го пробвахм, но жилото е перфекно, едни много кадърни момчета ми помогнаха да го регулираме и сега всичко е ок, но пак си остава твърд и тва супер много ме дразни....
              Явно е пътник но некатотално да се прецака тогава ще сменя всичко комплект...

              Коментар


              • #52
                От: Регулиране на съединител на витара

                колеги не правете тази грешка да му поглагате разни неща на жилото че послушах един майстор и се счупи в най не подходящия момент и сега ме страх да отворя да видя какво се струши че се чу бая гаден шум при тоталното му счупване
                текнаха едни масла едно чудо не знам какво ще видя като го разглобя

                Коментар


                • #53
                  От: Регулиране на съединител на витара

                  Стара истина е, че козата си сака пръч...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Регулиране на съединител на витара

                    здравейте колеги като виждам по горе в постовете за скъсване на шлеците на педала за разкъсване на ламарината на купето явно си им е проблем на витарките който и аз претърпях,добре че не беше в балкана.На мен също ми беше твърд съеденителя и ми се счупи оста на педала но жилото много плавно си върви в кожуха та въпроса ми е къде да намеря педал сега за съеденителя.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Регулиране на съединител на витара

                      Ако става въпрос за Витара къса база аз имамНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6172.jpg
Прегледи:3
Размер:172.8 КБ
ID:5594030Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6173.jpg
Прегледи:3
Размер:186.8 КБ
ID:5594031Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6174.jpg
Прегледи:3
Размер:103.4 КБ
ID:5594032Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6175.jpg
Прегледи:3
Размер:134.9 КБ
ID:5594033Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6176.jpg
Прегледи:3
Размер:112.5 КБ
ID:5594034Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6177.jpg
Прегледи:3
Размер:142.0 КБ
ID:5594035Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6178.jpg
Прегледи:3
Размер:148.0 КБ
ID:5594036Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6179.jpg
Прегледи:3
Размер:145.5 КБ
ID:5594037Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6180.jpg
Прегледи:3
Размер:140.2 КБ
ID:5594038Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6181.jpg
Прегледи:3
Размер:126.9 КБ
ID:5594039Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6182.jpg
Прегледи:2
Размер:123.0 КБ
ID:5594040Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6183.jpg
Прегледи:3
Размер:128.9 КБ
ID:5594041Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6184.jpg
Прегледи:3
Размер:116.1 КБ
ID:5594042 С поздрав Борето

                      Коментар


                      • #56
                        От: Регулиране на съединител на витара

                        Проблема с твърдият педал при мен го реших по следния начин. 1 провери рамото доло при вилката(което е горе на шлици доло се захваща жилото) при теб стои напред. 2 - освободи жилото . 3- освободи рамото от шлиците и го дай леко назад спрямо автомобила 4- регулираш нормален луфт на съединителя 5- вече имаш лек като перце педал . На мен ми отне много време докато стигна до решението на проблема .Дано съм ти полезен.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Регулиране на съединител на витара

                          Колеги и аз да попитам нещо по темата .Имам Витара 97 1.6 16v дълга база.Проблема ми е в това че почнаха трудно да ми влизат скоростите. Имах и голям свободен ход, регулирах го и всичко се оправи. След няколко дни обаче пак същия проблем. Пак реглаж и така още два пъти, оправя се за два дни и днес пак си имам 3-4 см.свободен ход и пак включвам трудно . Иначе не съм усетил буксуване даже си върти гуми и на втора Майстора казва съединител и жило, аз обаче не си обяснявам на какво се дължи този свободен ход и съответно трудно включване, няколко дни след реглаж и каква е вероятността проблема да е само в жилото или ще трябва да сменям всичко?

                          Коментар


                          • #58
                            От: Регулиране на съединител на витара

                            Значи днес едвам закарах колата на друг сервиз,който ми препоръчаха.Там след 15-20 мин. гледане и пробване положението е следното.Регулационната гайка на жилото е натегната докрай и няма повече ход.Според момчетата самото жило си е ОК. и утре ще отворят при съединителя да видят там какво става.Казаха че имат опасения че вилката която била там може да е пукната и затова да не мога да превключвам нормално.Аз за тази вилка за първи път чувам,поразгледах малко в нета но не разбирам твърде много.Имал ли е някой проблем досега с тази вилка,дали въобще се предлага като резервна част и евентуално какви пари би струвала?

                            Коментар


                            • #59
                              От: Регулиране на съединител на витара

                              Вероятно са прави за вилката. При мен беше трудно включването на 1-ва и задна доста време, докато един ден на един светофар си спрях на червено и повече не можах да включа на никоя предавка при работещ двигател. Нямаше нито звук на счупване, нито някакви други признаци за повреда на нещо. Прибрах се като запалих на 2-ра и карах без съединител. При отварянето на съединителя се оказа точно това - спукана вилка. Благодарение на Иван Попов от форума се сдобих с друга вилка и нещата се оправиха. Съединитела ми беше напълно ОК, но го смених и него с нов комплект, за да не отварям след няколко хиляди км. пак /понеже беше доста износен/. Нямам снимка за да ти я покажа, но някой колега може да изрови отнякъде. Най-общо това е вилката която натиска лагера, който притиска ламелите на притискателния диск на съединителя когато натиснеш педала. Нова не знам дали се предлага, но втора употреба си е ОК - стига да е здрава няма какво да я мислиш повече. Също така ако е от нея, то старата ти подлежи на заваряване, но аз не се навих на този вариант.
                              Santa Fe 2.0 CRDI, 113 к.с., 2002 г.

                              Кофти е когато устата изпреварва мисълта

                              Коментар


                              • #60
                                От: Регулиране на съединител на витара

                                Благодаря за отговора колега.Днес смених съединителя,оказа се че вилката е здрава.Феродовия диск имаше още малко живот,но лагера и притескателния си бяха за смяна отвсякъде.Сложих си Aisin понеже ми се стори най-разумно.Сега педала ми е доста по-мек и си включва както трябва,скоро ще сменя и маслото на скоростите за да ми е мирна главата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X