Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране на съединител на витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Регулиране на съединител на витара

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00389-20120405-0828.jpg
Прегледи:1
Размер:95.5 КБ
ID:5362348

    Ето го лостчето с гайката Н14, която отвих леко, но за мое съжаление нямаше никаква промяна. След като навъртях и днес към 50-60 км., май почвам да свиквам с твърдостта му, и за момента така ще си го оставя.
    Hyundai Terracan 2.9 crdi 163 hp,2007
    Suzuki Vitara ДБ - 1.6 16v, G16BS, 1998 ex
    Hyundai Galloper- 2.5 tdi, 1998, ex
    Продавам гуми 205х70х15!

    Коментар


    • #32
      От: Регулиране на съединител на витара

      Първоначално публикуван от jasonsmith Преглед на мнение
      [ATTACH=CONFIG]436877[/ATTACH]

      Ето го лостчето с гайката Н14, която отвих леко, но за мое съжаление нямаше никаква промяна. След като навъртях и днес към 50-60 км., май почвам да свиквам с твърдостта му, и за момента така ще си го оставя.

      Твоето е малко по друг модел , но е сходно ,ако някой ден ти се наложи да сваляш ск кутия и видиш, че притискателния ти диск е валео , това е причината .Може да пробваш нещо :- Задръж колата на 4000 оборота 4500 и натисни съеденитела , ако е мек значи 100% е от притискателния диск.
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • #33
        От: Регулиране на съединител на витара

        Беше ми много твърд съединителя след смяна с нов и отдадох твърдоста му на това. Но след време се скъса купето там където е захванато жилото - подложих му една планка и ОК ,обаче след това се скъса и оста на педала на съединителя. Смених педала ,сложих ново жило и сега е супер. Ако ви е твърд съединителя - ЖИЛО .Сега не мога да си позная жипката толко лек не е бил педала никога .
        Suzuki Vitara

        Коментар


        • #34
          От: Регулиране на съединител на витара

          Здравейте,
          Да ползвам темата на колегата и аз , че да споделя проблем.
          За да Ви запозная със ситуацията - джипчето е Витара, дълга база, 2000-V6, 96 г., хидравличен съединител, няма жило.
          Появи се следния проблем, който с течение на времето се движеше по следния начин:
          1. Започна да се чува леко прескърцване (като при разпъване на пружина), когато натискам педала на съединителя;
          2. Започна леко трудно да включва на задна скорост, когато правя маневри;
          3. Започна да включва леко трудно и на първа скорост, като затруднението се увеличи значително;
          4. Започна да включва трудно и на втора скорост;
          5. В момента включва с леко затрдуднение и трета, четвърта и пета.
          6. Когато на запален двигател включа на скорост, но съм с напълно натиснат педал на съединител има "увличане" - все едно съм на полусъединител при потегляне с колата.
          След огледа ми вчера установих :
          1. Няма загуба на течност от резерварчето на съединителя, както съм я налял преди една година така си и стои или ако има е много малко;
          2. Няма омазняване по помпата, която е задвижвана от педала и тази която задвижва вилката за аксиалния лагер на съединителя;
          3. Когато колата не е със запален двигател всички скорости се включват без никакъв проблем и с лекота;
          4. Скърцането, което споменах в точка 1 най - горе установих, че се чува от горната помпа, която се задвижва непосредствено от педала, помпата не е изпуснала, но има леко намазняване по оста;
          5. Буксуване от самия съединител няма никакво.
          Та молбата ми е към патилите кажете къде е според Вас проблема, че ми стана мозъка на чуденка.
          Аз като се чудя мисля, че някоя от помпите не работи както трябва - ама защо тогава няма теч от ни една от двете.
          Благодаря предварително за помоща.

          Коментар


          • #35
            От: Регулиране на съединител на витара

            Мисля че прогресивно ти намалява хода на съединителя по някаква причина.
            Трябва да се установи защо.
            Възмижно да е от помпата или хидравличния цилиндър.
            На някои коли се огъва или дори пречупва вилката. Трябва да се погледне как е твоята.
            Погледни и за отваряне на някакви механични луфтове по оста на педала.
            Ако съединителя не е саморегулиращ се, пробвай да го натегнеш и да видиш дали ще изчезне проблема. Дори направи това най-напред ако е възможно, и тогава търси защо се получил проблема.
            И , дали има достатъчно масло в скоростите?

            Коментар


            • #36
              От: Регулиране на съединител на витара

              Според мен има пропускане в гумичките на помпата. Щом започва постепенно да увлича-значи по малко отпуска натиска върху притискателния диск. А това е или от теч на работното цилиндърче(дето му викате "долна помпа"), или "горната" помпа изпуска обратно течността. Щом няма теч отдолу-значи е горе.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #37
                От: Регулиране на съединител на витара

                Ами и аз до такъв извод стигнах, относно прогресивното намаляване де .
                1. Вилката не съм я проверявал - ще я погледна (до колкото мога като махна маншона - опипом), мерси за съвета нямаше да се сетя.
                2. Относно педала механични луфтове по оста няма. Единствено в началото си има около 10 мм като празен ход на педала се явява, след които започва да наиска вилката на хидравличната помпа. Това си го имаше и когато работеше без проблеми - мисля така и си е заложено от самата лостова система.
                3. Със сигурност няма възможност съединителя да се регулира - може в някакви граници да се регулира самото положение на педала за да бъде в предписаните граници. Но пробвах да подложа между вилката и стержена на хидроцилиндара нещо като ддистанционна втулка (един вид да го натегна) - ефекта е нулев.
                4. Масло в скоростите не съм проверявал, но няма видими течове от С.К., но така или иначе утре ще сменям и него та ще елеминирам и този момент.
                Благодаря много за мнението и помоща .

                Коментар


                • #38
                  От: Регулиране на съединител на витара

                  Благодаря и на теб много за мнението. Ами да си призная и моите разсъждения са в тази насока, но човек по някога се заблуждава и е добре да чуе и други мнения на препатил народ.
                  1. Утре следва сваляне на хидравличната помпа - евентуална подмяна че нещо ме гложди конкретно тя;
                  2. Сваляне на някаква щуротия под нея (с формата на шестограм) и изясняване каква функция изпълнява;
                  3. Сваляне и на работното цилиндарче;
                  4. Диагностика на помпата и цилиндърчето;
                  5. Продухване на тръбички и маркучета;
                  6. Проверка за изкривяване на вилката;
                  7.Смяна на маслото в с.к.;
                  8. Монтаж на хидравлична система, обезваздушаване и проверка на крайната ситуация;
                  Та ще Ви информирам какъв е крайния резултат.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Регулиране на съединител на витара

                    Здравейте колеги и малко да повдигна темата и да споделя за проблема ми и чрез вашите компетентни мнения да установя причината за възникналия проблем
                    Наскоро закупих витарка-китарка 1,6 8 винтила всичко по джипката си беше ок единсвеното което ме притесняваше е съединителя, беше малко твърд, но му свикнах, днес както си карах освободих от скорост реших да превключа на по висока предавка но не успях оказа се че съединителя ми е изчезнал напълно, но педала продължава да си е така твърд но не мога да превключа на скорост,скорости имам като паднат оборотите се вкючват, дали е от жилото или съм скапал тотално съединителя, до сега не ми е направило впечатление да боксува само едно леко претрисане при тръгване от место..
                    Според вас каде е проблема в съединителя или в жилото благодаря предврително...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Регулиране на съединител на витара

                      Пробвай да натегнеш малко гайката която е отдолу-на самото жило има запресована шпилка М6, на нея е въпросната гайка. Ако не е мръднала, и не се оправи оттам-най-вероятно е вътре в съединителя. Разбира се така не може да се гадае, трябва ровичкане и проби. Виж да не е скъсана ламарината на купето(горе до педала) в която се опира бронята на жилото-при твърд съединител там се къса сравнително леко.
                      А за да стане съединителя мек-ново жило. Нищо друго не помага.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Регулиране на съединител на витара

                        Има вероятност жилото до се е закъсало и да е задрало по бронята.Проследи го цялото и ако има някъде пречупено там е проблема.Прегледай и нещата които ти каза Кольо,ако всичко е нормално отваряне му е майката.
                        не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                        Коментар


                        • #42
                          От: Регулиране на съединител на витара

                          А бе и в двата случая жилото си е за смяна.
                          То и оттам се започва де, ако няма директни признаци за беля вътре под камбаната...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Регулиране на съединител на витара

                            Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                            Има вероятност жилото до се е закъсало и да е задрало по бронята.Проследи го цялото и ако има някъде пречупено там е проблема.Прегледай и нещата които ти каза Кольо,ако всичко е нормално отваряне му е майката.
                            еми не ме свъртя легнах от долу добре че е висок, един авер ми натискаше от горе и какво останових жилото си е бетон там кадето казвате не е изгнило просто вилката не се натиска до край и не иска да отдели навих малко гаиката покарах малко ама пак същия ефект утре ще подложа една гаика, но май ще е съединител комплект...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Регулиране на съединител на витара

                              Щом вилката не се задейства напълно-търси там проблема преди да започнеш да сваляш кутиите. Не, че не става за два часа, ама защо да си играеш излишно. Ако наистина вилката не се задейства докрай де.
                              Провери ли захвата на жилото горе в педала? Може там да има луфт, и педала се движи, ама не опъва жилото. Ако е закъсано или пречупено-пак ще е трудно движението, ама не заради отварянето на съединителя.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Регулиране на съединител на витара

                                Първоначално публикуван от zaks_1984 Преглед на мнение
                                просто вилката не се натиска до край и не иска да отдели ...
                                Това е един от симптомите за закъсано жило,провери го цялото.Имах същите проблеми,смених съединителя комплект и нъц неще,чак тогава проверих жилото и се оказа закъсано.Е не че и съиденителят беше цвете ама имаше още хляб в него.
                                не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X