Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране на съединител на витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Регулиране на съединител на витара

    Първоначално публикуван от devil. Преглед на мнение
    Здравейте колеги и аз сам с витара къса база 91г. и имам неизвестни за мен проблеми със съединитела. Преди два дни се случи нещо което немога да си обясна": по принцип съединитела ми се натиска мн трудно и отделя ниско долу и от време на време прибоксува, но преди два дни се качиь да я подкарам малко и при натискането на съединитела нещо изпука педала пропадна и след като го върнаь обратно с крам нещата коренно се промениха. педала стана мек вдигна се по нагоре спря да боксува. На другия ден като се качих пак да се повоза съединитела си беше по старо му тегаво се натискаше и отделяше ниско долу. Ще съм ви много благодарен ако някои ми кайе от какво мойе да се получават тези аномалиИ. Благодаря предварително.
    Пробвай да си смениш жилото.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #17
      От: Регулиране на съединител на витара

      според мен не е от жилото а от самия педал ,като погледнеш отдолу самия педал от лявата страна е педала той има ост която минава през втулка и излиза от дясно на педала ,тя завършва с шлици ,на шлиците има едно лостче което влиза на тях а другия край се закача за жилото на съденителя ,и когата някой ,,МАЙСТОР'' ти е сменил лосчето и не го е реголирал както трябва педала става не твърд а много твърд и от там проблемите ,тегаво натискане на съеденителя и изронване на шлиците на лостчето , така че по добре колегата да си погледне шлиците на лостчето след това да си търси проблема в жилото .Успех!!!
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • #18
        От: Регулиране на съединител на витара

        ако има нещо неястно утре ще снимам и ще пусна снимките
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #19
          От: Регулиране на съединител на витара

          Най-добре пусни някоя снимка от каде се регулира точното място Лека
          Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
          Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
          "Mud Angels" Stara Zagora

          Коментар


          • #20
            От: Регулиране на съединител на витара

            Първоначално публикуван от track2000 Преглед на мнение
            Пробвай да си смениш жилото.
            И според мен е жилото.Понякога се накъсва вътре в в бронята и задира без да има видими признаци от вън.Личен опит...
            не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

            Коментар


            • #21
              От: Регулиране на съединител на витара

              1Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10560.jpg
Прегледи:1
Размер:73.0 КБ
ID:5259131 2Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10559.jpg
Прегледи:1
Размер:73.0 КБ
ID:5259132 3Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10561.jpg
Прегледи:1
Размер:66.5 КБ
ID:52591304Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10555.jpg
Прегледи:1
Размер:78.9 КБ
ID:52591335Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10554.jpg
Прегледи:1
Размер:95.0 КБ
ID:52591346Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10553.jpg
Прегледи:1
Размер:82.6 КБ
ID:5259135 нямам време да обяснявам че имам имен ден и отивам да го празнувам, само ще поясня за снимките утре ще е по подробно. на снимка 1 е лоста с шлиците на 2и3 е болта за реголиране на празния ход(с него се реголира височината на педала да е на едно ниво с педала на спирачката)на 4,5,6 се реголира долно ниво на педала на колко см да почва да зацепва съеденитела ,като мината всички операции този лост се бута с ръка напред и назад и трябва да има празен ход поне 3мм за да не ви опира аксиалния лагер постоянно в притескателния диск и да сменяте после аксиален и притескателен ,ако неразбрате по добре не правете това у дома че да не ви боли глава и да давате 300лв за комлект съеденител , ако имате въпроси питайте няма да откажа на никого
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #22
                От: Регулиране на съединител на витара

                Колеги от отговорите и разсъжденията ви виждам че сте доста компетентни.Може ли някой да ми обясни принципа на хидравличния съединител на следващия модел Витара-2000 V6.Възможно ли е да се регулира педала и ако е по какъв начин.

                Коментар


                • #23
                  От: Регулиране на съединител на витара

                  Мисля че се саморегулира, не можеш да му влияеш но все пак и някой по компетентен да се изкаже.
                  http://vbox7.com/play:398e8b82

                  Коментар


                  • #24
                    От: Регулиране на съединител на витара

                    Първоначално публикуван от apj Преглед на мнение
                    Колеги от отговорите и разсъжденията ви виждам че сте доста компетентни.Може ли някой да ми обясни принципа на хидравличния съединител на следващия модел Витара-2000 V6.Възможно ли е да се регулира педала и ако е по какъв начин.
                    Здравейте.
                    Темата е старичка, но да напиша и аз моите патила по въпроса за съединителя, за да помогна на някой да не се чуди и мотае като мен.Значи, като взех моята Витара 2,0 В6 24кл., малко трудно/след 2-3 натискания на съед./включваше 1-ва скорост,понякога и другите.Иначе със съед.нямаше друг проблем.Джипа си вървеше перфектно по всякакви терени, без "боксуване"и др.Започнах, както си му е редът:общ преглед,обезвъздушаване,смяна на течността,пак обезвъздушаване,външен преглед на двете помпи, но нищо, проблема с няколкократното натискане на педала си остана.Причината да е в съединителя също отпадна,защото там признаците са други.Последва и четене във форума,консултации с приятели и майстори и умуване на какво се дължи причината/смяната на гумички и др.отпадна като нерентабилна/.Вече се бях примирил, че без смяна поне на една от помпите няма да мина,даже бях поръчал горната, когато за последно реших да направя реглаж на педала и ОТКРИХ разковничето.Оказа се, че педала/по-скоро лостчето на помпата/не прави пълния си ход да натиска буталцето.А причината бе педала който опираше в стелката и мокета и по тази причина нямаше пълен ход.Регулирах лостчето на педала и всичко си дойде на място.Включваше и превключваше без проблеми и ми олекна на сърцето, иначе щеше да ми олекне джоба поне със 70.00лв.
                    Та на въпроса на Apj:Регулира се педала чрез лостчето на помпата/съответно отвиване или навиване на гайката-в случая на самото лостче/.Лесно е,ама откъде толкоз акъл,та да се сетя, че тази пуста стелка/махнах я/в добавка на мокета може да създадат такъв проблем.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Регулиране на съединител на витара

                      Здравейте колеги, да повдигна и аз темата. Отскоро съм собственик на Витарата, и ми прави впечатление че педала на съединителя е страшно твърд. След тук прочетеното, развих няколко оборота гайката, която е във купето (не мога да се ориентирам от снимките на Джими, но става въпрос за лостчето, което е закачено с гайка 14 номер за педала). Утре ще покарам да видя дали ще има разлика в твърдостта, но въпроса ми по-скоро е, има ли опасност с времето тази гайка да се развие сама и да се откачи жилото в движение примерно (преди да почна да я развивам, беше натегната докрай,..).
                      Последно редактирано от jasonsmith; 04-04-12, 20:07.
                      Hyundai Terracan 2.9 crdi 163 hp,2007
                      Suzuki Vitara ДБ - 1.6 16v, G16BS, 1998 ex
                      Hyundai Galloper- 2.5 tdi, 1998, ex
                      Продавам гуми 205х70х15!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Регулиране на съединител на витара

                        Щом е твърд няма какво да му направиш с гайките.
                        Сменяй жилото, и ще се родиш.
                        Не се сещам коя е тази гайка, макар да съм се ровил отдолу. То не е една или две гайки за завиване и развиване...
                        Пък по съединителя не е страшно-ако стане проблем-най-много да не можеш да се прибереш на ход. Друго е по спирачките...

                        Ма пак ти казвам-за твърд педал е отговорно жилото. Смени го, регулиране както трябва да си работи(да има свободен ход на педала), и ако няма проблем вътре в съединителя-би трябвало да е мек и лесен за боравене.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Регулиране на съединител на витара

                          Първоначално публикуван от jasonsmith Преглед на мнение
                          Здравейте колеги, да повдигна и аз темата. Отскоро съм собственик на Витарата, и ми прави впечатление че педала на съединителя е страшно твърд. След тук прочетеното, развих няколко оборота гайката, която е във купето (не мога да се ориентирам от снимките на Джими, но става въпрос за лостчето, което е закачено с гайка 14 номер за педала). Утре ще покарам да видя дали ще има разлика в твърдостта, но въпроса ми по-скоро е, има ли опасност с времето тази гайка да се развие сама и да се откачи жилото в движение примерно (преди да почна да я развивам, беше натегната докрай,..).

                          Ако става въпрос за гайката долу на лоста на скоростната кутия ,няма да се развие ,но и мек съеденител няма да стане . Не каза само дали ти е хидравличен съеденитела или е с жило .

                          пп Чичо Кольо ,не винаги е от жилото , моя е твърд от самия притискателен диск ,с твърди демферни пружини е и иска доста усили за натиск
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Регулиране на съединител на витара

                            Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                            пп Чичо Кольо ,не винаги е от жилото , моя е твърд от самия притискателен диск ,с твърди демферни пружини е и иска доста усили за натиск
                            С жило е моя, не знам но яко ме дразни твърдостта. Развих няколко оборота, на натиск ми се струва че поотпусна малко, ще го напръскам с WD40, и по-късно ще напиша дали има промяна. А и това, което виждам от жилото, ми изглежда като че ли е ново, все едно е сменяно скоро, но няма как да знам..
                            Hyundai Terracan 2.9 crdi 163 hp,2007
                            Suzuki Vitara ДБ - 1.6 16v, G16BS, 1998 ex
                            Hyundai Galloper- 2.5 tdi, 1998, ex
                            Продавам гуми 205х70х15!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Регулиране на съединител на витара

                              Погледни жилото дали някъде не прави остри завои. Има една скоба близо до кормилната кутия, през която то уж трябва да мине за да не се мандахерца, но тя го огъва доста. Аз съм го пуснал да е свободно, няма проблем. Друго което се сещам, е да провериш кожуха му за нацепвания в частта която е под двигателя, ако е нацепен може да има и ръжда вътре.
                              Твърдия съединител е предпоставка да се сцепи ламарината на купето, там където влиза жилото.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Регулиране на съединител на витара

                                Жилото е в пластмасов шлаух , и няма как да раждяса . Моето съм го рязал точно по тази причина че е твърд педала , оказасе направо ново без ръжди , ето и пластовете отвън на вътре 1 .пластмасова обвивка 2. навита като пружина стоманизирана тел 3. пластмасова тръбичка , и след това е жилото което е също в пластмаса , дефакто се трие пластмаса в пластмаса

                                пп Извинявам се за израза ,,пластмаса'' ако някой знае точния материал нека ме поправи .
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X