От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?
Здравейте, само да добавя нещо за автоматичната скоростна кутия на Субару и бавните скорости. Всички автоматични кутии на Субару са с торк-конвертор, който при голямо натоварване (стръмен наклон, дълбока кал, сняг и т.н.) повишава въртящия момент към колелата, реално играе ролята на "бавни скорости", аз доскоро не знаех това и си мислех, че АТ при Субару няма бавни, но се оказа че не е така. Информацията ми е от собственик на Форестър - АТ 2008, който доста е порчел и си е правил експерименти за това кое как действа. Ето малко материал по темата:
http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter
Здравейте, само да добавя нещо за автоматичната скоростна кутия на Субару и бавните скорости. Всички автоматични кутии на Субару са с торк-конвертор, който при голямо натоварване (стръмен наклон, дълбока кал, сняг и т.н.) повишава въртящия момент към колелата, реално играе ролята на "бавни скорости", аз доскоро не знаех това и си мислех, че АТ при Субару няма бавни, но се оказа че не е така. Информацията ми е от собственик на Форестър - АТ 2008, който доста е порчел и си е правил експерименти за това кое как действа. Ето малко материал по темата:
http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter
Коментар