Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

    Здравейте, само да добавя нещо за автоматичната скоростна кутия на Субару и бавните скорости. Всички автоматични кутии на Субару са с торк-конвертор, който при голямо натоварване (стръмен наклон, дълбока кал, сняг и т.н.) повишава въртящия момент към колелата, реално играе ролята на "бавни скорости", аз доскоро не знаех това и си мислех, че АТ при Субару няма бавни, но се оказа че не е така. Информацията ми е от собственик на Форестър - АТ 2008, който доста е порчел и си е правил експерименти за това кое как действа. Ето малко материал по темата:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter

    Коментар


    • #47
      От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

      Напоследък много мислех за това Субару и бях останал с впечатление, че това е най - добрият (най - функционалният) автомобил, който за сравнително приемлива цена мога да си купя от Щатите. Но прочетох тази тема http://www.subaruclubbg.com/forum/vi...=2647&start=60
      Доста съм разочарован...

      Коментар


      • #48
        От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

        Първоначално публикуван от Sheiha Преглед на мнение
        Напоследък много мислех за това Субару и бях останал с впечатление, че това е най - добрият (най - функционалният) автомобил, който за сравнително приемлива цена мога да си купя от Щатите. Но прочетох тази тема http://www.subaruclubbg.com/forum/vi...=2647&start=60
        Доста съм разочарован...
        Не знам каква е степента на сериозност на цитирания форум, но в беге мама могат да се намерят по-стойностни технически дискусии.
        Гроздето в България е кисело в премного ситуации. За реална преценка относно Аутбек и положението му на пазара спрямо преките конкуренти (Allroad и XC70) силно ти препоръчвам да четеш форуми навън.

        Коментар


        • #49
          От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

          Ценни са все пак мненията за разход, поведение на пътя, ресурс и т.н. Разочарован съм най - много от мненията за тотална липса на динамика. Смятам все пак в понеделник да тествам новото 2010, макар че е много грозно.

          Коментар


          • #50
            От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

            Първоначално публикуван от Sheiha Преглед на мнение
            Ценни са все пак мненията за разход, поведение на пътя, ресурс и т.н. Разочарован съм най - много от мненията за тотална липса на динамика. Смятам все пак в понеделник да тествам новото 2010, макар че е много грозно.
            Нищо ценно не виждам в мнение за разход 30/100.
            Нито пък в оплаквания от динамика на автомобил с 245 коня под капака, придружени с критики към 4х4 задвижването точно към Субару.

            Коментар


            • #51
              От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

              Първоначално публикуван от Sheiha Преглед на мнение
              Ценни са все пак мненията за разход, поведение на пътя, ресурс и т.н. Разочарован съм най - много от мненията за тотална липса на динамика. Смятам все пак в понеделник да тествам новото 2010, макар че е много грозно.
              Нещо за динамиката не мога да се съглася особенно Н6, разход градско 16/100 съвсем нормално каране (автомат).
              --------------------------------------------------
              [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

              Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
              [/FONT]

              Коментар


              • #52
                От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

                Колега, като ти се струва толкова грозен защо въобще ще го тестваш?? Относно Н6 мога само да кажа, че е много приятен за шофиране и е здрав, но си мисля, че за трилитров двигател трябваше да има по-сериозно ускорение. Сега с последния 3,6 Н6 нещата си дойдоха на мястото.

                Коментар


                • #53
                  От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

                  Първоначално публикуван от ф-008 Преглед на мнение
                  Колега, като ти се струва толкова грозен защо въобще ще го тестваш?? Относно Н6 мога само да кажа, че е много приятен за шофиране и е здрав, но си мисля, че за трилитров двигател трябваше да има по-сериозно ускорение. Сега с последния 3,6 Н6 нещата си дойдоха на мястото.
                  Защото така съм решил "колега"... Впечатленията ми след пробното каране са, че новия модел е по - луксозен от гледна точка на интериор и има повече екстри в базовия модел, което респективно позволява да се направи "екстрова" конфигурация на по - приемлива цена. Возията е приятна и определно има много удобни седалки. За съжаление тествах 2.5 с ръчни скорости...определено смятам, че ускорението не е както трябва. Ако "смачкаш" газта разхода скача рязко. За съжаление немога да дам по - полезна информация, тъй като тестовото каране премина по симеоновксо шосе и Студ. град.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

                    3.0 мотора на Аутбек дава сериозен разход за Европа не емного подходящ.Не става и за газифициране за разлика от 2.5.Карал съм всички модификация на последните две поколения аутбек-2.5 автомат,2.5 CVT,3.0.3.6 и 2.5 турбо (XT модела в САЩ).А мен си като най практичен модел си купих 08 2.5 автомат и го газифицирах(въпреки,че не е нужно).Чувам от хора,които са минали от 2.5 на 3.0.че искат да се върнат пак на 2.5 понеже 3.0 на интелигентен режим е спънат а на сторт шарп гори като ламя.2.5 на бензин или на газ гори 8-9 извънградско/11-13 градско или около 10 среден разход.За вървене на мен ми е напълно достатъчен.Ако човек знае как да си служи с педала на газта и кик дауна е много приятен за каране особено в ниските обороти в града на краки разстояния има добър въртящ момент.
                    От всички модификации на мен най много мик харесва 2.5 XT с турбо.Най мно върви,най приятен.Най практичен 2.5 атмосферен.3.0 и 3.6 изобщо не ги гледам вече-бях се засилил точно за такъв и беше едно каране едо тестване и умуване.Изовда ми е-ако е за надеждност,икономия и ецедневно каране 2.5 автомат.Ако е за фън и съм готов да има по-вискоки разходи 2.5 турбо-САМОЛЕТ http://www.youtube.com/watch?v=bGfh5-EeLnE
                    Относно поколенията на мен са ми любими 08-09 .Новия модел има още детски болести и ми бие много на SUV и не ми допада макар да предлага повече място на мен по ми харесва спортно-компактния интериор на 08-09

                    Коментар


                    • #55
                      От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

                      Каква е разликата м/у 2.5 и 3.0 при газифициране?
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #56
                        От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

                        До колкото знам специално при тази модификация, която се обсъжда в тази тема (Outback III), буталата на 3ката не подлежат на регулиране след износване свързано с газифицирането. При 2.5 го нямало този проблем. Това е инфо от Субару форум-а и не знам до колко е достоверно. При желание може да се потърси повече инфо по въпроса...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

                          Първоначално публикуван от Dobs Преглед на мнение
                          До колкото знам специално при тази модификация, която се обсъжда в тази тема (Outback III), буталата на 3ката не подлежат на регулиране след износване свързано с газифицирането. При 2.5 го нямало този проблем. Това е инфо от Субару форум-а и не знам до колко е достоверно. При желание може да се потърси повече инфо по въпроса...
                          Бутала не се регулират. Може да си чул че Н6 е по-податлив да вкопава клапаните в леглата им и има нужда от по-често регулиране, но наскоро беше отворен такъв двигател и за 50к.км на газ има хлабини 0.1мм при допуск 0.35мм и компресията беше в нормите.

                          Каква е разликата м/у 2.5 и 3.0 при газифициране?

                          Ами 3.0 е със 6 цилиндъра и около 80 к.с. в повече, което трябва да се има впредвид като се избира газова уредба.
                          А лично мое мнение е че течна фаза е най-подходяща за него, а и за всички по-скъпи и мощни коли.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

                            Първоначално публикуван от plaskom Преглед на мнение
                            А лично мое мнение е че течна фаза е най-подходяща за него, а и за всички по-скъпи и мощни коли.
                            Която обаче по думите на няколко газаджии е неоправдано скъпа - и като първоначална цена и като последващо обслужване с нашата "хубава" газ.
                            Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
                            Seat Leon 2007 1.9 TDI

                            Коментар


                            • #59
                              От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

                              Здравейте,интересува ме какви са отзивите за дизеловото субару аутбек(след 2006) с каква система 4х4 е?

                              Коментар


                              • #60
                                От: Впечатления за Subaru Outback Mk III, 3.0 H6?

                                Първоначално публикуван от Николай Календжиев Преглед на мнение
                                Която обаче по думите на няколко газаджии е неоправдано скъпа - и като първоначална цена и като последващо обслужване с нашата "хубава" газ.
                                Относно цената на газовата уредба - да скъпа е и не е оправдано да се монтира на кола която струва под 8-10 хил. лв. или повече според преценка на собственика. А последващото обслужване е сведено до 0, евентуален проблем с помпата от мръсна газ се решава с монтиране на филтър след пълначката. След 20 хил. км. отворихме бутилката и вътре нямаше никакви утайки или каквито и да е боклуци.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X