Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+ 7 Impreza '13

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • + 7 Impreza '13

    След известно лутане пак се метнах на Субару. XV ми се вписва идеално в концепцията, но цените на пазара не ми допадат. И избрах Импреза 13та година, внос от Швейц, изглежда свежо.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_913760.jpg
Прегледи:303
Размер:202.5 КБ
ID:6724273

    Имах резерви към 1,6 мотора, но 1воначалното впечатление при ускорение до 100 е по скоро позитивно, очаквах по малко. 5 степенна ръчна ск кутия с опции бавни предавки. Волан, педали, ляво огледало и подгрев на седалки. След обслужване и 2-3 хил км да се повозим съм си навил на пръста да се наджипваме. Клиренса на Импреза е 15 см по каталог, XVто е 22 см. Замисъла е следния:
    - предни амортесьори Форестър 2009 - 2010та
    - задни амортесьори Форестър 2009 - 2013та
    - спейсъри на задното магаре - 5 см
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:spacers.png
Прегледи:299
Размер:240.5 КБ
ID:6724271Натиснете снимката за да я уголемите

Име:spacers 1.png
Прегледи:296
Размер:191.7 КБ
ID:6724272

    - има и друг размисъл - подложки на тампоните на амортесьорите и отново същите спейсъри на задния мост.

    В случая с амортесьори Форестър, Импрезата пораства 5 см, ще има ход. В случая с подложките на тампоните мога да не насилвам до 5 см, а до 4 или 3 см. Останалите 1р5 - 2 см ще дойдат от гумите като размисъла е за 215 65 16, 225 55 17, 215 55 17 .

    Всички идеи и насоки са добре дошли
    Прикачени файлове
    O888 749-O86
    C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
    NC 750

  • #2
    След почти 2 години и 20к км мога да кажа следното - отлично 4х4 (даже 6+), шумен, непретенциозен, мотора иска турбо, пътно поведение за стоков автомобил - 6ца, абе истинско Субару. Поодложих на тампоните 3 см отпред и 4 отзад и се спрях щото при 2 размера + на гумите (205/55/17) моторчето съвсем умря. Върнах 1 назад - 215/50/17 и е по добре. Не намерих подходящи джанти (за моя вкус) и се качих на 17 където избора е по голям. Мотора - ах моотора - 1,6 бензин и е слаб, за да се движи не съвсем умряло иска 4к+ обороти но пък разхода литва над 9 л/км. При 2к - 2,5к оборота пада и под 7 но скороста е 90 - 100. Газ все още не съм слагал, но пък като я подкара наследника ще трябва. С масло 0В20 на 5к км доливам 0,5 л масло, с 5В30 маслото си е там от смяна до смяна. ДОбре че има бавни - с тях е жива, но на 3,5к оборота е на 100 км/ч. Музиката и блутут системата са пълна скръб. Не случайно ВРХ и СТИ модификациите са с цена х2 и х3. ХВ модификациите при същата техника е с цена +50%, но красотата иска жертви. ....ех ако имаше турбо и 150 кс...и 6та скорост.
    O888 749-O86
    C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
    NC 750

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X