След известно лутане пак се метнах на Субару. XV ми се вписва идеално в концепцията, но цените на пазара не ми допадат. И избрах Импреза 13та година, внос от Швейц, изглежда свежо.
Имах резерви към 1,6 мотора, но 1воначалното впечатление при ускорение до 100 е по скоро позитивно, очаквах по малко. 5 степенна ръчна ск кутия с опции бавни предавки. Волан, педали, ляво огледало и подгрев на седалки. След обслужване и 2-3 хил км да се повозим съм си навил на пръста да се наджипваме. Клиренса на Импреза е 15 см по каталог, XVто е 22 см. Замисъла е следния:
- предни амортесьори Форестър 2009 - 2010та
- задни амортесьори Форестър 2009 - 2013та
- спейсъри на задното магаре - 5 см
- има и друг размисъл - подложки на тампоните на амортесьорите и отново същите спейсъри на задния мост.
В случая с амортесьори Форестър, Импрезата пораства 5 см, ще има ход. В случая с подложките на тампоните мога да не насилвам до 5 см, а до 4 или 3 см. Останалите 1р5 - 2 см ще дойдат от гумите като размисъла е за 215 65 16, 225 55 17, 215 55 17 .
Всички идеи и насоки са добре дошли
Имах резерви към 1,6 мотора, но 1воначалното впечатление при ускорение до 100 е по скоро позитивно, очаквах по малко. 5 степенна ръчна ск кутия с опции бавни предавки. Волан, педали, ляво огледало и подгрев на седалки. След обслужване и 2-3 хил км да се повозим съм си навил на пръста да се наджипваме. Клиренса на Импреза е 15 см по каталог, XVто е 22 см. Замисъла е следния:
- предни амортесьори Форестър 2009 - 2010та
- задни амортесьори Форестър 2009 - 2013та
- спейсъри на задното магаре - 5 см
- има и друг размисъл - подложки на тампоните на амортесьорите и отново същите спейсъри на задния мост.
В случая с амортесьори Форестър, Импрезата пораства 5 см, ще има ход. В случая с подложките на тампоните мога да не насилвам до 5 см, а до 4 или 3 см. Останалите 1р5 - 2 см ще дойдат от гумите като размисъла е за 215 65 16, 225 55 17, 215 55 17 .
Всички идеи и насоки са добре дошли
Коментар