Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Субару Е10 Е12

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Субару Е10 Е12

    Привет,колеги!
    Това бусче мноооооого ме кефи и се чудя , дали да не си закупя едно. Та ще ви помоля , ако някой има мнения и впечатления от него да ги сподели. Интересува ме повече стария модел.
    Благодаря предварително!
    Your conscience is all you can take to your grave.

  • #2
    До: Субару Е10 Е12

    Ами да ти кажа колега,имам Е12 от няколко месеца.Взех го товарна кола,да обслужва личните ми нужди,а не за работа.Първите ми впечатления са,че е много функционална и маневрена кола.Макар и произведена през 1991 година,си й функционират всички системи.За тези месеци,това ,което ми направи проблем е допълнително инсталираната аларма.Махнах я и проблема се реши.В момента има проблеми по предницата.Малко по-трудно се намират частите,но цените поне според мен са приемливи.За маншони на полуоските се искат някъде 23-25 лева на брой,като в цената влизат и скобите и греста.За амортисьор ми искат около 130 лева.Според мен сериозният проблем обаче на тази модификация е ръждата.От пръв поглед рамата на моето бусче е здрава и без ръжда,но по купето особено в областта на нишите на колелетата се намира ръжда.Но според мен това не е сериозен проблем,поради рамната конструкция на бусчето.
    Возията е дървена.Ако ще ти е единствена кола според мен не е подходящо за по дълги преходи.Но ако нямаш друга кола в краен случай става.
    На сняг и лед с зимни гуми се държи добре и само на задно предаване,а като се включи 4х4 си става супер.
    Така че общите ми впечатления са положителни.Аз също предпочитам по-стария модел.Има някаква закачка във вида му.По-новият ми грознее,макар,че цените на двете модификации цените понякога доста се доближават.

    Коментар


    • #3
      До: Субару Е10 Е12

      Колега ГАЗ 69,ако Субару бус вози дървено значи имаш проблем в ходовата част.Ако е в оригинал товарно тогава-да.Пружините са му осезаемо по-твърди и дебели.Пътническото вози като лодка.Наистина има проблеми с ръждата.Другият често срещан поблем е превъртането на полуосите в главините,особено при Е10,където са шлицови.При някои от моделите ,а и на повечето Е12 са на шпонка и този проблем отпада.Трябва си честичко притягане на гайките на полуосите и няма проблем.Ядове дава и горивната помпа,но по-скоро от лош контакт на клемите защото е сложена на гадно място.Като цяло много здрава и удобна машина.Седем са ми минали през ръцете.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #4
        До: Субару Е10 Е12

        Не изключвам да има проблем по ходовата част,но аз го сравнявам с возията на другата ми кола-Ситроен.Като ходих да прегледам предницата ми казаха,че ми е изпуснал единия преден амортисьор.Възможно е и това да оказва влияние.
        Колега derhunter щом са ти минали толкова Субарута през ръцете вероятно имаш и практически опит и бих искал да те попитам как да си сменя маншоните на предната полуоска.Външния маншон ми е ясен,проблемът е как да сменя вътрешния?Предварително благодаря за отговора ти!
        А както става ясно от предния ми пост общо съм доволен от машинката!

        Коментар


        • #5
          До: Субару Е10 Е12

          Колеги, много ви благодаря за споделените впечатления! Аз бях на една крачка от купуването малко преди Коледа, но това , дето гледах нямаше средния ред седалки. Минути след това открих Ферозата, за която не съжалявам , че купих. Имам много труден участък черен път до вилата, кадето мисля че бусчето не би се справило при някои условия (прилагам снимки). Иначе ми харесва модела със заоблените стъкла на тавана над вратите и с големия отварящ се покрив.
          Има нещо романтично-сантиментално в този модел. Напомня ми за хипарските бусчета Фолксваген от 60-те...
          Не бих заместил жипката с него, искам го за кеф. Някое излетче по реката или планината на бивак без дивашко "гърбене".
          Смятам , че за това е идеално.

          ПП: Пък ако има и нещо за.... така де.
          Прикачени файлове
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            До: Субару Е10 Е12

            Първоначално публикуван от ГАЗ69 Преглед на мнение
            Не изключвам да има проблем по ходовата част,но аз го сравнявам с возията на другата ми кола-Ситроен.Като ходих да прегледам предницата ми казаха,че ми е изпуснал единия преден амортисьор.Възможно е и това да оказва влияние.
            Колега derhunter щом са ти минали толкова Субарута през ръцете вероятно имаш и практически опит и бих искал да те попитам как да си сменя маншоните на предната полуоска.Външния маншон ми е ясен,проблемът е как да сменя вътрешния?Предварително благодаря за отговора ти!
            А както става ясно от предния ми пост общо съм доволен от машинката!
            Не съм сменял никога маншон.Също и амове.Най-редовно обаче си сменях феродови дискове на съединителя.Голям спец бях станал,даже имах и една смяна на път.А и един път назъбен ремък съм късал.Това е като цяло.А и ядовете с прословутата помпа,но там проблема беше докато я открия къде е.
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X