Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

    Здравейте колеги ,

    Пиша темата във връзка с покупка на Субару Форестър 2002 , 2.0 I , 125 к.с .
    Моля за Вашите наблюдения относно субару форестър , какво се наблюдава при първоначален оглед и при тестово каране?

    Търся си Субару до 5000 - 6000 лв , година над 2001/2002 , насочете ме , какъв модел да търся ?
    Търся си нещо здраво и надеждно , целта ми е като падне сняг или искам да ида до Витоша да нямам притеснения , карам през повечето време градско ( с няколко думи , проходима и здрава кола).
    Моля за подробни насоки към модели , подробни насоки за разход , ходова част , потдръжка и т.н


    Благодаря Ви предварително !

    Поздрави !

    С уважение:
    П.П

  • #2
    Re: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

    Мога да кажа само за легаси с този мотор. Най здравия автомобил който съм имал. Прекрасно 4х4 . 2.0 е най безпроблемния мотор на субару. Окачването е много здраво, сменял съм само биалетки. Сега лошото, харчи повечко бензинец, вяла динамика, ако случиш на проблемен автомобил ще намразиш марката. Мойто го купих от частно лице първи собственик, западна германия. Смених съединител и притискателен диск на 160 000 реални км, биалетки, бобина, ремонтен комплект спирачни апарати и горна помпа съединител, останалото са консумативи - дискове, накладки, ремъци, водна помпа, масла. Купих я на 105 к продадох я на 180к. Дано колегата още си я кара. За мен е здрава ибезпроблемна колица. Пак щях да купя суби но за съжаление не намерих втори читаво.

    Коментар


    • #3
      От: Re: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

      Здравей колега ,

      Благодаря ти за адекватния отговор , насочил съм се към марка субару , няма значение дали е ферестър или легаси.
      Искам нещо читаво за това , можете да ми предлагате всякакъв вид модели и да си казвате впечетленията , избора е доста труден такаче , ще Ви помоля за съпорт.


      Благодаря предварително !
      Поздрави !

      Коментар


      • #4
        Re: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

        Важното според мен е конкретния екземпляр. Аз лично от БГ не бих си купил, освен ако не е бай бек. Легасито си е нисичко. Загледай и турбо бензин мотора. Тук вече динамиката е добра. Има го на форестър. Дизел суби хич не заглеждай [emoji3]

        Коментар


        • #5
          От: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

          По едно време се бях надъхал само за Субару . Много автомобили гледах , като почнеш от Форестър , Легаси , Аутбек и т.н.
          Отказах се и причината беше , че нямаше читави . Защо...не знам ! Та така...
          Успех колега !
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #6
            От: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

            2.0 125к.с. е приятен за каране само на Импреза. На Форестър и Легаси е дразнещо тромав, за мен.
            2.0 177к.с. е нещо съвсем друго, но аз също бих го купувал отвън, ясно защо.

            Коментар


            • #7
              От: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

              Въпросния двигател е най-надеждния на субару, за жалост както са писали колегите не му достига мощност и форестъра си е тромавичък обороудван с този мотор.
              Гледай за издухани гарнитури. След като загрее и влезе в нормален температурен режим пипаш маркучите към радиатора не трябва да са прекалено твърди като камък. Отваряш и гледаш течността в разширителния съд. Там мехурчета дори и спорадични не трябва да има. Има ли беж на далеч. Докато двигателя е студен гледаш нивото на охлаждащата течност в разшитирелния съд и в радиатора. Ако нивото в разширителния съд е нормално или високо, а в радиатора е такова , че се вижда питата му беж на далеч. Като изстине т.е температурата на двигателя да е е около 30 градуса или по ниска , отваряш и гледаш нивото на антифриза в радиатора отново. Ако е ниско, а преди това е било нормално търси си друг автомобил. Проблемът със издухани гарнитури точно при този мотор не е чак толкова изразен ама се среща и то не рядко.

              Коментар


              • #8
                От: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                Както са казали колегите 2.0 125к.с. е доста тромав и неминуемо ще те дразни в определени моменти. 2.0 177к.с. е с много добра динамика, но и частите са по-скъпи като поддръжка. Аз имах първо 125 к.с, 2000 год., после взех турбоверсията 2004 год., но се отказах от марката заради скъпа поддръжка, висок разход на гориво и доста капризна електроника. Все нещо се обажда и все нещо иска или смяна или настройка. Другото което забелязах е ръждата, затова ще е добре ако огледаш автомобила добре преди покупка. Охладителната система си иска грижи - да не се допуска зацапване на радиатора с кал или прах, защото веднага започва да позагрява, редовна проверка на нивото на антифриз, работа на вентилатори и т.н.
                Хюндай Санта фе 2,2, АК; Форд с-мах 2.0, РСК; Форд Транзит; Киа Соренто

                Коментар


                • #9
                  От: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                  @ subaru55555

                  Гледай и за ръжда ...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                    Първоначално публикуван от royce Преглед на мнение
                    @ subaru55555

                    Гледай и за ръжда ...
                    Най-вече! Останалите неща се правят. Има фрапиращи екземпляри.
                    Автомата е по-здрав от ръчката.
                    Върви покарай, ако не ти е тромав, това е твоята кола, стига да намериш читава бройка.
                    А относно поддръжката, не е по-скъпа от на немска кола от тези години, да не казвам, че е по-евтина. Субарутата със скъпа поддръжка за атмосферните R-ки от новото поколение.
                    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                    08седем9010З60
                    MAKE RALLY NOT WAR
                    Confidence in Motion

                    Коментар


                    • #11
                      От: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                      Първоначално публикуван от Preslav Peychev Преглед на мнение
                      Субарутата със скъпа поддръжка за атмосферните R-ки от новото поколение.
                      Може ли по-конкретно кои субита са със скъпа потдръжка,че се заглеждам по форестър 2007 158 коня?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Re: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                        Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
                        Мога да кажа само за легаси с този мотор. Най здравия автомобил който съм имал. Прекрасно 4х4 . 2.0 е най безпроблемния мотор на субару. Окачването е много здраво, сменял съм само биалетки. Сега лошото, харчи повечко бензинец, вяла динамика, ако случиш на проблемен автомобил ще намразиш марката. Мойто го купих от частно лице първи собственик, западна германия. Смених съединител и притискателен диск на 160 000 реални км, биалетки, бобина, ремонтен комплект спирачни апарати и горна помпа съединител, останалото са консумативи - дискове, накладки, ремъци, водна помпа, масла. Купих я на 105 к продадох я на 180к. Дано колегата още си я кара. За мен е здрава ибезпроблемна колица. Пак щях да купя суби но за съжаление не намерих втори читаво.

                        Конкретно този мотор е още по-на място при Форестър поради по-ниското тегло на Форестър спрямо Легаси. Търпи безпроблемно газифициране, може да се докара до 147 Нр. софтуерно и с лека корекция на главата и клапаните, карам вече 10 години Форестър с този двигател и съответните модификации и нямам никакви забележки, освен лека липса на въртящ момент при кални и заснежени терени и голям наклон, което пък се компенсира чудесно с наличието на бавни скорости. За страната е чудесна комбинация между проходимост, надеждност и шосейно поведение. Търпи и заводски лифт около 5 см, без да се отразява на стабилноста на шосе с подходящите пружини и самонивелиращи се амотрисьори,които са скъпички обаче. Страдат хронично от ръжда, освен ако не намериш сглобяван в Кардиф, проблемът с корозията за острова е решен. Другия вариант са италианските каляски които си искат сериозно сервизиране. Моделите след 2006 хич не ги гледай, таралеж в гащите са...
                        Последно редактирано от gkesov; 23-06-18, 00:38.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                          Първоначално публикуван от pi6ligara Преглед на мнение
                          Може ли по-конкретно кои субита са със скъпа потдръжка,че се заглеждам по форестър 2007 158 коня?
                          За возене става, не ме разбирайте погрешно, мотора изобщо не е лош, просто е една идея по-нов от останалите и си има някакви по-слаби места (дори и при Субару се забелязва точно в тези години тенденцията колкото по-ново по-чупливо).
                          Вкопават им се клапаните в главите, имат значително повече електроника от старите, пълно е със сензори навсякъде(с които няма проблеми), гарнитурите са много по-скъпи, основни/биелни лагери също(дано не се стига до там, не питайте от къде знам ).
                          Тия неща звучат страшно, но не е толкова зле, колкото звучи. Не е изобщо задължително да се случат, пък и да е така, няма да ги правите всеки ден. Пак казвам, изброените неща са една идея по-зле от на 2.0 турбо например. За сметка на това R-ката гори значително по-малко.
                          Не се плашете, моторите не са лоши, всичко се прави освен ръждата

                          Да уточня, че говоря за 2.0 атмосферните R-ки. (150кс на импреза, 160 на форестър и 165 на легаси)

                          Някакви слухове, че моторите са курници и са чупливи. Пълни глупости, просто тия коли в повечето случаи се карат по предназначение, а то не е да ходиш до магазина за хляб, а нещо малко по-екстремно.
                          Дали ще е някой да се качва до вилата си по камъните с атмосферката или някой фен да дава газ на турбото е без значение. Това в продължение на 300-400-500к км и после идват тук и..... ооо ама те субарутата са чупливи. Не, не са. Подбирайте си правилно екземплярите и ще останете верни фенове на марката.
                          Последно редактирано от Preslav Peychev; 24-06-18, 23:34.
                          ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                          08седем9010З60
                          MAKE RALLY NOT WAR
                          Confidence in Motion

                          Коментар


                          • #14
                            От: Покупвка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                            Точно преди година купих такова. Видях го на снимка, поговорих със собственика по телефона, отидох и го купих. Целта, за която търсих подобен автомобил, се изпълнява перфектно Лятото баща ми на село (полупланинско, част от пътя макадам), зимата жена ми заради коловозите и натрупаното от снегорините близо до дома ми (малката и кола не може да излезе с дни).
                            Аз от време на време ))) За каране е приятно, пообоколих тук-там. Пишете тромаво, но с какво го сравнявате? Киата ми Спортидж, е по-тромава мисля. А маздата ми 626 го бие отсякъде.. Е? И трите мотора са 2 литра, 125, 128 и 136 к.с
                            Поздрави и успех!
                            Николай
                            VITARA 1.6, 93 къса кабр
                            КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

                            Коментар


                            • #15
                              От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                              Някога и аз бях решил да ставам "горски". Машината е 4х4 и има проходимост сравнима с тая на всеки паркетник, като обаче избягва по-голямата част от проблемите там (главно липса на багажник). Приятел имаше такава. Обикаля 3-4 месеца докато я купи. Не вярвах, че е толкова зле положението. Всеки ден минавах през Дупница...в София като няма, там ще има. Има...конфигурация от три пръста с щръкнал среден...което имаше, беше или загнило, или вътре салона беше все едно са отглеждани кокошки. За 125 коньовия мотор не знам нищо, на моя човек е 170 коня. Върви повече от прилично, но и гориво добре си похапва. 13-14, та и нагоре градско зимата му е нормален разход. По планините пак толкова харчи.
                              Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X