Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

    Имам конкретно питане за тези два двигателя?И двата са с турбо,на по-малкият слагат май-само автоматик,но по-големият ръчна скоростна кутия?За 2.0 боксера знам че с него Субаро се прочуха,но за 2.5 какво са отзивите?
    Форестера се доближава до джиповете повече от другите модели на марката,т.е има бързи/бавни,ЛСД или твърд блокаж отзад,фулл тайм и др.Има ли колеги с един от двата модел да споделят за тях?

  • #2
    От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

    Автоматиците нямат бавни. LSD отзад до колкото знам имат само Outback H6.
    WG 2.7 CRD

    Коментар


    • #3
      От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

      2.5ХТ е много приятен като вървеж, но за моите (семейни) нужни беше малък... Освен това без АГУ разходът е сериозен (ако го караш както се полага)...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

        2.5 имаха някакъв проблемпо ДВГ, но точно какъв съм забравил, т.к. никога този модел не ми е бил интересен. Аз караха две поредни турбо Форита със стария двигател (2.0) и бях мнооого доволен и откъм вървеж, и от към пространство (вкл. и багажно). Погледни в Субару форума, там доста изчерпателно е коментиран проблемът. Поздрави!

        Коментар


        • #5
          От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

          Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
          ....
          Форестера се доближава до джиповете повече от другите модели на марката,т.е има бързи/бавни,ЛСД или твърд блокаж отзад,фулл тайм и др......
          Само да имаш предвид, че единственото по което форестъра е по-джип от аутбека е малко по големите ъгли на атака и отпред и отзад. Иначе разликата в механиката, която да го прави по-проходим няма. Като клиренс са съпоставими също. Само размера е различен (форестъра е по-малък и съответно по-лек).
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • #6
            От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

            2.5 XT е доста як мотор, който носи на около 400 коня с кадърен ремап, но ме съмнява тази кола да става за твоите цели, тя е по-скоро за рейсъри, поддръжката е скъпичка , а и похарчва. И най-големия недостатък на Форестъра- тясно и малко..може новите да са по-големи, но аз мъчих да вляза в един 2000 г. и моментално излязох- повече нищо не гледах..нищо общо с Аутбека.
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #7
              От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

              2.0 е по-надеждния мотор. 2,5 е с отлични характеристики, но е правен на базата на 2.0. Следствието е по-тънки стени, от там доста проблеми с прегряване, кривене глави, теч на масло и други. Автоматиците НЕ са фултайм, поне масово нямат среден диф , а мува. Колкото по-нов е Форестерът, толкова е по-широк, по-висок и по-чуплив . Блокажа в задния диф, когато го има при Субару не е фактор и бързо заминава.....
              Конкретно на въпроса от заглавието, моя отговор е 2.0 и точно посочените години, заради мотор, визия, надеждност, комфорт.
              ПП Темата не е за сравнение на Форестер с Аутбека, иначе доста бих написал в полза на Фори
              Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

              Коментар


              • #8
                От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

                Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                Само да имаш предвид, че единственото по което форестъра е по-джип от аутбека е малко по големите ъгли на атака и отпред и отзад. Иначе разликата в механиката, която да го прави по-проходим няма. Като клиренс са съпоставими също. Само размера е различен (форестъра е по-малък и съответно по-лек).

                Не е точно така. Outback H6 трета генерация идва само с автоматична скоростна кутия, която е оборудвана с междинен диференциaл и виско муфа към задния мост. Стандартно е зацепена на 40/60 преден/заден, а електронно контролираното може да го промени до 50/50 в идеалния случай.

                А пък това е автоматичната кутия на 2.0 и 2.5 моторите с 90/10 стандартно зацепване преден/заден мост и виско муфа, но без междинен диференциал.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:subaru-mpt.jpg
Прегледи:1
Размер:57.9 КБ
ID:5632167

                Outback H4 2.0 и 2.5 с ръчна скоростна както и субару Forester H4 2.0 и 2.0 Турбо с ръчна са оборудвани с межднинед диференциал и виско муфа която може да предаде до 20/80 - 80/20 при буксуване, но най-важното е, че си постоянно на 50/50.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:subaru-manual-transmission-visco.jpg
Прегледи:1
Размер:54.2 КБ
ID:5632168

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:subaru-manual-transmission.jpg
Прегледи:1
Размер:45.1 КБ
ID:5632169
                Последно редактирано от Jimi; 29-12-14, 14:10. Причина: Неточност.
                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                Drag Grand Canyon Daily
                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                LZ1JYM

                Коментар


                • #9
                  От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

                  Излиза че ако е Форестър-само с ръчна кутия ако искаш истинско Субаро 4х4?Ако искаш Аутбек пак така?Поне така разбирам поста на Явор?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

                    То и аз се зачетох по въпроса. Така като гледам H6 са им сложили междинен диференциал с VTD виско муфа (variable torque distribution). Така че ако искаш истиско субару и H6 е в групата. Тези без full-time остава 2.0 и 2.5 автоматите. Ето това трябва да го има в H6:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:subaru-vtd-differential.jpg
Прегледи:1
Размер:31.4 КБ
ID:5632176

                    А това трябва да е разликата мейду автоматиците на H4 и H6:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vtd1.jpg
Прегледи:1
Размер:83.3 КБ
ID:5632177
                    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                    Drag Grand Canyon Daily
                    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                    LZ1JYM

                    Коментар


                    • #11
                      От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

                      Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                      Outback H4 2.0 и 2.5 с ръчна скоростна както и субару Forester H4 2.0 и 2.0 Турбо с ръчна са оборудвани с межднинед диференциал и виско муфа която може да предаде до 20/80 - 80/20 при буксуване, но най-важното е, че си постоянно на 50/50.
                      Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

                        Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                        Излиза че ако е Форестър-само с ръчна кутия ако искаш истинско Субаро 4х4?Ако искаш Аутбек пак така?Поне така разбирам поста на Явор?
                        Ако си фен на автоматите си вземи Outback 3.0. Ако си фен на ръчката си вземи Forester 2.0 турбо.
                        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                        Drag Grand Canyon Daily
                        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                        LZ1JYM

                        Коментар


                        • #13
                          От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

                          Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                          Постоянно 50/50 = full time 4x4
                          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                          Drag Grand Canyon Daily
                          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                          LZ1JYM

                          Коментар


                          • #14
                            От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

                            От подписа ти виждам че имаш Форесър.Сподели къде и с каква уредба го газифицира,доволен ли си от него?Ако може и безпристрастна оценка с "+" и "-".
                            Благодаря.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Питане за Subaru Forester 2.0XT или 2.5XT 2002-2005г?

                              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                              Ако си фен на автоматите си вземи Outback 3.0. Ако си фен на ръчката си вземи Forester 2.0 турбо.
                              Напълно съгласен с колегата! Само да отбележа, Фори 2.0 турбо също е със самонивелиращи задни амортисьори (освен ако предишният соб-к не е направил конверсията към обикновени с по-твърди пружини). Ако ти ще правиш конверсията-забравих по колко са пружините, но амовете са Каяба по 205-210лв./бр.
                              На второ място-комплектът съединител Exedy, който се препоръчва е 680-700лв., а както знаем никой не кара турбо машинка леко, пък и Форитата са основни градски вадачи на закъсали коли и съединителят заминава.
                              И трето-в Субару форума има майстор, който слага перфектно газови инжекциони и прави перфектни настройки за Фори 2.0 турбо. Слага високия клас на Фобос и по спомен излизаше 1100-1200лв. Повечето колеги или са си слагали газовата при него, или ходят за профилактика и настройки при него.
                              Първият Форестър го карах 10 месеца, а вторият-8. Супер съм доволен от колата. Просторна, проходима, динамична, с добър и нескърцащ интериор. Полезни зимни екстри-подгрев чистачки, огледала и предни седалки. Взех я за 70% извънградско, 20% градско и 10% леко неофф горско. Едното нещо, което не ми хареса са прекалено късите предавки. Почти като на състезателна кола, а някои колеги си сложиха и шифтове, за да им станат още по-къси Другото е цената за смяна на ангренажния комплект-около 600-700лв. по спомен. А третото-скъпият размер гуми 215/60/16
                              Поздрави!
                              Последно редактирано от zlost; 29-12-14, 16:41.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X