Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блок - Ремонт/ризи на 955 4.5 Турбо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блок - Ремонт/ризи на 955 4.5 Турбо

    Здравейте колеги ,
    Притежател съм на Порше Кайен 955 2002г 4.5 Турбо 450к.с. Наскоро се наложи да свалят картера заради шум в мотора и се постанови , че Има много голямо задиране по последните 3 цилиндъра. Сега търся блок , но изглежда като мисията невъзможна. Исках да попитам , някой има ли представа дали този никасилов блок подлежи на Ремонт/поставяне на ризи и има ли смисъл изобщо?

    ​​​​​​​Благодаря предварително !

  • #2
    Приятел прави преди 2г при Оркан тази операция. Колко е удачно не зная, продаде колата преди няколко месеца и до последно вървеше без проблем. Ремонта излезна 8х лева, та си направи сметка дали си заслужава. Това е цената за ремонта и последващото обслужване с масла филтри и всички други течности.

    Коментар


    • #3
      Блока е алуминиев с никасилово или алусилово покритие по цилиндрите. Наскоро обсъждах поставяне на ризи на 5 цилиндров 2.5 дизелов двигател с алуминиев блок (VAG, 2.5 TDI PD R5 мотора на T5 бус) където схемата е същата. В шлайфбазата в Доброславци казаха, че са сложили поне на десетина такива чугунени ризи и нямат рекламация до момента.

      Лошото е, че от различни места чувам различни неща. От две места (шлайфбазата и човек уж с доста опит с тези мотори) - нямало проблеми. От друг човек дето прави основно VAG дизелови двигатели - всичките с ризи повличали буталата и приключвали за 2-3 хиляди километра. Но последният твърди и че шлайфан колянов вал не карал, пък аз съм шлайфал и карах едни 50 000км един мотор преди да го челосам в един стълб и вал/лагери бяха в идеално състояние.

      Има и руски клипове в тубата за тоя ремонт, но показват само запалването на мотора после. Пак за VAG мотора. За Porsche-то предполагам информацията ще е по-оскъдна защото е екзотика.

      На теория не виждам причина да не стане. Подозирам, че с хлабините между буталото и цилиндъра има някаква особеност която довежда до успешни и неуспешни ремонти. Като съвет - търси шлайф база в която казват, че няма драма и са я правили тази работа.

      И като детайл - има алуминиеви ризи с алусилово/никасилово покритие. Колбеншмит предлагали такива. Това от чуждите форуми го открих. Тук дали ги има не мога да кажа...
      Последно редактирано от brum; 11-07-21, 16:17.

      Коментар


      • #4
        Здрасти, колегa. Какво стана с надраните цилиндри, надявам се си успял да намериш решение?

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X