Колеги,трябва ли диагностика за да се настроят датчиците в гумите,или може от менюто да се направи?И как да разбера дали въобще ги има датчиците?При палене ми бибитка,че е неактивно и ме дразни.Колата е 2004г.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
За контрола на налягане в гумите Кайен
Свий
X
-
От: За контрола на налягане в гумите Кайен
Гумаджия, сваляне на гумата и или са на винтили или на устройство, закрепено на самата джанта. Ако ги има, но не работят, вероятно батериите са смяна. Ако може да се сменят обаче. Ако не, нови датчици. Принципно гаранцията на батериите е около 5-7 години.Пътят е целта.
-
От: За контрола на налягане в гумите Кайен
Диагностиката би трябвало да хване дали има проблем в системата на TPMS... Ако всичко там е ОК - остават датчиците...
Датчиците би трябвало също да могат да се 'чуят' с диагностична техника (не през компютъра на колата, а има отделно устройство, което приема сигнала директно от датчика за оценка на работоспособността му)..Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: За контрола на налягане в гумите Кайен
Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнениеДиагностиката би трябвало да хване дали има проблем в системата на TPMS... Ако всичко там е ОК - остават датчиците...
Датчиците би трябвало също да могат да се 'чуят' с диагностична техника (не през компютъра на колата, а има отделно устройство, което приема сигнала директно от датчика за оценка на работоспособността му)..
Рибата , дето се лови само с ръце и викат "балък"!
пп Изказах се тъпо.Ако си чете налягането по ъглова скорост верният гумаджия ще трябва да скача на по-високо ниво с диагностика.Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: За контрола на налягане в гумите Кайен
Миленски, въпреки съмненията ти, ако не гумаджиите, то някои сервизи тук си наистина си имат такива тестери (че и някои са вързани към марка - на Опела на колегата при всяка смяна на летни/зимни джанти се искаше препрограмиране с външно устройство, дето обикаляш около колата )
Тези псевдо ТПМС, дето четат ъгловата скорост обикновено 'изпищяват' с грешки по таблото далеч по-рано, щото междувременно е спрял ABS, ESP и т.н.
Но че трябва да си го 'събудил' датчика - така си е (на джипката 'заспиваха' след престой няколко минути на място, че и май заспиваха изцяло дори и да се движат при налягане 0атм - транспортен режим )Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: За контрола на налягане в гумите Кайен
Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнениеДиагностиката би трябвало да хване дали има проблем в системата на TPMS... Ако всичко там е ОК - остават датчиците...
Датчиците би трябвало също да могат да се 'чуят' с диагностична техника (не през компютъра на колата, а има отделно устройство, което приема сигнала директно от датчика за оценка на работоспособността му)..
Коментар
-
От: За контрола на налягане в гумите Кайен
Без да съм запознат с конкретната система разсъждавам така:
1. Проблем с датчика - Датчиците би трябвало да могат да се 'чуят' от универсален приемник за TPMS... Ако го чуе приемника, значи батерията е ОК... Ако не го чуе - значи датчика не предава (вероятно батерия)... За съжаление обикновено тези датчици са за еднократна употреба - батерията е залята... Да, някои експериментират смяна на батерия, но е пипкава работа, а датчици се намират и за що годе нормални пари...
2. Проблем с приемника на автомобила - диагностика с 'фирмен' автомобилен софтуер би трябвало да може да провери тази система за очебийни грешки... Ако няма и там грешки - 'козата си сака пръч'
Това - ако системата показва налягане (т.е. има датчици), а не е на стария принцип (сравняване оборотите на всяко колело чрез АБС датчиците)...Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: За контрола на налягане в гумите Кайен
Моята е с тъпа система - ако загуби сигнал от някой от датчиците - ми мига лаМбата. Ако обаче има мека гума - свети постоянно. В това число има датчик и на резервната гума - а тя е от тънките.
Ако правилно се изразяваш - че при старт ти пише че системата е НЕАКНИВНА - но може да е направено нарочно - за да не ти сигнализира постоянно за липса на сигнал от датчика (поради заминали батерии) и /или че ти е ниско налягането на някоя от гумите.
Датчика се актинвира при по-ниско с 25% налягане на гума от нормалното. Моята кола е 2005 година и още си кара с оригиналните датчици/батериии. Чат.пат ми мига лампага че някой от датчиците не подава сигнал .. после си угасва .. и така до след 2-3 месеца.
Коментар
-
От: За контрола на налягане в гумите Кайен
Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнениеБез да съм запознат с конкретната система разсъждавам така:
1. Проблем с датчика - Датчиците би трябвало да могат да се 'чуят' от универсален приемник за TPMS... Ако го чуе приемника, значи батерията е ОК... Ако не го чуе - значи датчика не предава (вероятно батерия)... За съжаление обикновено тези датчици са за еднократна употреба - батерията е залята... Да, някои експериментират смяна на батерия, но е пипкава работа, а датчици се намират и за що годе нормални пари...
2. Проблем с приемника на автомобила - диагностика с 'фирмен' автомобилен софтуер би трябвало да може да провери тази система за очебийни грешки... Ако няма и там грешки - 'козата си сака пръч'
Това - ако системата показва налягане (т.е. има датчици), а не е на стария принцип (сравняване оборотите на всяко колело чрез АБС датчиците)...Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар