От: Пластмасови тръби на антифриз Porsche Cayenne
Желязо сякаш е най-добре. Медните може да отдават прекалено много топлина и ако има в близост кабели и други маркучи да омекват прекалено много и да се наложи екранизация. Подходяща желязна тръба + още някой лев за да се изпипат и боядисат качествено. Все пак автомобила някой ден ще се продава - върви обеснявай какво прави онова дето е в къщи под радиатора в много скъпа кола...
Желязо сякаш е най-добре. Медните може да отдават прекалено много топлина и ако има в близост кабели и други маркучи да омекват прекалено много и да се наложи екранизация. Подходяща желязна тръба + още някой лев за да се изпипат и боядисат качествено. Все пак автомобила някой ден ще се продава - върви обеснявай какво прави онова дето е в къщи под радиатора в много скъпа кола...
на цена 387лв.
Съжалявам за случилото се на колегата, но това е недоразумение на Порше. Мисля че от 2008г ги правят тръбите от алумин.
Аз им викам, че ще се прецака клаксона ако продължавам да го "мъча" а те своето си знаят. Ами прегракна и не след дълго и спря да свири
Коментар