Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обратно в семейството!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обратно в семейството!

    След като преди точно една година продадох предишната си Фронтера 93-а, преди няколко дена си купих тази красавица-2000година, клима, кожа, 100000км. това е сигурно е колата с най-запазен външен вид която съм имал!
    Има един голям проблем ще кажат някой-Воксуол(дали го пиша правилно)е вече минах около 400км. не усетих да ме затруднява. За сметка на това стриктният англичанин е водил пълна история за направените ремонти.
    Сравнена с предишната...тази ми харесва много повече, много по-комфортна е вътре, има повече място, особенно на задните седалки(облегалката им се разделя 50/50, още един +)вози страшно меко, но пък предишната ми беше на ресьори и последно да споменавам ли как изглежда...мисля че съм влюбен . Като цяло мисля че тази кола чаках досега.
    Естественно сега ще започнат и въпросите ми, но за тях друг ден.
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Обратно в семейството!

    Честито колега! Желая ти хиляди безаварийни километри!

    Коментар


    • #3
      До: Обратно в семейството!

      Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
      Има един голям проблем ще кажат някой-Воксуол(дали го пиша правилно)
      Честито ....другото е английски хумор гласа не е срещу стена, а в "хола" "ВОКСХОЛ"
      ...."Дженерал мотърс" е собственик на някои марки, между които "опел" "исузо" "воксхол" и т.н. и за да не продаваш със зор на англичаните немско возило (опел) им продаваш с лекота същото немско возило, но с тяхната си марка (воксхол). И докато "шогун"а на "мицубиши" за мен си е твърдо далекоизточна версия поангличанчена за заобикаляне на данъчното законодателство, то островната "воксхол фронтера" би трябвало да си е съвсем същата като континенталната "опел фронтера"-здрава, удобна и безпроблемна
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        До: Обратно в семейството!

        Ами и от мен честито!Много безаварийни километри и хубави моменти с новата придобивка!И добре дошъл отново в отбора!
        Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
        LZ1NES

        Коментар


        • #5
          До: Обратно в семейството!

          Както се казваше - "Старата любов, ръжда не хваща!"
          Честито и безаварийно с новата Фронтерка!
          "Когато Господ раздавал земя на народите, българите закъсняли и земята вече била свършила. Затова Бог им дал къстче от своята земя."

          Коментар


          • #6
            До: Обратно в семейството!

            и аз като новобранец да кажа честито за новата кола! със здраве да си изкараш много километри! до преди седмица и аз много се двоумях за такава, но в крайна сметка ни попадна една запазена 96г. и вече трети ден и се радвам
            :)

            Коментар


            • #7
              До: Обратно в семейството!

              Честито и от мен
              Оpel Frontera A КБ 2.8 TDI; Peugeot 206 2.0 HDI
              Honda CB 919 Hornet
              0898849413-Светльо
              Кръвна Група: 0+

              Коментар


              • #8
                До: Обратно в семейството!

                Честито.Със здраве да си я ползуваш.

                Коментар


                • #9
                  До: Обратно в семейството!

                  Мерси на всички за пожеланията.
                  Сега с проблемите...в неделя ходих до Клисура и ми потъна педала на съединителя, долях спирачна течност в първата бензиностанция, оправи се, но след 100-на км пак започна да потъва, оказа се че изпуска от горната помпа. Днес купих ремонтен комплект, струва около 80-на лв. иначе нова помпата струва 1200-1300лв. била комплект с разширителното казанче, и незнам още какво, утре ще го сменят дано е от това.
                  Другият проблем който забелязах, е че до към 3000оборота има нещо като прекъсване, на други коли ми се е случвало като се намокри двигателя така да прави. Ще сменя свещите, трябва да ми погледнат кабелите, дано не е от тях че бройката е 100лв. или 60лв.-по-евтиния вариант.
                  Обмислям варианта за газифициране, че по една стрелкичка на ден не ми харесва да ми мърда, при положение че не я карам, макар че до Клисура и обратно и малко из София го смятах към 9-10/100 което е доста добре. Някой да е слагал бутилката зад задния мост, на ОФА там е резервоара, а на тази има едно огромно пространство, което се използва от някакъв филтър за парите ор резервоара, доколкото разбрах. Мисля си дали не може да се премести някъде другаде тая кутийка, и евентуално ще трябва да се изкара и гърнето от другаде да минава, но в крайна сметка майстора ще каже може ли или не. Така като гледам колекторите са алуминиеви може и да стане газ с изпарител, което ще ми бъде от голяма полза в тази криза
                  Утре или в четвъртък ще разбера дали ще мина тънко с помпата или ще ме боли главата следващия месец.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Обратно в семейството!

                    Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                    Мерси на всички за пожеланията.
                    Сега с проблемите...в неделя ходих до Клисура и ми потъна педала на съединителя, долях спирачна течност в първата бензиностанция, оправи се, но след 100-на км пак започна да потъва, оказа се че изпуска от горната помпа. Днес купих ремонтен комплект, струва около 80-на лв. иначе нова помпата струва 1200-1300лв. била комплект с разширителното казанче, и незнам още какво, утре ще го сменят дано е от това.
                    Другият проблем който забелязах, е че до към 3000оборота има нещо като прекъсване, на други коли ми се е случвало като се намокри двигателя така да прави. Ще сменя свещите, трябва да ми погледнат кабелите, дано не е от тях че бройката е 100лв. или 60лв.-по-евтиния вариант.
                    Обмислям варианта за газифициране, че по една стрелкичка на ден не ми харесва да ми мърда, при положение че не я карам, макар че до Клисура и обратно и малко из София го смятах към 9-10/100 което е доста добре. Някой да е слагал бутилката зад задния мост, на ОФА там е резервоара, а на тази има едно огромно пространство, което се използва от някакъв филтър за парите ор резервоара, доколкото разбрах. Мисля си дали не може да се премести някъде другаде тая кутийка, и евентуално ще трябва да се изкара и гърнето от другаде да минава, но в крайна сметка майстора ще каже може ли или не. Така като гледам колекторите са алуминиеви може и да стане газ с изпарител, което ще ми бъде от голяма полза в тази криза
                    Утре или в четвъртък ще разбера дали ще мина тънко с помпата или ще ме боли главата следващия месец.
                    Koлега пак честито и се надявам само това да ти останат ядовете на главата!Искам само да ти кажа ,че преди 2 години имах същият проблем с помпата на съеденителя.В сервиза в които бях вкарал мойта момчетата ме посъветваха да не давам пари за работни комплекти и т.н. а имало някакав човек които ги правел!Престъргвал ги и им слагал него ви си гумички и всичко на скомната цена от 50 лв.Немога да ти кажа колко ми излезе с труда защото тогава бях на комплексен ремонт
                    и платих всичко на края но за цената за човека с помпите си я спомням.Така че ако след слагането на твоя комплект пак имаш ядове
                    свиркай преди да предприемеш по драстични мерки като закопуване на нова помпа!Все пак с тези 50 лв. карам вече 2 година!
                    Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                    LZ1NES

                    Коментар


                    • #11
                      До: Обратно в семейството!

                      Здравей колега ,миналата седмица имах подобен проблем със съединителя, оказа се изпуснала гумичка на долната помпа при педала на съединителя , смяната на гумичката е много лесна и струваше 8лв и труда от мен и още 10 минути обезвъздушаване ,колата е ОФ Б ДБ 2.2i ;
                      Та мисълта ми е виж дали има омъсляване при педала на съединителя отвътре или отвън на колата; защото много майстори си мислят че проблема идва от горната помпа която е много скъпа и трудна за ремонт ,а най често се поврежда долната помпа !

                      Коментар


                      • #12
                        До: Обратно в семейството!

                        Оправиха ми помпата, имаше омасляване около педала, лошото е че сега педала ми стана много твърд и отделя доста ниско, преди отделяше високо и беше страшно мек. Коя всъщност е "горната помпа", не е ли точно тази на педала, а "долната" е в скоростите?

                        Коментар


                        • #13
                          До: Обратно в семейството!

                          Оправих и проблема с прекъсването, оказаха се свещите, явно са били оригиналните. Централният електрод на някой беше станал на 1/2 от новите, да не говорим за растоянието, добре че не е от кабелите, но и тях ще сменя по-натам.
                          Някой да знае каква е функцията на черната кутийка зад дифа, нещо като филтър на резервоара ми мяза но не съм сигурен, дали няма да може да се премести другаде, или направо да се изолира?

                          Коментар


                          • #14
                            62 седмици по-късно

                            След 62 седмици, 432 дена, 10355 км., 902 литра газ, 250 литра бензин (изчислени на базата последните 7635км.) и безброй добри емоции докато я карам.
                            Купих колата на 68100 мили, в момента е на 74572, което са около 10000км. изминати за една година. След закупуването на колата имаше едно прекъсване, което се оправи след подмяната на свещите и кабелите(явно не бяха сменяни много отдавна). Веднага след закупуването направих обичайното обслужване-масло в двигател, ремъци, филтри, малко след това я закарах за обслужване на скорости и раздатка- бяха сменени маслото в скоростите, спираната течност, маслото в предния и заден диф, от последния изтече доста кално масло, затова при повторната смяна на маслото в двигателя преди около 1000км. то отново беше сменено. Смених гумите с 265/70/16, калкулатора казва че това са 30,6 инча по външният диаметър, за да бъдат монтирани трябва да се премахнат калобраните на предните колела. Колата се повдигна с 1,5 до 2 см. при най-ниските точки.
                            Монтирах газов инжекцион, като бутилката беше монтирана под купето зад задният мост. Обяснил съм в темата за монтиране на газ в ОФ, но ще го направя и тук-за целтта преместихме филтъра на резервоара(над гърнето), беше модифицирана и изпускателната система, бутилката е 45литра, но може да влезе и 60литрова. След монтирането на газтта имаше един проблем- губеше мощност над 3000 оборота, това се оправи при смяна на тръбите за водата които влизат в изпарителя с по-големи.
                            Проблемите-проблемът с прекъсването над 3000оборота се оправи с облусжването, помпата на съединителя след обслужването в началото не е изпуснала досега, маслото си седи последните няколко хил. без промяна.
                            Смених термостата, защото държеше доста ниска температура- под 80 градуса, нямаше проблем със загряването, но след смяната на термостата нормалната температура си застана на около 90 градуса.
                            Изминалата година не мина и без инциденти- дадох колата на брат ми да отиде до Самоков при последният кишав сняг, и на един от завоите той спрял в едно Комбо, пораженията по колата бяха-счупен мигач, ролбар(оригиналният пенопренов), счупена предна броня, изкривен калник и капак, е Комбото не е имало този късмет , но и двамата са добре, няма пострадали. След като ми оправиха колата по застраховка, малко след като излязох от сервиза започна да премигва лампата на маслото, веднага спрях, долях масло, но след около един км. лапмата започна отново да свети, издърпахме колата до сервиза. Проблема се оказа следният- очевидно буталцето в масленната помпа се заклинва, оказа се че при ОФБ под челото на буталцето има една фаска по цялата обиколка на буталото то естественно е метално, а леглото му е алуминиевият корпус на самата помпа. При Омега буталцето няма подобна фаска, след като беше сменено с такова от Омега проблема се оправи. Съмнявам се да има връзка между удара и масленната помпа, макар че е възможно при сътресението да са се изместили някой от стружките и те да заклинват буталцето?
                            Монтирах инвертор 150 вата на мястото на часовника, а него смъкнах на мястото на пепелника(не ми хареса как стана, но следващия път ще се представя по-добре ), пуснах 25 м2 кабели до задната част на купето и направих бързи връзки с перчатки, както и 2 гнезда за постоянен 12волта.
                            Най-голямата промяна е новата предница с новата къстъм броня-3мм стоманени листове и 5мм централни планки, мисля че стана много добре.
                            В началотоКсенонИнвертораКабели и гнездаМястото на пожарогасителяМанекенка :)Новата броняНатиснете снимката за да я уголемите

Име:018980267-big.jpg
Прегледи:1
Размер:195.0 КБ
ID:5180343Натиснете снимката за да я уголемите

Име:018980273-big.jpg
Прегледи:1
Размер:145.9 КБ
ID:5180344Натиснете снимката за да я уголемите

Име:018980277-big.jpg
Прегледи:1
Размер:192.9 КБ
ID:5180345

                            Малко дълъг пост, но за цяла година, доста неща са нови.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #15
                              От: Обратно в семейството!

                              Много добри и полезни доработки,но най-много ми хареса бронята.Къде може да се поръча такава?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X