Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

    Привет колеги, купих си качествен италиански велобагажник за 2 велосипеда, предназначен за джипове с изнесена задна резервна гума, продавача ми каза че трябвало да се махне пвц кутията за резервната ми гума, а пък аз не искам да го махам че резервната гума е чисто нова а и ми харесва как стои оригиналния му пвц капак, тествах го с капака и се държи здраво, реших все пак да ви питам дали наистина трябва да махам пвц капака заради велобагажника?

    Ето как изглежда кутията и велобагажника:

    Кутията

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1215.JPG
Прегледи:2
Размер:495.4 КБ
ID:6146690


    Велобажника

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:365.jpg
Прегледи:1
Размер:35.6 КБ
ID:6146689

  • #2
    От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

    Колеги, има ли някаква опасност да се счупи пвц капака, според мен след като капака се държи заедно с резервната гума стабилно към основната стойка, не би трябвало да има проблем, аз лично като я хвана с две ръце и като я лашкам здравата не помръдва, но все пак да чуя второ мнение?

    Коментар


    • #3
      От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

      Не си го спомням този капак толкова здрав, все пак си е само пластмаса! Две колела с рамката ще тежат 30-40кг което не е малко и ще ти издраскат лъскавия капак със сигурност. По-добре си ги вържи както го дават в инструкцията - директно към гумата!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

        Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
        Не си го спомням този капак толкова здрав, все пак си е само пластмаса! Две колела с рамката ще тежат 30-40кг което не е малко и ще ти издраскат лъскавия капак със сигурност. По-добре си ги вържи както го дават в инструкцията - директно към гумата!
        Преди да монтирам велобагажника за тест, сложих на тръбната му конструкция от сивата изолация за тръби именно да не се надраска капака, велосипедите ги карам на сравнително кратки разстояния, от Младост до Борисовата градина, до НДК и Южния парк, най-много 2-3 пъти в месеца.

        Реално погледнато, като изключим че няма да се надраска самия капак, ако тръгне самата кутия да счупи по време на движение, според мен не би трябвало да падне велобагажника, все пак самата гума държи и капака, вързва се с колани на кръст през задната цяла част на капака, освен да се пукне самата кутия, не би трябвало да има друг проблем?

        Честно казано, не ми се маха кутията, ама искам да съм сигурен че освен евентуалното спукване на капака, не би трябвало да има риск да падне и велобагажника с велосипедите, затова и съм пуснал тази тема?

        p.s. Причината да не искам да махам капака е че резервната гума ми е чисто нова и има мустаци, ще привлича излишно внимание да я гепат, а да търся и секретни болтове за резервната гума, вече ще ми дойде в повече:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1371.JPG
Прегледи:1
Размер:426.1 КБ
ID:5789397
        Последно редактирано от Еделвайс; 25-05-18, 22:03. Причина: п.с. и снимка

        Коментар


        • #5
          От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

          Павка имах същия багажник но преправен специално за фронтерата. Оригиналните захвати са много слаби и колелата започват да се разместват. Направих фланец който се завива за болтовете на резервната гума и се заварява за вело багажника. Капака няма как да издържи без да го махнеш.
          Проблема, е че по закон нямаш особено в Гърция не трябва нищо да ти закрива стоповете, мигачите или номера. В случая номера няма да се скрие но останалите светлини да. Което е доста скъпо като акт в Гърция. За това си купих багажник/платформа която е със светлини и номер и се закача на теглича. И другото което взех е релси за тавана. Ако все още не си го купил помисли за тези варианти.
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            Павка имах същия багажник но преправен специално за фронтерата. Оригиналните захвати са много слаби и колелата започват да се разместват. Направих фланец който се завива за болтовете на резервната гума и се заварява за вело багажника. Капака няма как да издържи без да го махнеш.
            Проблема, е че по закон нямаш особено в Гърция не трябва нищо да ти закрива стоповете, мигачите или номера. В случая номера няма да се скрие но останалите светлини да. Което е доста скъпо като акт в Гърция. За това си купих багажник/платформа която е със светлини и номер и се закача на теглича. И другото което взех е релси за тавана. Ако все още не си го купил помисли за тези варианти.
            Здрасти Божко, велобагажника съм го купил вече. модела е от тези с 2бр. релси на които велосипедите да стъпват на гумите си, няма да ходя в Гърция, ще превозвам велосипедите само в рамките на София, към големите ни популярни паркове.

            С една дума, явно ще трябва да демонтирам двете части на капака, мерси за съветите, ще купя тогава и секретни болтове за резервната гума

            Това е точния модел велобагажник с релсите, който купих:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:1
Размер:322.4 КБ
ID:5789419

            Коментар


            • #7
              От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

              Да същия, ето тук се вижда фланеца и заварките ако се вгледаш. Все пак имай предвид, че закона и в България е същия, да не ти направят проблем някъде, въпреки че 90% от багажниците които ползват хората тук са такива....

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160505_115853.jpg
Прегледи:1
Размер:299.4 КБ
ID:5789420
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

                Аз също си купих багажник, който не е специално за резервна гума, но пасва доста прилично. Нямам кутия, но за по-здраво захващане съм измислил захват с две скоби стегнати за захвата на резервната гума между гумата и стъклото. От тях тръгват две шпилки, на горния им край също слагам две скоби, които са хванати за тръбата на багажника. Става и с ремъците и захватите в комплекта, но аз ще товаря три колела и там тежестта вече е малко по-сериозна, затова искам да разчитам на твърда връзка, а не на ремъци, които могат винаги да се охлабят. Мога да ти снимам детайли от захвата, ако искаш. А иначе ако искаш да си запазиш кутията... ще трябва да измислиш много гумени тампони между багажника и кутията, а отделно ти предлагам да мислиш за някакъв твърд захват, който да тръгва от оригиналната стойка на резервната гума.
                ОФА КБ X20SE + метан

                Коментар


                • #9
                  От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

                  Махнах изцяло двете части на пвц капака, монтирах велостойката, за мой късмет, добре че номера ми е фабрично под бронята та се вижда идеално, а велосипедите понеже лягат на релците, следователно се виждат много добре и светлините през спиците на колелетата, сложих и аварийния триъгълник и мисля че стана добре, единствено ще сложа от тези камионждийския як колан за през диаметъра на гумата, че оригиналния е малък въпреки че стабилно си стоеше докато карах.

                  Ето и снимки:


                  Странично:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180527_111945.jpg
Прегледи:1
Размер:352.9 КБ
ID:5789473

                  Задно:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180527_111923.jpg
Прегледи:1
Размер:670.1 КБ
ID:5789472

                  п.с. Влади, твърда връзка бих сложил задължително, ако реша да прекарвам велосипедите извън София в провинцията, смятам че докато ги карам към градските паркове в рамките на София, мисля че не е необходимо от твърда връзка, ще сложа от камионджийския як колан за товари.
                  Последно редактирано от Еделвайс; 27-05-18, 18:48. Причина: п.с.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

                    Да се чете - релсите, от бързане писах "ц" вместо "с", не мога да редактирам вече горния си пост:

                    Коментар


                    • #11
                      От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

                      Щом става въпрос предимно за перфектната ни столица, не си ли мислил да ползваш колелата по предназначение вместо да ги развозваш като музейни експонати по тази главоболна схема? Най-малкото ще е по-бързо с тях!
                      Honda XL600LM, 1987
                      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                      Коментар


                      • #12
                        От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

                        Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                        Щом става въпрос предимно за перфектната ни столица, не си ли мислил да ползваш колелата по предназначение вместо да ги развозваш като музейни експонати по тази главоболна схема? Най-малкото ще е по-бързо с тях!
                        Съпругата ми се притеснява да кара колело, където ще трябва неизбежно да се налага да се кара по пътното платно с МПС-та, няма навсякъде велоалеи засега, аз също не бих искал да карам когато си возя детето на столчето за колелото, не дай си Боже, някой бързак или пиян идиот ни блъсне с детето, никога няма да си го простя, да не дава Господ, ако излизам само аз с колелото, смело си карам из цяла София без проблем по пътищата, имам тренинг с движенията и покрай бензиновата ми тротинетка, но по причините които посочих не става.
                        Последно редактирано от Еделвайс; 27-05-18, 22:05. Причина: Пояснение

                        Коментар


                        • #13
                          От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

                          Дано само с колани да не ти шават хоризонтално и не клюмват я на ляво, я на дясно... макар, че самата гума е добър стопер като материя и не позволява на ремъците и желязото опраяно в нея да шава.
                          ОФА КБ X20SE + метан

                          Коментар


                          • #14
                            От: Монтаж на велобагажник за резервната гума с оригиналната си кутия

                            Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                            Дано само с колани да не ти шават хоризонтално и не клюмват я на ляво, я на дясно... макар, че самата гума е добър стопер като материя и не позволява на ремъците и желязото опраяно в нея да шава.
                            Няма никакви проблеми с клатенето хоризонтално, виждам го като карам през огледалото за задно виждане, резервната гума е чисто нова и е много еластична на пипане, купих секретни болтове специално за резервната гума че хваща отдалеч окото, сложих направо три секрета, пу-пу дано не го нарочат, то и цялата кола ако я нарочат ще я гепат, но да не чува дявола.

                            Доволен съм от велобагажника

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X