Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не пали Фронтера А спорт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не пали Фронтера А спорт

    Здравейте, колеги, случи ми се следният проблем вчера сутринта стартирах двигателя всичко ОК, отидох до магазина и на тръгване изненада лампата на чека мига. Въртя аз но само припалва и угася и така няколко пъти. Някакви идеи и съвети да я подкарам, че майстора далеко.

  • #2
    От: Не пали Фронтера А спорт

    Виж, свещи, кабелите, бобина, евентуално зацапана капачка от влага, бензиновата помпа, бензиновия филтър, не казваш на газ или на бензин си? Това на първо време...

    Коментар


    • #3
      От: Не пали Фронтера А спорт

      Извинявай, колега, бензин е.От скоро я имам около 2 месеца. Обслужена и прегледана, горивния филтър сменен. Моторът е Х20SЕ. Предният ден ходих до гората, това и първото каране на такъв терен, да не би да е овлажняла капачката?

      Коментар


      • #4
        От: Не пали Фронтера А спорт

        Ключът с чип ли е или е от простите. Ако е с чип, може да е заради умрял акумулатор.
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • #5
          От: Не пали Фронтера А спорт

          Мигаща чек лампа означава проблем с имобилайзера.

          Коментар


          • #6
            От: Не пали Фронтера А спорт

            Благодаря за бързите отговори! Имам 2 бр ключове и така като ги гледам са от простите, но до ключалката има лепнато нещо, което ми прилича на такова и мига в червено. Хм и ако е то трябва жичкаджия ?!

            Коментар


            • #7
              От: Не пали Фронтера А спорт

              Първоначално публикуван от felsher Преглед на мнение
              Извинявай, колега, бензин е.От скоро я имам около 2 месеца. Обслужена и прегледана, горивния филтър сменен. Моторът е Х20SЕ. Предният ден ходих до гората, това и първото каране на такъв терен, да не би да е овлажняла капачката?
              Ако имаш предвид дистрибуторна капачка,тоя мотор няма такова животноКакто ти е казал колегата по горе най вероятно е имобилайзер.Дръпни ключа настрани от контакта за няколко секунди и пробвай пак,при мен помага.

              Коментар


              • #8
                От: Не пали Фронтера А спорт

                Така от веднъж умира бензинова помпа!
                Дано да е емобилайзера, ама там пък каква шитня е мани мани!
                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                Коментар


                • #9
                  От: Не пали Фронтера А спорт

                  Колегата е описал следното : "...припалва и угася..."

                  Ако е имобилайзер , изобщо няма да припалва. Пък и лесно се проверява - просто да провери дали свещите хвърлят искра .

                  Така че везните клонят към недостиг на гориво . А каква е причината за това ? Ами най-простата е да е свършил бензина . Другата е , както спомена Exalibur , да е заминала бензиновата помпа .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Не пали Фронтера А спорт

                    Така, от кое да започна: 1 имам един коментар който още не е публикуван. 2 Джиджавката която е до контактният ключ забелязах ,че не мига; не работи касетофонът а часовникът светва само като припалва. Утре ще и проверя свещите, а колкото до горивото почти съм убеден, че има поне 30 литра бензин (но все пак ) стрелката показва над половината.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Не пали Фронтера А спорт

                      Джиджавката ти е част от имобилайзера-на нея трябва да допреш чип и чек лампата ще спре да мига.Тогава ще запали без проблем. Самият модул на имобилайзера е зад часовника. Там някъде търси проблема.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Не пали Фронтера А спорт

                        Ок обаче чипа май е залепен там, така мисля понеже ключовете са обикновени. Вътре в него има една миниатюрна колбичка с намотка вътре.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Не пали Фронтера А спорт

                          Гледай сега... има някакви бая неяснотии около написаното и затова можеш и да очакваш още по-неясни отговори! Аз съм със същият мотор и макар да си бях втълпил, че нямам имобилайзер и чип в ключа, уви оказа се, че имам! При мен понякога се получава такова мигане на оранжевата чек индикация и се оправя след завъртане на ключа в начална позиция и изчакване 4, 5 секунди докато се чуе едно щракване на реле някъде в компа, или имобилайзера. После пробвам пак, иникацията не мига и си паля. Понеже рядко ми се случва не съм му обърнал още сериозно внимание и с двата ми ключа се случва. Щом някъде ти се губят тоци си провери бушоните макар, че часовника и радиото са на различен бушон от този на бенз. помпа. Често алармаджиите закачат имобилайзерите на алармите към бензиновата помпа и по-точно прекъсват тока към релето и. Може и от там да ти се получава бъг. Ако релето не работи също ще ти мига оранжевата индикация, това също е пробвано!
                          ОФА КБ X20SE + метан

                          Коментар


                          • #14
                            От: Не пали Фронтера А спорт

                            Благодаря колеги, за оказаното съдействие. След няколко дневно питане, лутане и съвети, ровичкане и като крайна мярка бях решил да влача Фронтерката 20 км! Проблемът е решен. Оказа се изгорял бушон, този който е на осветлението на купето и касетофона (има нарисувана крушка и говорител ), невероятно за мен но е така. А може би не толкова невероятно, защото винаги при изгасяне на двигателя се чува три пъти звукова сигнализация. При смяната на бушона касетофонът и часовникът се включиха, а също така и осветлението в купето. Чипът ми е залепен за имобилайзера. Това е от мен, отново благодаря за отзивите.
                            Може да се закрие темата.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Не пали Фронтера А спорт

                              Само дето 110% не е от това не паленето
                              никога никъде от тая страна на галактиката не е измислен автомобил който от бушон за осветление на купето и касетофона да не позволява двигателя да запали че пък и грешка в иначе доста простия комп на х20се-то да записва.
                              Да знаеш, че пак ще ти се случи.
                              no signature no problems

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X