Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Неудобен съединител!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Неудобен съединител!

    След 3 години на автомат се наложи да мина на ръчна Фронтера, очаквах да има някакъв дискомфорт, но вече втори месец и няма свикване! В краката не може да се сложи никаква стелка, защото петата на левият крак почва веднага да опира и става истинско мъчение - така на гол мокет се кара горе-долу. Явно педала е по-близо до пода от нормалното!? Досега с такъв проблем не съм се сблъсквал дори на най-непретенциозни автомобили - имам още две коли със съединители и там проблема не съществува изобщо! Направо се чудя дали са ми оригинални педалите или нещо е майсторено - има ли още някой с подобни ядове?!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    От: Неудобен съединител!

    Аз съм с гумени стелки тип ,,леген,, и нищо никъде не упира.
    РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

    0895шест29410 .

    Коментар


    • #3
      От: Неудобен съединител!

      Днес минах през една морга и проверих педалите на една Фронтера - ами същите са и на същото разстояние от пода! Моята също беше със гумена стелка, но след като щях да катастрофирам два пъти в първите 5 минути беше отстранена незабавно! Не мога да разбера къде е проблема, за да натискам правилно педала кракът ми трябва да е под голям ъгъл спрямо него и само тогава не опира в пода. Това обаче си е доста изморително и несигурно, защото при най-малкото намокряне се хлъзга. Може би има значение, че всеки път трябва да натискам педала до края за да мога да превключа, ако работеше на 2/3 от хода например, нямаше да имам проблеми. Само някой да не реши сега, че съм волейболист - нося 42 размер обувки!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        От: Неудобен съединител!

        На мен всичките ми педали ми идват ниско - 44-45-ти номер нося. Но се свиква - натискаш с цял крак и по-точно ти се пада някъде по средата на крака.
        Гледай стелката да не ти се завира под съединителя. Аз съм с нова стелка която се разхожда - мисля си да я "ъпгрейдна" с велкро, за да не се пързаля към педалите.
        Последно редактирано от Alexfield; 05-12-14, 22:59. Причина: нещо съм изял няколко букви вместо мезе
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • #5
          От: Неудобен съединител!

          Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
          Днес минах през една морга и проверих педалите на една Фронтера - ами същите са и на същото разстояние от пода! Моята също беше със гумена стелка, но след като щях да катастрофирам два пъти в първите 5 минути беше отстранена незабавно! Не мога да разбера къде е проблема, за да натискам правилно педала кракът ми трябва да е под голям ъгъл спрямо него и само тогава не опира в пода. Това обаче си е доста изморително и несигурно, защото при най-малкото намокряне се хлъзга. Може би има значение, че всеки път трябва да натискам педала до края за да мога да превключа, ако работеше на 2/3 от хода например, нямаше да имам проблеми. Само някой да не реши сега, че съм волейболист - нося 42 размер обувки!
          Пробвай с различно положение на седалката. Примерно да я дръпнеш още назад и надолу ако се регулира във височина.
          П.п. и аз съм с ,легени' и нямам проблем. Нося 43 номер.
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #6
            От: Неудобен съединител!

            Е и аз го имам този проблем!( за протокола с № 44 съм).Да дразнещо е но съм свикнал.На почти всеки светфар си придърпвам стелката назад (или като усетя че невлизат хубаво скоростите).Рязал съм предишните лигени и пак си се завират в педалите!Има и един още по неприятен момент като се огънат и чупката доиде точно при педала за газта и се захване в нея......!Така че колега проблема го има но решението си го нацелил!През лятото я карам само на мокет а през зимата се мъча(уж да не я цапам) но си е тегава работа!Сега Alexfield ми даде идея за велкрото та може да пробвам и аз така да я ъпгрейдна!
            Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
            LZ1NES

            Коментар


            • #7
              От: Неудобен съединител!

              Много странно аз нося 42- ри номер и нямам никакви ядове, натискам си съединителя много удобно като на лека кола, с оригиналния мокет съм и с велурени стелки, не знам защо имате такива проблеми , да не би да са ви износени много феродовия диск и от там да поражда натискането ви докрай педала ... ?

              Коментар


              • #8
                От: Неудобен съединител!

                Аз съм със сменен комплект съединител. Наистина след смяната ми е много по-лек съединителя. Но гумения леген се предаде окончателно - вече е на лентички. И съм с нови стелки - тип мокет - универсал. Разхождат ми се под краката както си искат - затова съм ги нарочил за велкро.
                Иначе педалите ми идват ниско, но се свиква.
                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                Коментар


                • #9
                  От: Неудобен съединител!

                  И аз съм с чисто нов съеденител на 3000 км.Не е до съеденителя просто легените се местят напред и застават под педалите и от там това неудобство!Ако си карам с мокетните стелки и аз нямам проблем въпреки че и те халтавят и пак се набират на същото място но повече се преживява но ми е жал да се метна в джипката с крака в сняг и за това си купувам легени за през зимата.Абе това да му е косура!!!Аз съм му свикнал и не ми прави впечатление но си го има като неудобство!
                  Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                  LZ1NES

                  Коментар


                  • #10
                    От: Неудобен съединител!

                    А прблем ли е да си закрепите неподвижно стелките ?!
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Неудобен съединител!

                      Мерси за инфото Колеги! Явно колата е сметната за размер обувки до 40 - японски! Предполагам, че повдигането на педала на съединителя с някой друг сантиметър нагоре си е мисия невъзможна и просто трябва да свикна! Между другото идеята с легена е добра - той си е доста тънък по принцип, пък и петата ще се плъзга и няма да задържа в него. Колата я взех с оригинална текстилна стелка и върху нея дебела гумена с ребра по 1 см - как е карал предишният собственик не ми е много ясно?! Дали е бил хуманоид?
                      Honda XL600LM, 1987
                      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                      Коментар


                      • #12
                        От: Неудобен съединител!

                        Проблема с набирането на стелките е неприятен. Аз смятам да го реша,като положа големи парчета гума(от пред педалите до под седалката и от страни да я захвана с барчето и кората под вратата) За целта си купих гума на ролка от'' ЗЕБРА''.За сега съм положил само в багажника (от мързел) но мисля за зимата да пробвам и отпред.
                        ОФБ 2.2 ДТИ 2000г
                        ТЕЛ;0876228770

                        Коментар


                        • #13
                          От: Неудобен съединител!

                          Никога не съм имал проблеми с това ,а съм с 44 номер,по-скоро ми е малко разстоянието между педалите ,но това в началото!
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Неудобен съединител!

                            Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                            След 3 години на автомат се наложи да мина на ръчна Фронтера, очаквах да има някакъв дискомфорт, но вече втори месец и няма свикване!
                            Вчера си говорихме с едно приятелче и стана дума за автоматиците, та в тази приказка неговия най-добър приятел карал чероки автоматик много години, впоследствие се наложило да се качи на лека кола с ръчни скорости, той толкова е бил свикнал с автомата си че само за 2 седмици сменил колата си с автоматик.... та си мисля че май не толкова че педалите са ниски, а че още не можеш да свикнеш и да ти е комфортно след 3 години каране на автоматик, казват че който се е бил качвал на автоматик после не щял и да чува за ръчни скорости....

                            Коментар


                            • #15
                              От: Неудобен съединител!

                              Мaй товa е истинaтa зa колегaтa!С ръчните нa всяко МПС трябвa дa си нaмериш оптимaлно положение зa рaботa с педaлите,a инaче зa нaистинa неудобни педaли съм признaл Ситроен Пикaсо ,Джъмпер и Рено Трaфик и то не сaмите педaли ,a корите нaд тях,нaистинa сa зa мaлки крaкa,френскa рaботa!
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X