Запалката на таблото ми се е разхлабила и постоянно не ми дава добър контакт когато включвам зарядни и т.н., знам как да сваля цялото табло, правил съм го, но не мога да разбера как да сваля само запалката
, както виждате на снимката с стрелките, предполагам че с отверка внимателно се изхлузва черната пластмаса, или е по друг начин.... ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как се демонтираше запалката на таблото
Свий
X
-
От: Как се демонтираше запалката на таблото
Предполагам, че самата запалка (не черната пластмаса) е на някакви ламаринени щипки отзад, които като стиснеш трябва да я измъкнеш напред. Как ще бръкнеш отзад обаче... идея си нямам!ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Как се демонтираше запалката на таблото
Ееее, една нищо и никаква запалкаПървоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеПредполагам, че самата запалка (не черната пластмаса) е на някакви ламаринени щипки отзад, които като стиснеш трябва да я измъкнеш напред. Как ще бръкнеш отзад обаче... идея си нямам!
, доколкото знам мисля че не е захваната със щипки а е прикрепена към черната пластмаса с тънък обръч болт, който се е разхлабил с времето и просто трябва да го стегна, че се върти много и не ми дава добър контакт, хич не ми се вярва заради една тъпа запалка да свалям цялото табло....
Коментар
-
От: Как се демонтираше запалката на таблото
Запалката се сваля само отзад, не я напъвайте няма да излезе. Сваля се само барчето и запалката е завита отзад, на нейния корпус има резба и е хваната с голяма гайка която се сваля на ръка.no signature no problems
Коментар
-
От: Как се демонтираше запалката на таблото
Мерси с съвета, много ми помогна а и на другите колегиПървоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеЗапалката се сваля само отзад, не я напъвайте няма да излезе. Сваля се само барчето и запалката е завита отзад, на нейния корпус има резба и е хваната с голяма гайка която се сваля на ръка.
, по-горе написах техническа грешка болт вместо гайка
, та знаех си че е на гайка но другото е вече ясно 
п.с. Така и така ще я свалям запалката и реших да купя нова качествена запалка, да не се занимавам да чистя старата...
Коментар
-
От: Как се демонтираше запалката на таблото
Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеЗапалката се сваля само отзад, не я напъвайте няма да излезе. Сваля се само барчето и запалката е завита отзад, на нейния корпус има резба и е хваната с голяма гайка която се сваля на ръка.
Така и така сме зачекнали темата , та при сваляне на барчето има ли някакъв гяволък ?
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Как се демонтираше запалката на таблото
Благодарение на колегата Kuzdov, когато разглобявах таблото за смяна на ново радиаторче за парното, сега ще ти постна от неговите съвети при разглобяването на таблото, в случая само за барчето, ето:Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
Така и така сме зачекнали темата , та при сваляне на барчето има ли някакъв гяволък ?
1. Сваляш кутията между седалките. Кутията за касетите се държи на едно винтче на дъното, под нея има 3 винта, които държат целия съндък. Има и 2 винта под гумената стелчица и още 2 малки към кожуха на скоростния лост. Освобождава се гумата на ръчната (издърпва се лоста докрай) и леко се издърпва цялата кутия назад. Кожуха на скоростния лост си остава на мястото, само със завъртане се изнизва през конзолата за касетофона по-късно;
2. Сваля се конзолата за касетофона. Има 2 винта в кутията под касетофона, две щипки отстрани, още 2 (или 4, не помня точно)отстрани в горната и част, където се захваща към таблото.
п.с. Евала Kuzdov, че не те беше домързяло да напишеш тогава толкова подробно при свалянето на цялото табло...
Коментар
-
От: Как се демонтираше запалката на таблото
Днес ходих до магазина и попитах за нова оригинална запалка за фронти, след справка, въпросната запалка се продава само пълен комплект от 6 части, произведена в Canada, за цена 130 лева
, бах тая златна запалка, та ще си карам със старата, има едни китайски за по 5 лв но ми се видяха толкова кекаво направени, че почистих доколкото можах налепа в дъното на оригиналната ми запалка и е добре засега.
Коментар
-
От: Как се демонтираше запалката на таблото
Прословутата запалка пак почна да прави мизерии и да ми прекъсва захранването на гармина и на каквото и да включа в запалката, както по-горе писах комплект оригинална запaлка e 130лв. за което няма как да дам толкова пари, поразучих доста и реших да купя отделно гнездо запалка с капаче и там да включвам съответните консуматори, след доста обикаляне успях да намеря китайско гнездо с капаче за 6 лв:
Но колкото пъти го гледам, толкова пъти ми изглежда много кекаво направен и ако реша да включа компресорчето като нищо ще го стопи, и решавам пак да търся но този път по специализираните магазини и един търговец беше много любезен, почна да търси из разни каталози и намери на някакво Ауди гнездо запалка оригинално за багажника като резервна част, и в крайна сметка след 10 дни доставка и за цена 40лв. се сдобих с оригинална немска запалка с капаче, както виждате на снимката нищо общо с китайската запалка:
Чудя се къде да го монтирам и реших да е на черното капаче което седи до касетофона, мисля че е добра идея:
Остава въпроса със захранването, мисля да взема захранване от касетофона тъй като има постоянен ток, а и ще използвам предпазителя на самия касетофон като предпазна мярка, какво мислите?
Коментар
-
От: Как се демонтираше запалката на таблото
Ако ще включваш компресор или трансвертер, силно препоръчвам отделна инсталация 4 кв.мм със собствен предпазител. Можеш да ползваш от тези за аудиосистеми, дето са с капаче. А оригинална не може да няма по моргите. На Нисан Терано май са същите. А и от каквато и друга кола да сложиш, все ще е по-добра от китайската."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
От: Как се демонтираше запалката на таблото
Днес успях да намеря време и монтирах новото гнездо-запалка с капаче, стана супер хванах черната основа с 4 винта за да не се изхлузва лесно при дърпане от щипките, стана супер и работи
п.с. Куздов на компресорчето кабелите му сложих крокодилчета и при нужда директно към клемите на акумулатора
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар