Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз в кюпа :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И аз в кюпа :)

    Днес и аз най-накрая се сдобих с ОФКБ. Още не съм направил снимки, така че пускам линк към обявата http://www.cars.bg/u892259
    Километрите по километраж са 98***, по лепенка за смяна на масло - 18* ***. Много запазен кожен интериор.
    И естествено не може без да се споменат проблемите .

    Още на излизане от КАТ ( ама направо на портата ) педалът на спирачката потъна. Като отворих казанчето, буквално в ръцете ми се разпадна гуменото й уплътнение. Течността вътре беше ( и все още е ) на огромни бели сополи .. предполагам даже, че е оригиналната. Съвети от къде да намеря уплътнение или пък направо нова капачка? След това светна "чек енджина". Лозан го прочете като грешка 401 ( нещо с еко-тинтири-минтири.. за сега не се пипа ).
    Шофьорската пръскалка не пръска и в това време видимостта е почти никаква ( предполагам е запушена, но нямах под ръка игла/карфица да я почистя ).

    Дисплеят на борд компютъра е на вертикални линии.... дали има начин да се оправи това?
    Също как ( ако може ) да се смени езика? В момента е на талянски.. а пък леко съм го позабравил та бих предпочел да е на инглиш .

    Дежурното - полунеработещо табло... оборотомерът работи на фарове.. а пък бензиномерът седи на макс.. което по принцип не е зле ... ама сигурно фронтерата не е лека за бутане.

    Гумите... предните за мъгла... задните БАРУМ М+С с дот 2011... ще го мисля дали да взимам още две нови или пък направо 4 нови всесезонни ( някой да препоръча читави? ).

    Петата врата не заключва от централното. За съжаление само отключва и всеки път след това трябва да се заключва с ключа.


    Та така... за сега колата остава на паркинга и ще чака да намеря време да се захвана с нея .

  • #2
    От: И аз в кюпа

    Честито,колега! Много харна изглежда, да ти носи много положителни емоции.
    Сега, за другото : Аз отдавна не гледам километрите по обявите, всичко под 180-200 к за кола на над 10 години е крайно съмнително. Разбира се има и такива екземпляри,но са наистина много рядки. По въпроса за спирачната течност : ако няма от магазините за авточасти, то от някоя автоморга можеш да си вземеш цялото съдче ( не вярвам да ти дадат само капачката ). За грешката при чек енджина е почти на 100% сигурно,че е от ЕГР-а.
    Пръскалките освен с карфица, можеш да пробваш да ги отпушиш и чрез външно впръскване със спринцовка с оцет.
    За дисплея - има фирми,занимаващи се точно с това - поправка. Потърси в гугъл, ако не можеш ми кажи да пратя на ЛС.
    За гумите - задължително 4 еднакви гуми, за да нямаш ядове с раздатката.
    И още веднъж честита да ти е !
    First Man, then Machine!
    Lada Niva
    Honda XR 400

    Коментар


    • #3
      От: И аз в кюпа

      Мерси за добрите думи колега .
      Километрите и на мен са ми последното нещо, което гледам.. просто ми стана забавно като видях, че не са се сетили да свалят лепенките за смяна на маслото .

      И да.. прав си - ЕГР-то беше.. а какво точно е това ЕГР и къде може да прочета повече за него? едит: разбрах го какво е това... то се оказа доста често срещан проблем при екотек.

      В какво се изразява поправката на дисплея? Матрицата ли се сменя, пренапасва ли се... нещо по електрониката ли е?

      За гумите - ясно че трябва да са еднакъв размер... ама мислиш ли че ще има проблем ако сложа две нови същия размер? Задните са ДОТ3711 или нещо такова.. на практика почти не са карани и нямат износване...
      Последно редактирано от _kalata_; 11-12-12, 19:10.

      Коментар


      • #4
        От: И аз в кюпа

        Дисплея 99% не може да се оправи, много капризен лентов кабел е и прекъсва от прегаряне заради крушките които са много близо до него, презапоява се с многоточков иглен поялник. Може все пак да го дадеш да пробват потърси в гугъла наистина има маняци които се мъчат и го правят. В Опел форума има един пич който препрограмира езиците и презапоява потърси го. За таблото е писано, течноста в казанчето е хубаво да се смени цялата и да се промие системата, едва ли според мен е от капачката обаче.... виж някоя от 2-те помпи дали не тече. Гумите както писаха вече еднакви задължително. ЕГР-а не е лошо да се свали и да се изчисти цялата гняс около него. Аз като го правих на моята дизеларка събрах една кофичка от кисело мялко със сажди примесени с горяло масло, след това вече над 30 000 км. нямам и спомен от светене на чека и гасене на турбото....
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          От: И аз в кюпа

          За отзад можеш да откачиш машинката за заключване, да не ти пречи докато я смениш с друга. И това, че са ти претапецерли волана (поне на мен така ми изглежда от снимтките) не е толкова лошо, защото напрактика си е нов. За километрите е ясно. Безаварийно каране и късмет.

          Коментар


          • #6
            От: И аз в кюпа

            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            Дисплея 99% не може да се оправи, много капризен лентов кабел е и прекъсва от прегаряне заради крушките които са много близо до него, презапоява се с многоточков иглен поялник. Може все пак да го дадеш да пробват потърси в гугъла наистина има маняци които се мъчат и го правят. В Опел форума има един пич който препрограмира езиците и презапоява потърси го. За таблото е писано, течноста в казанчето е хубаво да се смени цялата и да се промие системата, едва ли според мен е от капачката обаче.... виж някоя от 2-те помпи дали не тече. Гумите както писаха вече еднакви задължително. ЕГР-а не е лошо да се свали и да се изчисти цялата гняс около него. Аз като го правих на моята дизеларка събрах една кофичка от кисело мялко със сажди примесени с горяло масло, след това вече над 30 000 км. нямам и спомен от светене на чека и гасене на турбото....
            В интернет намерих как се оправя дисплея. В момента не ми е належащ, така че ще чака .
            За езиците разбрах, че се прави с "Тек3" и за целта трябва "иммоб кода" .. който уви го нямам.. ще трябва да го поръчам от представителя на хлопел. В един от форумите пешеше, че може да се смени и през менюто на дисплея.. но силно ме съмнява. Бтв.. можеш ли да ми дадеш координати на човека, който сменя езика?
            Ясно, че не е от капачката, но все пак трябва да я оправя/заменя. Моята няма уплътнение, така че на първо време ще импровизирам, пък после ще търся нещо за постоянно ( цена на нова 40 лева?!?!? ВТФ?!?!?)
            Утре мисля да сменя спирачната течност пък да видим дали ще има промяна... следващата стъпка е спирачна помпа.

            Някой да има менюъл на английски за екотека? Дръпнах каквото намерих на ФТП-то но там не намирам нищо конкретно за този двигател .



            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
            За отзад можеш да откачиш машинката за заключване, да не ти пречи докато я смениш с друга. И това, че са ти претапецерли волана (поне на мен така ми изглежда от снимтките) не е толкова лошо, защото напрактика си е нов. За километрите е ясно. Безаварийно каране и късмет.
            Последно редактирано от _kalata_; 13-12-12, 19:19.

            Коментар


            • #7
              От: И аз в кюпа

              Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
              Днес и аз най-накрая се сдобих с ОФКБ. Още не съм направил снимки, така че пускам линк към обявата http://www.cars.bg/u892259
              Километрите по километраж са 98***, по лепенка за смяна на масло - 18* ***. ...
              По- добре да си знаеш на колко е .
              Преди 2 месеца звехме на дядото една астричка нововнос на около 160 000, като поразрових обаче открих лепенката за текущо обслужване от Италия навряна в сенника и се оказа ,че километрите са с 50 000 повече естествено, но затова пък абсолютно всичко беше сменено преди 20 дена. Така че колата се регистрира само в кат и дядото спести едни 4-500 лв.
              Sent from my Nokia s fenerche

              Коментар


              • #8
                От: И аз в кюпа

                Така... днес ( вече вчера ) имах време да се занимая малко с фронтерата.
                Първо ето малко снимки:



                Ето и лепенката, която джамбазинът е забравил да разкара


                смяна на масло на 162 хиляди км на 22/02/11








                Някаква идея това какво е? Намира се вдясно от педалите. Изглежда всякаш е "изграждано" нещо от смола/лепило???


                И повредения дисплей.




                Днес имах време само да сменя спирачната течност и да сваля таблото за поправка ( вече презапоено и остава само да се монтира обратно и пробва ).



                Също така установих, че педалът на съединителя седи прекалено ниско. Някаква идея как да го вдигна?

                Коментар


                • #9
                  От: И аз в кюпа

                  Сменяли са ти радиаторчето на парното, и понеже трябва да се сваля таблото, селяците в Италия режат долния капак и после го лепят с каквото могат. А като гледам при теб как е пльокано предполагам, че дори не е правено в сервиз. Спукали са и средния въздуховод като гледам и той е "фиксиран"
                  Педала на съединителя се лекува с нова помпа, или може да пробваш малко да го коригираш от стрежена, намира се над самия педал в купето.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    От: И аз в кюпа

                    Какво се чудиш? В подфорума ма ЛР имаше "тарикат", който беше много горд, че си е срязал камбаната на СК със зегето за да намести вилката и така си е спестил развиването на десетина болта. Даже снимки имаше на "рационализацията"....
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #11
                      От: И аз в кюпа

                      Днес монтирах таблото и за съжаление бензиномерът пак седи на макс . Оборотомерът сега работи нормално.. май само съм боднал стрелката на грешна позиция, защото при загрял двигател тихите обороти седят на 500-600. Ще трябва да намеря някой да "измери" реалните обороти и след това да калибрирам оборотомера.

                      Дайте идея какво да правя с бензиномера... може ли да се стигне до него без да свалям резервоара?

                      Коментар


                      • #12
                        От: И аз в кюпа

                        Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                        Днес монтирах таблото и за съжаление бензиномерът пак седи на макс . Оборотомерът сега работи нормално.. май само съм боднал стрелката на грешна позиция, защото при загрял двигател тихите обороти седят на 500-600. Ще трябва да намеря някой да "измери" реалните обороти и след това да калибрирам оборотомера.

                        Дайте идея какво да правя с бензиномера... може ли да се стигне до него без да свалям резервоара?
                        Не.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          От: И аз в кюпа

                          Бърза питанка.. предполагам бензиномерът мери съпротивление ( потенциометър към поплавъка )? При прекъснат кабел ( демек безкрайно съпротивление ) какво ще показва - празен, пълен, грешка? Да знам дали директно да се насочвам към сваляне на баката и да не си губя времето в следване на кабели...

                          Коментар


                          • #14
                            От: И аз в кюпа

                            Най добре е да свалиш резервоара да размърдаш поплавъка нагоре,надолу да видиш има ли някаква реакция стрелката ,тъкмо ще го изчистиш от мръсотийте вътре,възможно е да се е окислила отгоре или извадила буксата и след това търси кабела до таблото.
                            ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

                            Коментар


                            • #15
                              От: И аз в кюпа

                              Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                              Бърза питанка.. предполагам бензиномерът мери съпротивление ( потенциометър към поплавъка )? При прекъснат кабел ( демек безкрайно съпротивление ) какво ще показва - празен, пълен, грешка? Да знам дали директно да се насочвам към сваляне на баката и да не си губя времето в следване на кабели...
                              Конкретно за питанката, при голямо съпротивление показва празно при намаляване на съпротивлението показва към пълно
                              ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X