Ползата е в по-големият ход на окачването което обаче не се постига само с тези обеци.Трябва и други неща да се променят като по-дълги амортисьори и нови бъмпстопове.Според мен евентуален недостатък е че при разбиване на тампоните на обеците в средната сглобка би могло да се получи страничен луфт който би бил неприятен.Харесват ми обаче като цяло.Благинка си е.
Това е забранено на шосето, пък и няма да можеш да караш. Оставаш без курсова устойчивост. Слагат ги за разни триални истории и роккроулинги.
Обаче са ти последната грижа. И дългоходовите амортисьори са само пари. Първо трябва да уредиш ходовете на мостовете, кръстосването им, и ходовете на карданите.
Както казва Стефан за роккроулинги и причие бавно-придвижващи се ок, ама това няма ли да е опасно да се кара с по-висока скорост? Освен това толкова голям ход отзад е безмислен при ограничението в хода на предните А носачи, дори задните гуми да са стъпили на земята те все пак трябва да имат някаква тежест, за да бутат напред?
Хехе това дори аз го видях, по-скоро въпроса ми беше какъв е смисъла от 70см ход отзад, при положение че Фронтерата е ограничена от предните си А носачи с 20-на см. ход отпред.
Аз нещо не вдянах .
Човека и сега си е с ресори . Това което иска е да замени стандартните обеци с тези от снимките , за да получи по-голям ход . Размери няма никъде , но от снимката грубо на око ми се струва , че междуцентровото разстояние е около 150 мм.
Има една тема за повдигане на Фронтера , а там доколкото имам спомен такава дължина на обеците е допустима . Лично аз с междуцентрово 130 мм. постигнах 40 мм. лифт и ми се струва , че още сантим - два по-дълги обеци едва ли ще окажат влияние върху страничната устойчивост .
А да не би проблема да е в самата форма на обеците ? Щото като гледам снимката и това не би било проблем ? Или нещо пропускам ?
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Аз не разбрах да има проблем. Просто питаше за какво служи това чудо.
Не ти остава нищо от устойчивостта. Особено в завой, когато натиснеш спирачките. Ако е на скорост - става страшно.
Пример: На УАЗовете, след 1985-та, щатно се монтира вакуумен усилвател на спирачките. Само заради това, обиците се прехвърлени от предния край на предните ресори, на задния. За увеличаване на преодоляваното препятствие, в спорта ги обръщат, и това веднага се усеща на шосето.
Сега като се зазяпах ми стана любопитно
Понеже от снимките не личи добре , да попитам : Горната част на тази "обеца" ( ако мога така да се изразя ) , тази с надписа на нея - неподвижно ли е захваната за шасито , или извършва ротация около болта ( и той играе ролята на става ) в ухото ?
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Ааа мерси , Търтейче Изясни ми се .
Е , сега в отговор на първия пост : ще използвам един руски израз : Это хуйня !
Не угадал, нещото си върши чудесно работата. Никой не е твърдял че става за нещо друго от роккроулинг. Па като толко ти се кара по шосето с над 60, с проста сижимка се връзват и спират да се отварят и въртят.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Роккроулерите си ги връзват с лебедките, те само затова имат, хем по две. За евтино и рядко - товарни колани с тресчотки. А има и някакви с ключалки, ама не съм сигурен че си струва теглото и надеждността.
Не угадал, нещото си върши чудесно работата. Никой не е твърдял че става за нещо друго от роккроулинг. Па като толко ти се кара по шосето с над 60, с проста сижимка се връзват и спират да се отварят и въртят.
А , аз вече съм свикнал на обобщенията в какви ли не теми във Форума . Така че приемам горното по принцип .
Ако на някой все пак му направи впечатление , че темата е пусната конкретно в раздел за Фронтера , ако не го бърка , че след като е решил , че ше вдига над 60 км./ч. , та да почне да връзва сиджимки ... нема проблем ! Демокрация !
Мен лично не ме кефи тая схема да я приложа на Фронтерата , та дори от гледна точка на кинематиката . Впрочем , над 60 се случва да я нагъзвам и по черен път , но всеки знае себе си .
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар