Обява

Свий
Няма добавени обяви.

турбо на фронтера А 2.0 бензин?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

    Направо ме разбиваш с това изказване колега! ....Радвам се,за което!
    ...1во...всички знаем,че се прави с много пари,особенно ако искаш всичко да е толкова перфектно,колкото Ти твърдиш,че го разбираш и се прави!
    ...2ро....ако искаш дай ми 3000-3500лв и ще те уредя да имаш турбо и ти гарантирам,че ще си доволен и определено впечатлен!
    ...А ако не ми вярваш за цената,мога да те уредя директно вземеш цялата кола (БМВ е30) за 5000лв!
    ...Виждам,че ти определено разбираш от коли и турбиниране и то явно в пъти повече от мен,такаче ще се радвам да изпишеш подробно скъпата "рецепта" за турбиниране и да дадеш на колегата и евтин вариант,с който да има сила И в ниските!
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #17
      От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

      Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
      ...Виждам,че ти определено разбираш от коли и турбиниране и то явно в пъти повече от мен,такаче ще се радвам да изпишеш подробно скъпата "рецепта" за турбиниране и да дадеш на колегата и евтин вариант,с който да има сила И в ниските!
      всички знаем лафа, че "евтините и хубави стоки свършиха" и тук е така. Евтино турбиниране няма, в пъти по-евтино от към средства нерви и време е да се вземе турбо мотор да се сервизира и да се надене в коша на фруктиерата ( което е безсмислено според мен )
      no signature no problems

      Коментар


      • #18
        От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        всички знаем лафа, че "евтините и хубави стоки свършиха" и тук е така. Евтино турбиниране няма, в пъти по-евтино от към средства нерви и време е да се вземе турбо мотор да се сервизира и да се надене в коша на фруктиерата ( което е безсмислено според мен )
        Съгласен съм с теб,но нека всеки си има мнение! ...Аз съм се убедил в обратното и му се наслаждавам ежедневно....и въпреки това,ако имам възможностите,няма да се замисля,а ще си взема стокова турбо кола(еволюшън разбира се) ,но на този етап...това за мен са само мечти!
        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

        Коментар


        • #19
          От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

          За мен темата също е леко безсмислена . Нито колегата ще даде 8 бона ( айде нека да са 5 ) за една турбина , нито пък тук се дадоха смислени и еднозначни отговори дали изобщо става номера . Като гледам и май никой от участниците не е правил подобна интервенция и има защо .

          Но понеже темата е в подраздел "бърборене" , то тя нека си седи :
          - А според моето скромно имхо , един по- мощен двигател на старо , в рамките на 150 - 160 коня , като цена ( включително с основен ремонт ) ще е доста по-рационално решение . Нещо повече : дори включително в рамките на въпросните 8 бона на човека ще му останат пари за американски кит , дето колегите му пускат снимките в темите от време на време , за да ни текат лигите , като по опърлено прасе на Коледа . .... това за ОФА , в тон с темата .
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #20
            От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            За мен темата също е леко безсмислена . Нито колегата ще даде 8 бона ( айде нека да са 5 ) за една турбина , нито пък тук се дадоха смислени и еднозначни отговори дали изобщо става номера . Като гледам и май никой от участниците не е правил подобна интервенция и има защо ...
            Според мен трябва да излезеш на една разходка в която има 3-4 турбинирани джипа(има такива,че са и повече даже).ПОсле или ще си изхвърлиш Фронтерата,или ще почнеш и ти да мислиш за нЕк'ви набухватели.
            П.П.Не знам защо ужасно много хора си мислят,че турбината дава само коне.Тя всъщност дава и огромен въртящ момент.А къде го дава е въпрос на концепция и настойки.
            Преди седмица направихме една лееекинка разходчица към х.Купена.От едно място нататък вървяха единствено 2 Патрола.С RB25...Останалите само се мъчехме.А имаше и джипове с мотори по 4 литра...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #21
              От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
              П.П.Не знам защо ужасно много хора си мислят,че турбината дава само коне.Тя всъщност дава и огромен въртящ момент.А къде го дава е въпрос на концепция и настойки...
              Сигурно,защото не разбират,бе Соти! ...Повечето хора разбират главно от финанси,което пак не е малко!
              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

              Коментар


              • #22
                От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

                Гледам тук, повече стана спам чат отколкото реални отговори по темата, колега дори да сложиш турбо каквото трябва, при всички положения ще трябва да смениш и диференциалите и други възли изискващи по-голямо натоварване..., няма да издържат на повишената мощност... с една дума или искаш да имаш специално фронтера с мощен двигател и съответните агрегати които за минимум грубо казано 10 бона без труда за майстори може да се реализира, или направо друга джипка със съответната мощност която те кефи... Успех, кеф цена няма

                Коментар


                • #23
                  От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  ....Според мен трябва да излезеш на една разходка в която има 3-4 турбинирани джипа(има такива,че са и повече даже).ПОсле или ще си изхвърлиш Фронтерата,или ще почнеш и ти да мислиш за нЕк'ви набухватели.
                  ...
                  Нека да уточним нещо : Не съм против двигателите с турбина ( самия аз през дългия ми шофьорски стаж съм карал коли и с турбинирани и със "скопени" двигатели , включително и на камиони , та съм наясно с нещата ) .
                  Да си хвърля обаче Фронтерата заради една турбина - няма как да стане ! Когато я взимах бях наясно и защо и какво може . Та за сега ми върши работа . Като ми потрябва за други цели , просто ще си купя друг джип .

                  Мисълта ми е за друго : случвало ми се е да тегля и Тойота и Мерцедес G . Само че да твърдя , че Фонтерата е по-джип от тях е глупаво . Просто стечение на обстоятелствата . Та така и за турбинираните мотори . Да сравняваш проходимост между ( примерно ) 3 марки джипове ( образно казано - орел , рак и щука ) и единия от тях да твърдиш , че е по-проходим само защото има турбина ... звучи малко .... некоректно .
                  Ако обаче сравняваме една и съща марка , при едни и същи други условия ( гуми , окачване и т.н. ) , както и да ги тества един и същи шофьор , то тогава е безспорно , че везната е наклонена в посока на турбинирания .

                  ... та по този повод да си дойдем на темата , понеже говорим конкретно за ОФА : Един твърди , че турбинирането е лесно , друг - скъпо ... на практика , някой турбинирал ли е въпросните мотори ? Щото аз пак ще се повторя : смятам , че по-безболезнено е просто да се насади по-мощен мотор . За едни и същи пари .

                  Иначе , от механиката е известно че Въртящия момент е равен на сила по рамо . С други думи : По-мощен двигател ( дали със или без турбина ) дава и по-голям въртящ момент . Съвсем отделен въпрос е в кой диапазон на оборотите го получава .
                  За разлика от твърдението на болшинството на участниците тук , че на джипа непременно му трябва максимален въртящ момент "още в ниските обороти " аз имам малко по-различно мнение . Щото първо , "ниски обороти" е малко разтегливо понятие и второ : "играта" с оборотите , респ. възможността за преминаване на един джип еди-къде си , зависи в голяма степен от задкормилното устройство .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    ...Та за сега ми върши работа . Като ми потрябва за други цели , просто ще си купя друг джип ..
                    За жалост такъв заводски няма.Какъвто и да си купиш,ще трябва доста сериозна преработка,без значение дали по силовото предаване или окачването.


                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    ...Да сравняваш проходимост между ( примерно ) 3 марки джипове ( образно казано - орел , рак и щука ) и единия от тях да твърдиш , че е по-проходим само защото има турбина ... звучи малко .... некоректно . .
                    А ако марката е една,примерно Патрол или Витара,или каквото и да е друго,с еднакви гуми,но единия си е със стандартен мотор,а другия с 200 коня по-мощен?

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    ...Ако обаче сравняваме една и съща марка , при едни и същи други условия ( гуми , окачване и т.н. ) , както и да ги тества един и същи шофьор , то тогава е безспорно , че везната е наклонена в посока на турбинирания .
                    Именно.
                    А кое колко пари струва...всеки си има мнение ,обикновено свързано с опит по въпроса.
                    Авторът на темата е попитал още в началото дали може да се сложи турбо.Да,може.И ако не се гонят някакви извънземни коне и се надува с мярка,може да се мине доста по-безболезнено от замяната с по-голям двигател.И с по-малко щети по-късно.Защото и двете преработки изискват необходимото познание.Горе долу ,за да стане както трябва ,количеството работа е приблизително еднакво.Тези легенди,че "сваляш единия 4 -цилиндров мотор и слагаш 6-так за 2 часа са несериозни.
                    Лошото е,че и турбинирането е " една друга наклонена плосткост",която ,в крайна сметка,води до цялостното преобразяване на МПС-то.
                    Много е важно да се знае какво точно се иска като краен резултат,защото поискаш ли повече,а обикновено в последствие точно това става,става страшно...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #25
                      От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

                      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                      .....
                      Авторът на темата е попитал още в началото дали може да се сложи турбо.Да,може.И ако не се гонят някакви извънземни коне и се надува с мярка,може да се мине доста по-безболезнено от замяната с по-голям двигател.И с по-малко щети по-късно.Защото и двете преработки изискват необходимото познание.Горе долу ,за да стане както трябва ,количеството работа е приблизително еднакво.Тези легенди,че "сваляш единия 4 -цилиндров мотор и слагаш 6-так за 2 часа са несериозни.
                      Лошото е,че и турбинирането е " една друга наклонена плосткост",която ,в крайна сметка,води до цялостното преобразяване на МПС-то.
                      Много е важно да се знае какво точно се иска като краен резултат,защото поискаш ли повече,а обикновено в последствие точно това става,става страшно.....
                      Аааа , сега вече те разбрах В този смисъл съм съгласен с теб . Особено в последният ти абзац се крие философията на всичко що се пипа по джипа извън заводския му замисъл . ... а то тогава и почват едни филми .... Иначе , кое е по-безболезнено е доста спорен въпрос , ама нали пълно щастие няма ...
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #26
                        От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

                        И аз бях стигнал до идеята за турбо,но полека-лека започнах да се отказвам.Ще си карам със стандартния двигател,пък колкото върви-толкова.Правилния път според мен е да се приведе двигателя във възможно най-добра кондиция-почистване на колектори,подмяна на свещи и кабели,правилно масло и нови филтри ще окажат добро влияние на работата на двигателя.Другото май е наклонената надолу плоскост,а за нея трябват много пари,време и нерви.По-нагоре в темата се спомена за клапан за регулиране налягането на бензина рейката.Моят е за смяна,понеже не държи налягането в нормите.Ако някой има идея откъде да си намеря,ще му бъда много благодарен.

                        Коментар


                        • #27
                          От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

                          Много пъти като видя такава тема за мощността на фронтера А спорт си мисля винаги следното, което аз бих направил. Бих сложил на мястото на С20NE мотора, Х22ХЕ. 20 коня отгоре и още 32 NМ. ще дойдат таман. Казвам го защото имам и двете фронтери и определено се обеждавам, карайки и двете, че точно този по-голям мотор ще пасне идеално на ОФКБА. Почти никакво преправяне и няма да има нужда от смяна на скорости и дифове. Не знам дали няма да стане и само да се смени главата. Сравнението го правя и с ОФКБ Б с 2.2 мотор и определено мога да кажа, че върви много по-добре от ОФКБА спорт.
                          Аз така ще направя някой ден. Макар, че винаги като вдигна капака на късата база се удивлявам как този малък двигател движи това камионче. И го движи сигурно. Не бързо но сигурно.

                          Коментар


                          • #28
                            От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

                            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                            Много пъти като видя такава тема за мощността на фронтера А спорт си мисля винаги следното, което аз бих направил. Бих сложил на мястото на С20NE мотора, Х22ХЕ. 20 коня отгоре и още 32 NМ. ще дойдат таман. Казвам го защото имам и двете фронтери и определено се обеждавам, карайки и двете, че точно този по-голям мотор ще пасне идеално на ОФКБА. Почти никакво преправяне и няма да има нужда от смяна на скорости и дифове. Не знам дали няма да стане и само да се смени главата. Сравнението го правя и с ОФКБ Б с 2.2 мотор и определено мога да кажа, че върви много по-добре от ОФКБА спорт. Аз така ще направя някой ден. Макар, че винаги като вдигна капака на късата база се удивлявам как този малък двигател движи това камионче. И го движи сигурно. Не бързо но сигурно.
                            Колега,я виж каква "незабележима" разлика има в скоростите на двата модела .

                            O.F-gearbox.txt
                            Последно редактирано от gimax; 30-12-11, 20:46.

                            Коментар


                            • #29
                              От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

                              Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                              Колега,я виж каква "незабележима" разлика има в скоростите на двата модела .
                              Разлика има, Не съм казал, че са еднакви скоростните кутии. Ако "опашките" и "камбаните" обаче са еднакви нямам съмнение, че по-големият мотор, ще върти по-малката кутия. И ще може да се присади. Но не съм сравнявал двете скоростни кутии като размери отпред ("опашка и камбана") Трябва да се консултирам с Лозан като отида при него. Предполагам все пак, че има разлика, особено в дебелината на опашката, но си мисля, че 2.2 по-лесно ще се присади отколкото друг по-мощен мотор.
                              Последно редактирано от sony bono; 30-12-11, 20:51.

                              Коментар


                              • #30
                                От: турбо на фронтера А 2.0 бензин?

                                Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                                Разлика има, Не съм казал, че са еднакви скоростните кутии. Ако "опашките" и "камбаните" обаче са еднакви нямам съмнение, че по-големият мотор, ще върти по-малката кутия. И ще може да се присади. Но не съм сравнявал двете скоростни кутии като размери отпред ("опашка и камбана") Трябва да се консултирам с Лозан като отида при него. Предполагам все пак, че има разлика, особено в дебелината на опашката, но си мисля, че 2.2 по-лесно ще се присади отколкото друг по-мощен мотор.
                                Явно не ме разбираш,никой не говори за камбани и опашки-виж числата във файла,който съм прикачил.Друг е въпроса,че блока на 2.2 и 2.0 е еднакъв и по-лесно ще е да се сложат скорости от 2.2,а отделно в раздатката да се сменят е тия "колелца"Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RevolutionGear.jpg
Прегледи:1
Размер:129.6 КБ
ID:5331151,
                                пък после да говорим.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X