Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

    Колкото и да не ми се иска, май ще се наложи да слагам АГУ за да ходя и пътувам по-честичко! Знам че на този мотор C20NE без никакъв проблем се слага обикновена газова, на предишната ми вектра бях с ланди ренцо същия мотор и съм оставал много доволен, но понеже все пак този двигател движи доста тежко купе на фронти спрямо вектрата, питането ми е с каква газова сте, марка и как ви е разхода приблизително при извънградско например?

  • #2
    От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

    Mоята е x20se с Ланди ренцо обикновена,извънградско-11,5 при много нежно каране до 14-15 с климатик и юркане.

    Коментар


    • #3
      От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

      А аз съм с Емме Газ - италианска,обикновенна с плочка преди дебитомера. Доволен съм,дори на -10 градуса пали на газ.А това с разхода е много относително,веднъж 11,друг път 16 .Зависи откаде зареждам.....
      Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

      Коментар


      • #4
        От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

        Ловато обикновена, 6 години 160 000+ км. същия мотор същото купе. Зимата смених мембраните че започна да харчи много. Преди това 10-11 извънградско, 12-15 градско с 31" гуми, смесено зимно лятно с климатик/без.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

          Има си хубава тема за разхода на газ на нашите Фронтери със различни мнения и предложения. Потърси малко по надолу. Между другото новата ми Фронтера 2000г 2.2 бензин има същия разход на газ като малката с обикновенна газова уредба Ланди Ренцо с плочка 38мм разход извън градско 12-13,градско 16-17

          Коментар


          • #6
            От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

            Добър вечер колеги! Имам друго питане относно АГУ-то, забелязал че при обикновена газова уредба заради смесителната плочка която естествено се слага, при работа на бензин не върви на 100% заради по-малко постъпващия въздух, та от там следва ли че при газов инжекцион няма да има никаква промяна при режим на бензин заради липсващата плочка? Много държа когато съм на бензин да ми е без никакви променени параметри независимо че ще карам предимно на газ?

            Благодаря ви за мненията ви

            Коментар


            • #7
              От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

              Първоначално публикуван от pavelvasilev Преглед на мнение
              Добър вечер колеги! Имам друго питане относно АГУ-то, забелязал че при обикновена газова уредба заради смесителната плочка която естествено се слага, при работа на бензин не върви на 100% заради по-малко постъпващия въздух, та от там следва ли че при газов инжекцион няма да има никаква промяна при режим на бензин заради липсващата плочка? Много държа когато съм на бензин да ми е без никакви променени параметри независимо че ще карам предимно на газ?

              Благодаря ви за мненията ви
              Да, при газовия инжекцион няма да има намаляване на потока от въздух, както на газ така и на бензин. Теоритично на бензин няма да има промяна в началото. След години като се позацапат дюзите на бензина от неработата им, тогава ще се усети разлика. Пълно щастие няма Даже пак на теория при грамотно монтиран газов инжекцион може да няма разлика във вървенето на газ и бензин.
              Последно редактирано от sony bono; 08-07-11, 20:56.

              Коментар


              • #8
                От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

                Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                Да, при газовия инжекцион няма да има намаляване на потока от въздух, както на газ така и на бензин. Теоритично на бензин няма да има промяна в началото. След години като се позацапат дюзите на бензина от неработата им, тогава ще се усети разлика. Пълно щастие няма Даже пак на теория при грамотно монтиран газов инжекцион може да няма разлика във вървенето на газ и бензин.
                Да де, ма при ГИ щеш нещеш винаги на всяко палене караш на бензин, и то не малко. Независимо, че при старата ми газова пак се палеше на бензин работата беше само докато стигне 3000 оборота, а сега при достигане на 50 градуса или след 40 секунди ако тази температура е налична. Съответно дюзите ще изкарат доста повече отколкото при обикновенна газова. Едниствения минус на ГИ е цената, другото са само плюсове.
                no signature no problems

                Коментар


                • #9
                  От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

                  Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                  а сега при достигане на 50 градуса или след 40 секунди ако тази температура е налична
                  Тези параметри може да си промениш зима/лято както си прецениш-е, ще ти трябва кабела и софта.Например през лятото на Opel Zafira 1.8 след около 500м(сутрин) вече е прехвърлила на газ, зимата ще я видим.Не вярвам при фронтерата резултата да е много по-различен.
                  Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

                    Първоначално публикуван от l.m Преглед на мнение
                    Тези параметри може да си промениш зима/лято както си прецениш-е, ще ти трябва кабела и софта.Например през лятото на Opel Zafira 1.8 след около 500м(сутрин) вече е прехвърлила на газ, зимата ще я видим.Не вярвам при фронтерата резултата да е много по-различен.
                    Това е ясно но не е препоръчително точно поради споменатите по-горе причини. Аз мога да си я настроя да минава след 1 секунда ако искам и това не зависи от марката и модела на колата а само от компютъра на газовата.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Това е ясно но не е препоръчително точно поради споменатите по-горе причини. Аз мога да си я настроя да минава след 1 секунда ако искам и това не зависи от марката и модела на колата а само от компютъра на газовата.
                      Така е, имах в предвид, че всяка кола не "загрява" еднакво бързо до зададените градуси, също мисля че лятото могат например да са 30 а не 50 зададените градуси-може да се пробва и да се намерят оптималните настройки за всеки двигател.Това е още един + на ГИ.
                      Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

                        Първоначално публикуван от l.m Преглед на мнение
                        Така е, имах в предвид, че всяка кола не "загрява" еднакво бързо до зададените градуси, също мисля че лятото могат например да са 30 а не 50 зададените градуси-може да се пробва и да се намерят оптималните настройки за всеки двигател.Това е още един + на ГИ.
                        И как ще разбереш с тази "проба" като се скапят дюзите и значи не е добра тая температура? малко скъпо ще излезе не мислиш ли? Хората са изчислили че за живота на газовите дюзи ( около 50 000 км. ) ще запазиш и бензиновите. Всяка промяна на температурата на включване на газ към по-малка води до съсипване на бензиновите дюзи. Затова и написах, че 50 градуса е оптималния режим, пък ако ще и двигателя да ги достига за 1 час каране зимата.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

                          Газова уредба Ловато с електрически изпарител - 8 години само каране без никакви интервенции освен подмяна на филтърчето на газта.Разход 15 градско 11-12 извънградско лятото.Зимата пали на -20 и дава 2 литра нагоре.Гуми БФГ 31/10.5/15 Оценявам че газаджията - Рачо от Карлово я е сложил по-най-добрият възможен начин и на базата на 3 сложени уредби от него - те това е най-грамотният газаджия който съм чувал и виждал.Ако някой пите къде е - в Карлово в бившият ДАП.
                          Не му правя реклама на човека но масово габровци които знаят за него ходят до там да им слага газ.Това говори достатъчно само по себе си.
                          BMW X6

                          Коментар


                          • #14
                            От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

                            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                            И как ще разбереш с тази "проба" като се скапят дюзите и значи не е добра тая температура? малко скъпо ще излезе не мислиш ли? Хората са изчислили че за живота на газовите дюзи ( около 50 000 км. ) ще запазиш и бензиновите. Всяка промяна на температурата на включване на газ към по-малка води до съсипване на бензиновите дюзи. Затова и написах, че 50 градуса е оптималния режим, пък ако ще и двигателя да ги достига за 1 час каране зимата.
                            Изобщо не съм съгласен че дюзите ще се скапят ако превключва на газ на 30 вместо на 50 градуса-не е сериозна разлика.Какво става тогава ако си с обикновена газова и ти превключва на определени обороти, данеби да сменяш дюзи по два пъти годишно?
                            Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Каква АГУ имате, за тези които карат ОФА КБ C20NE мотор, мнения и впечатления?

                              Първоначално публикуван от l.m Преглед на мнение
                              Изобщо не съм съгласен че дюзите ще се скапят ако превключва на газ на 30 вместо на 50 градуса-не е сериозна разлика.Какво става тогава ако си с обикновена газова и ти превключва на определени обороти, данеби да сменяш дюзи по два пъти годишно?
                              Колега, колата си е твоя ако искаш сложи я да пали направо на газ и ако си честен напиши след 1 година дали ти работи като хората на бензин и колко пари си дал за дюзи. Пиша от дългогодишен опит, сменил съм не една кола на газ. Ако прочетеш характеристиките на ГИ-то ще разбереш че 20 градуса всъщност са от съществено значение за възпламеняването на горивната смес в цилиндрите но явно си имаш собствено мнение различно от това на конструкторите на двигатели и инжекцонни дюзи. Правото е твое също и колата.
                              Сори за отклоняването на темата.
                              no signature no problems

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X