Влюбих се в тази кола, дълга база + багажно отделение и това което ме впечатли че интериора отвътре е почти едно към едно с фронтера А, гледах по мобилето за продажба на въпросния модел но за съжаление няма такъв дето има и багажното отделение, някои имал ли е преки впечатления от американската фронтера? Ето и снимка на модела:
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Много ми хареса тази "оригиналната фронтера" Исузо Родео
Свий
X
-
От: Много ми хареса тази "оригиналната фронтера" Исузо Родео
Това "багажно отделение" е легена на пикапа. А това, с което е покрит се нарича hardtop. Родеото се продава като пикап в Япония и като SUV в Северна Америка. Фронтерата е същата (не Исузуто е същото) като Родеото правено за Америка, т.е. като SUV-а. По тази причина трудно ще намериш в България Родео пикап, а ако намериш ще е с десен волан. Ако искаш Isuzu пикап се ориентирай към D-max, ама почват от 2002г. По-старите им пикапи вече ги забравих как се казваха.Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
Коментар
-
От: Много ми хареса тази "оригиналната фронтера" Исузо Родео
Дълга фронтера + хард топ е по-добро решение според мен. Предполагам, че не прекарваш тухли или цимент по 8 часа на ден? При моя вариант имаш и градска кола и кола за пътувания с гигантско място за багаж ( 1790 литра в купето и 400 в хард топа )no signature no problems
Коментар
-
От: Много ми хареса тази "оригиналната фронтера" Исузо Родео
Имаме 4 пикапа Исузо от по-стария модел преди 2002 година.Нашите са 2000-2001 и на външен вид са като Опел Кампо.Окачването е като на Фронтера дълга база но с ресьори.Макар и дълга база - вози по зле от моята фронтера модел А къса база.И то след смяна на цялата ходова част.Обяснение нямам но друса като за световно.
Останах неприятно изненадан и от возията и от вървенето на прословутият двигател 2.8 ТД на Исузо.А всичко е в ред след нашата интервенция в сервиза.BMW X6
Коментар
-
От: Много ми хареса тази "оригиналната фронтера" Исузо Родео
Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнениеИмаме 4 пикапа Исузо от по-стария модел преди 2002 година.Нашите са 2000-2001 и на външен вид са като Опел Кампо.Окачването е като на Фронтера дълга база но с ресьори.Макар и дълга база - вози по зле от моята фронтера модел А къса база.И то след смяна на цялата ходова част.Обяснение нямам но друса като за световно.
Останах неприятно изненадан и от возията и от вървенето на прословутият двигател 2.8 ТД на Исузо.А всичко е в ред след нашата интервенция в сервиза.
Коментар
-
От: Много ми хареса тази "оригиналната фронтера" Исузо Родео
Първоначално публикуван от pavelvasilev Преглед на мнениеНа мен ми хареса предимно това че е пикап и че има повече място и най-вече по-комфортната возия която се очаква но явно се оказва че не е така...Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
Коментар
-
От: Много ми хареса тази "оригиналната фронтера" Исузо Родео
Да така е - нашите са с хард топ понеже возят техника.Сега като се замисля може да е имало 200 кг техника като го пробвах.
Ние сменихме шарнири горни долни селеновите втулки на горните носачи втулките на ресьорите накладки амортисьори и смея да кажа че добре се получи без луфтове и дразнещи хлабини.Факт е обаче че друсаше яко макар и да вози стегнато.Може би товарът по задната седалка и в легена оказва влияние ноооо все пак не е чак толкова много.Също колегата е прав че на задната седалка 180 см висок човек се вози некомфортно.При всички случаи преди покупка е задължително карането и возенето в желаната кола за да не стават изненади.Разходната норма на нашите е 11.5 дизел градско и си ги горят а не останах с впечатлението да върви кой знае колко дори след смяна на филтри и профилактика.BMW X6
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар