Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз да се похваля !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И аз да се похваля !

    След два месеца разходки и четене във форума,като младши участник и като научища щях много полезни неща ,вече съм нов собственик на Frontera 2,2 tdi 2002г.д.б. със характерния проблем за присветваща лампа на чека на мотора.Целта на придобивката е да ме превозва с всичките простотии за любимото ми хоби(болест)риболова до съответните обекти където го практикувам.Голямата ми молба е за информация ,къде в София могат компетентно и отговоррно да ми сменят маслата в трансмисиите и двигателя. За проблема с светещата лампа на чека е написано достатъчно,и стъпка по стъпка ще решавам проблема.
    П.П. Ще бъда много благодарен за компетента информация за необходимите количева и подходящи марки и типове масла за трансмисиите и двигателя,защото в наличната инструкция на автомобила няма.Извинявам се ако съм повторил темата.

  • #2
    От: И аз да се похваля !

    Добре дошъл! Като за начало прочети темите в подфорума. Има предостатъчно изписано за маслата. След това можеш да ги смениш където ти е удобно. Не е зле да се запознаеш и с Лозан(0898780604). Сигурно скоро ще имаш и други въпроси, на които той може да ти отговори преди да са възникнали ...
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      От: И аз да се похваля !

      Първоначално публикуван от Ognjan Преглед на мнение
      След два месеца разходки и четене във форума,като младши участник и като научища щях много полезни неща ,вече съм нов собственик на Frontera 2,2 tdi 2002г.д.б. със характерния проблем за присветваща лампа на чека на мотора.Целта на придобивката е да ме превозва с всичките простотии за любимото ми хоби(болест)риболова до съответните обекти където го практикувам.Голямата ми молба е за информация ,къде в София могат компетентно и отговоррно да ми сменят маслата в трансмисиите и двигателя. За проблема с светещата лампа на чека е написано достатъчно,и стъпка по стъпка ще решавам проблема.
      П.П. Ще бъда много благодарен за компетента информация за необходимите количева и подходящи марки и типове масла за трансмисиите и двигателя,защото в наличната инструкция на автомобила няма.Извинявам се ако съм повторил темата.
      Като за начало попълни си профила от къде си. Разбира се ако си от София, най-безгрижния начин да свършиш всичко накуп е при Лозан. Ако си мераклия сам да се занимаваш маслата са:

      Ако си ръчна СК - 3 кила двигателно масло, ако си автомат - 8.8 АТФ ( декстрон 3 )
      За мотора - 6 литра с филтъра ( но аз сипвам 5.5 за да е пръчката на средата, че до максимума ме е страх да го държа )
      Преден диф 1.5 литра 75W90
      Заден диф - 1.8 същото ( аз вкарах 2 ) може да си сложиш добавка за ЛСД или да си сложиш направо такова масло ( 75W140 )
      Раздатка - малко под литър пак двигателно.

      Проблема с чека го борих няколко месеца. Като за начало всички маркучи сменяш с нови. И един съвет от мен, заслушай се дали като дадеш на контакт чуваш едно жужене за 2-3 секунди, ако не честито трябва да отваряш помпата за смяна на авансово бутало. Ако да сипвай двутактово масло в нафтата за да не се налага да я отваряш в бъдеще. По 50-100 мл. на 50 литра нафта
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        От: И аз да се похваля !

        http://forum.offroad-bulgaria.com/member.php?u=13148
        Може и при Андро

        Коментар


        • #5
          От: И аз да се похваля !

          Добре дошъл и честито за Фронтерката!
          Казано е:
          -"Обичай ближния",
          щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

          Коментар


          • #6
            От: И аз да се похваля !

            Благодаря за отзивчивоста и съветите.След диагностиката се оказаха две причини за светещия чек:1.Изгоряла нагр.свещи 2.Понтенциометъра на въздушната клапа(не съм сигурен за правилното название на "нещото"но така го назова специалиста(мой познат) дето прави диагностиката а той работи вСофияАуто.При демонтирането на потенциометъра се оказа че има луфт и виимо износване на слица за зацепване с оста на клапата.Последва пръкане със спрей и вече за около 50км пробег чека светна сомо веднъж.Явно трябва да се сменя.Притесняваме обаче че в София Аутоне може да се поръча само потенциометъра ,а сцелия всмукателен колектор к-т за умопомрачителна сума.Ще съм много благодарен ако някой ме осветли за решаване на проблема .Аз иначе вече търся втора употреба ,но най добре е ако се смени с нов.

            Коментар


            • #7
              От: И аз да се похваля !

              Първоначално публикуван от Ognjan Преглед на мнение
              Благодаря за отзивчивоста и съветите.След диагностиката се оказаха две причини за светещия чек:1.Изгоряла нагр.свещи 2.Понтенциометъра на въздушната клапа(не съм сигурен за правилното название на "нещото"но така го назова специалиста(мой познат) дето прави диагностиката а той работи вСофияАуто.При демонтирането на потенциометъра се оказа че има луфт и виимо износване на слица за зацепване с оста на клапата.Последва пръкане със спрей и вече за около 50км пробег чека светна сомо веднъж.Явно трябва да се сменя.Притесняваме обаче че в София Аутоне може да се поръча само потенциометъра ,а сцелия всмукателен колектор к-т за умопомрачителна сума.Ще съм много благодарен ако някой ме осветли за решаване на проблема .Аз иначе вече търся втора употреба ,но най добре е ако се смени с нов.
              Нещото се казва дебитомер и е проблем на тоя модел. Сигурен съм че може да стане от всяка вектра омега или зафира с мотор 2.0 и 2.2 дизел.
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                От: И аз да се похваля !

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                Като за начало попълни си профила от къде си. Разбира се ако си от София, най-безгрижния начин да свършиш всичко накуп е при Лозан. Ако си мераклия сам да се занимаваш маслата са:

                Ако си ръчна СК - 3 кила двигателно масло, ако си автомат - 8.8 АТФ ( декстрон 3 )
                За мотора - 6 литра с филтъра ( но аз сипвам 5.5 за да е пръчката на средата, че до максимума ме е страх да го държа )
                Преден диф 1.5 литра 75W90
                Заден диф - 1.8 същото ( аз вкарах 2 ) може да си сложиш добавка за ЛСД или да си сложиш направо такова масло ( 75W140 )
                Раздатка - малко под литър пак двигателно.

                Проблема с чека го борих няколко месеца. Като за начало всички маркучи сменяш с нови. И един съвет от мен, заслушай се дали като дадеш на контакт чуваш едно жужене за 2-3 секунди, ако не честито трябва да отваряш помпата за смяна на авансово бутало. Ако да сипвай двутактово масло в нафтата за да не се налага да я отваряш в бъдеще. По 50-100 мл. на 50 литра нафта
                Маслото не е ли по добре да се замени с добавка Кастрол

                Коментар


                • #9
                  От: И аз да се похваля !

                  Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнение
                  Маслото не е ли по добре да се замени с добавка Кастрол
                  Aко говориш за добавеното масло към нафтата е най-добре да е бездимно двутактово масло. Тая добавка първо че е много скъпа второ че нейната цел е не да смазва а една сурия глупости. Ако е зима да ма за лятото не виждам смисъл.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    От: И аз да се похваля !

                    И с благодарностите и уважението към старшите,но правилата на форума не ме допускат нито до профила ми нито до систематизираната информация до която, ако имам достъп няма да задавам глупави(задавани въпроси)с които да досаждам.(Особено е но това ограничение го има само тук)Извинявам се ,ако грешката е в мен.Иначе всичко тук е много хубаво и ценно.

                    Коментар


                    • #11
                      От: И аз да се похваля !

                      Маслото е наи добре да е синт. бездимно за извън бордови двигатели.В немският форум на Мерцедес препоръчват добавка Кастрол плюс двт. масло за лодки.

                      Коментар


                      • #12
                        От: И аз да се похваля !

                        Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнение
                        Маслото е наи добре да е синт. бездимно за извън бордови двигатели.В немският форум на Мерцедес препоръчват добавка Кастрол плюс двт. масло за лодки.
                        Aко си милионер слагай добавка кастрол + добавка STP + добавка малко нафта и карай само на добавки
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          От: И аз да се похваля !

                          2Т българско за 6 - 7 лв. върши чудеса
                          LZ1RED

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X