Привет на всички Фронтераджии.Защо купих Фронтера?От около месец се оглеждах за джип в рамките на 4000лв.Ми то много,обаче аз си купих Фронтера за 2700 с транспорта от Банско.Вярно с доста забележки.Но предпочетох останалите пари аз да ги налея в колата,така ще съм сигурен какво е сменено найстина.Днес колата бе вече в сервиза.Смяна спирачни дискове и накладки(единия бе спукан),задни накладки с цилиндърчета със зачистване на барабани,каре на кардан,преден накрайник,полуоска(втора употреба),хебел,нов акумолатор,маркуч към радиатора,масла раздатки и т.н.Равносметка до момента 1100лв за ремонт и 2700 за джипа =3800.Мислите ли че ако бях купил за 4000 щеше да е по добре?







Сигурно пак щях да дам почти толкова сервиз.Ето и малко снимки.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нов с Фронтера.
Свий
X
-
От: Нов с Фронтера.
Добре дошъл и честито.
Не знам за колко си взел хебела и карето, но ако първото е над 80, а второто над 30, не си чел в раздела и си дал пари бадева.
Не казваш нищо за мотора, дифовете и СК, РК.
Крайно скептичен съм при покупка за такава сума и желая да не съм прав.
Сменените части не предполагат да са я галили с перце, коя година е, '93, '94?
Гумите ги виждам до началото на октомври или снимките подлъгват.
Коментар
-
От: Нов с Фронтера.
Първо добре дошъл и честито.Значи тая Фронтера я гледах за един приятел преди месец и с моя скромен опит установих следното:задния диф виеше кат саранска мечка-продавача постоянно надуваше радиото за да не го чуя,като включих двойното на ляв завой с много газ отпред в лаво нещо чаткаше здраво,а като го накарах да кара пред мен и аз по него да я видя как седи-еми задницата ходеше на е@ем-страна /на дясно-извинете ме за израза/,шофьорската врата не се затваряше-зееше,горката кото и дам газ-просто немаше душа,вече не помня на къде дърпаше геврека-беше с един малък волан,климатика сигурно не е работил поне от как е влезла в България,а и да не забравя-продавача ми предлагаше още един комплект гуми с джанти в цената.Та ако не ти ги е дал-искай да ти ги прати.На мен ми се представи като собственик на хотел в Разлог,а пък живеел в Банско.За да си сигурен,че говорим за един и същи екземпляр-отпред е с правен булбар и два жълти халогена,сигурно си разбрал,че е удрана от ляво.Абе какво да ти кажа-сигурно имаш много здрави нерви за да се захванеш с точно тоя екземпляр.Успех.Последно редактирано от gimax; 05-08-10, 21:12.
Коментар
-
Точно същата.Гуми не ми е дал,смятам да си купя нови но първо другите работи.Каре-36лв,хебела 100лв(донесоха 2 и имаше разлика в дупките).Фронтерата е 93г.Геврека вече не дърпа и колата бяга съвсем малко вдясно.Утре ще отида да го коригират в сервиза.Ако има свободен човек с Фронтера и опит,ще се радвам да я покара и да каже какво още не е наред,и дали върви достатъчно за Фронтера.
В задния диф почти нямаше масло.все пак мисля че колата е шумна но трябва да сравня с друга.Тези винтили някой знае ли за какво са били,има по два от двете страни над гумите отзад.В скоростната доляха около 1-1.5л.За вървене,мисля че върви доволно за тези коне.Леко ми пребуксува съединителя,но почти не се усеща.Газовата бутилка са я монтирали малко страшно отдолу.Но ще я облека в дебела транспортна лента.Разхода е повече от задоволителен за джип.Утре най вероятно ще правя тоците.Какво са правили тея си нямам идея,ама е голяма бъркоч с кабели(някой да препоръча свестен ел.майстор)
Е, във Варна сте доста, дано някой погледне темата.За вървенето - бръкнете я да замерите компресия, огледай за течове от гарнитурата на картера и семерниги на колянов и разпределителен вал.Корковата на капака на клапаните и да сълзи, не я мисли, сменяй.Тя си е консуматив.С този мотор/C20NE/ не чакай да е сърна, по скоро работен вол, за това погледнете състоянието, а не динамиката.
Виж и тампоните на ресьорите и не се хвърляй да купуваш оригинални, че боли портмонето.
Има още какво да се питаме и помагаме ако се налага, но на един път няма да стане, а дано и въпросите ти за неуредици по возилото да са по-малко
В задния диф почти нямаше масло.все пак мисля че колата е шумна но трябва да сравня с друга.Тези винтили някой знае ли за какво са били,има по два от двете страни над гумите отзад.В скоростната доляха около 1-1.5л.[/QUOTE]
Това вече не е добре, за дифа въобще, а скоростната кутия е обща с раздатката и белите са общи, което се предаде първо.Последно редактирано от maxxx; 05-08-10, 21:47.
Коментар
-
От: Нов с Фронтера.
Имам перфектни автоматични хъбове, ако имаш проблем с твоите, а и още не съм приключил поръчката от Китай, та може да те уредим и с ръчни."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
От: Нов с Фронтера.
Честито. Бая работа ще отнесе тая фронтера за да стане джип. Пламен вече ти каза да не купуваш части преди да си прочел по подфорума. Виж си тампоните на мотора и на скоростите, че 99% съм сигурен че са за смяна с такива от москвич. Преди да ходиш на реглаж на предница си смени тампоните на стабилизиращата щанга и тампончетата на биалетките, търси си по размер от магазин за лада УАЗ или подобни. Смени си тампоните на ресорите също, след това си купи гуми ( ако питаш мен и джанти от Лозан ) и тогава реглаж.
31" гуми са щатен размер, та започни от там нагоре. Пускай снимки и по-качествени.
П.С. смени я тая тръба на всмукателния колектор че направо изглежда като от тоалетна хартия. Аз бих сменил свещи, кабели, капачка делко и палец.no signature no problems
Коментар
-
От: Нов с Фронтера.
Честито колега и от мен. Ако имаш желание прати лично съобщение на bodo http://www.offroad-bulgaria.com/member.php?u=31261 за да те покани в клуба
http://www.offroad-bulgaria.com/group.php?groupid=20.
И аз като купих Фронтерата имах шум отзад но като смених гумите шума изчезна(задните гумите бяха много зле).Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II
Коментар
-
От: Нов с Фронтера.
Сега почна да ми фърля водата някъде отдолу,но когато спра.Докато съм в движение стрелката за градуса е посредата,но като спра на сфетофар скача почти до червеното.И накрая като я изгася водата изтича някъде отдолу.И перката, като е загряла колата нали нетрябва да мога да я завъртя.Защото при мен се върти нормално.Означава ли това че трябва да сменям виско..
Коментар
-
От: Нов с Фронтера.
Пипни си двата маркуча на радиатора, трябва да са еднакво горещи като загрее.Има вероятност да не се е самообезвъздушила системата.Може и термостат да "помага", но перката на загрял мотор трябва доста трудно да я завърташ на ръка.
Теча го търси от страната на изравнителното казанче, под дросела, там са маркучите за парното и някоя скоба за водно съединение може да не държи, понеже съединениеието е опечено.
Коментар
-
От: Нов с Фронтера.
Първоначално публикуван от bozdugan Преглед на мнениеПерката с пръст я завъртам на много загрял мотор.
Коментар
-
Има ли възможност да се зацепи постоянно перката.Или какво по точно мога да направя за да карам докато отстраня проблема.
Нищо неща да икономисвам,и никъде не ме сърби.Но първо смятах да си оправя тоците,че и там е голям бъркоч(сменял е волан,и туй свети унуй не свети) и мислех че виското може да почака.Някой да знае цена,и откъде мога да го купя.Последно редактирано от maxxx; 07-08-10, 07:30.
Коментар
-
От: Нов с Фронтера.
Първоначално публикуван от bozdugan Преглед на мнениеИма ли възможност да се зацепи постоянно перката.Или какво по точно мога да направя за да карам докато отстраня проблема.
Нататък виж Божко как си направи неговата с ел. перка/има тема/ и преценявай виско ли ще сменяш или ще тунинговаш принудителното охлаждане.
п.п. питай Лозан дали няма някое, което смята за надеждно при него.За ново, никой доставчик не мога да препоръчам, загубих им вяра отдавна.Има тук един, който знам, че продава свястна стока, но пък цените му са "кожата на припек".Последно редактирано от maxxx; 06-08-10, 18:27.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар