Здравейте,
Имам си интересен проблем на Фронтера Б, 99г, sport rs, къса база, X22SE:
Чува се леко виене от двигателния отсек, както и на най-ниските обороти ми светят леко лампата на батерията и тази с удивителния (ръчна спирачка предполагам). И двете неща се появиха изведнъж. При форсиране, успоредно с оборотите лампите постепенно изчезват и не светят повече (докато не пусна отново газта и оборотите паднат). И виене като че ли не чувам при по-високите обороти, но това може да е и заради по-силния звук на двигателя. Не бях сменял пистов ремък от както е взета и придружен с новия проблем отидох на сервиз. В резултат е сменен пистов ремък и обтяжната ролка към него (скъпа е), на генератора са сменени лагерчета два броя.
Резултатът е, че проблема с виенето и лампите остава.
Ето и снимки при ниски и при високи обороти:


На снимките червените лампи се виждат доста по-ярко от колкото се виждат реално. Можете да сравните колко слабо светят двете въпросни лампи като сравните с лампата на еърбег-а, която свети нормално.
Намерих ето тук човек със същия проблем, но уви не е писал дали и как си е решил проблема:
http://www.fronteraowners.co.uk/foru...hp?f=7&t=31381
Къде в София могат да ми го диагностицират точно тоя проблем? Или ако смятате, че проблема е 100% в алтернатора направо да купувам нов (не оригинален) - намерих в UK на цена от 200лв, различаваща се с една 0 по-малко от тази която ми споменаха в сервиза (предполагам оригинален).
Благодаря предварително за мненията.
Имам си интересен проблем на Фронтера Б, 99г, sport rs, къса база, X22SE:
Чува се леко виене от двигателния отсек, както и на най-ниските обороти ми светят леко лампата на батерията и тази с удивителния (ръчна спирачка предполагам). И двете неща се появиха изведнъж. При форсиране, успоредно с оборотите лампите постепенно изчезват и не светят повече (докато не пусна отново газта и оборотите паднат). И виене като че ли не чувам при по-високите обороти, но това може да е и заради по-силния звук на двигателя. Не бях сменял пистов ремък от както е взета и придружен с новия проблем отидох на сервиз. В резултат е сменен пистов ремък и обтяжната ролка към него (скъпа е), на генератора са сменени лагерчета два броя.
Резултатът е, че проблема с виенето и лампите остава.
Ето и снимки при ниски и при високи обороти:
На снимките червените лампи се виждат доста по-ярко от колкото се виждат реално. Можете да сравните колко слабо светят двете въпросни лампи като сравните с лампата на еърбег-а, която свети нормално.
Намерих ето тук човек със същия проблем, но уви не е писал дали и как си е решил проблема:
http://www.fronteraowners.co.uk/foru...hp?f=7&t=31381
Къде в София могат да ми го диагностицират точно тоя проблем? Или ако смятате, че проблема е 100% в алтернатора направо да купувам нов (не оригинален) - намерих в UK на цена от 200лв, различаваща се с една 0 по-малко от тази която ми споменаха в сервиза (предполагам оригинален).
Благодаря предварително за мненията.
Коментар