Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ел. схема за перката на радиатора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ел. схема за перката на радиатора

    Първоначално публикуван от bozdugan Преглед на мнение
    Как мога да разбера дали моята е с виско или без.От четенето разбрах,че като загрее колата и перката трябва трудно да се спира(ако има виско).Е моята перка я спирам с пръст на загряла кола.И си мисля че виското ми е свършило.Възможно ли е хич да го нямам.Колата е 93г.
    Твоята е с умряло виско, нали го коментирахме вече.Фронтера '93г. с ел. охлаждане няма, а най-елементарното е, че ел. вентилатора е закачен за радиатора, а виското с перката стърчат от мотора.Ако виското ти е изправно и пробваш да спреш перката с пръст на загрял мотор, ще останеш с девет броя или ще ходиш в спешното да ремонтират основно десетия.Така че, твоето е пълен мъртвец.

    Коментар


    • #17
      От: Ел. схема за перката на радиатора

      Колега,аз имах същия проблем и направих следното:купих от една морга ел.перка,която отговаря по размер на радиатора, водно съединение на което има датчик за перката-от фронтера и едно реле.Махнах виско-перката,монтирах перката отвътре на радиатора,а водното съединение на местото на това,което е откъм акумулатора.После свързах релето с датчика,перката и акумулатора.Работи безотказно.

      Коментар


      • #18
        От: Ел. схема за перката на радиатора

        Първоначално публикуван от tomil Преглед на мнение
        Колега,аз имах същия проблем и направих следното:купих от една морга ел.перка,която отговаря по размер на радиатора, водно съединение на което има датчик за перката-от фронтера и едно реле.Махнах виско-перката,монтирах перката отвътре на радиатора,а водното съединение на местото на това,което е откъм акумулатора.После свързах релето с датчика,перката и акумулатора.Работи безотказно.
        То хубаво работи, въпроса е на каква температура? Къде ти стои стрелката? Иначе това е правилния вариант, само дето мястото на датчика и самия датчик не са като хората.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          От: Ел. схема за перката на радиатора

          Здравейте. Отварям една стара тема за стар проблем. Отново перката не развърташе. Като дам накъсо през куплунга на датчика - развърта, но в работно състояние - не. Смених първо релето с ново(то и без това си беше за смяна от преди повече от година), после датчика(смених 2, единия, от които чисто нов), но и това не помогна. Стигнах до извода, че имам проблем с куплунга. От многократното разглобяване, пластмасовото гнездо се е разбило и клемите в него се движат свободно - при натискане явно бягат навън и не защипват в датчика. Свалих клемите от пластмасовата основа и ги набодох на датчика без нея. Така перката завъртя, но това "побългаряване" крие различни рискове. Попитах в няколко магазина за куплунг, но ми казаха, че това е "оригинална част" и вероятността да я намеря е много малка. Имате ли някакви идеи от къде да се сдобия с нов куплунг?
          ОФА КБ 2.0 '95

          Коментар


          • #20
            От: Ел. схема за перката на радиатора

            Ами ,морга.Или Лозан.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #21
              От: Ел. схема за перката на радиатора

              Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
              Ами ,морга.Или Лозан.
              Вероятността частта от моргата да е като моята е голяма.....
              ОФА КБ 2.0 '95

              Коментар


              • #22
                От: Ел. схема за перката на радиатора

                Е ,другия вариант е,-пиеш валериан и звъниш на софия ауто.
                Румен Николов

                0888 358 572

                Коментар


                • #23
                  От: Ел. схема за перката на радиатора

                  Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                  Здравейте. Отварям една стара тема за стар проблем. Отново перката не развърташе. Като дам накъсо през куплунга на датчика - развърта, но в работно състояние - не. Смених първо релето с ново(то и без това си беше за смяна от преди повече от година), после датчика(смених 2, единия, от които чисто нов), но и това не помогна. Стигнах до извода, че имам проблем с куплунга. От многократното разглобяване, пластмасовото гнездо се е разбило и клемите в него се движат свободно - при натискане явно бягат навън и не защипват в датчика. Свалих клемите от пластмасовата основа и ги набодох на датчика без нея. Така перката завъртя, но това "побългаряване" крие различни рискове. Попитах в няколко магазина за куплунг, но ми казаха, че това е "оригинална част" и вероятността да я намеря е много малка. Имате ли някакви идеи от къде да се сдобия с нов куплунг?
                  Режеш кабела, намираш от някой клещи за кримпкване взимаш малко термошлаух и си готов за още 10 години.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ел. схема за перката на радиатора

                    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                    Режеш кабела, намираш от някой клещи за кримпкване взимаш малко термошлаух и си готов за още 10 години.
                    Не те разбрах. Режа кабела - ОК, но какво кримвам и къде ползвам термошлауха?
                    ОФА КБ 2.0 '95

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ел. схема за перката на радиатора

                      Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                      Не те разбрах. Режа кабела - ОК, но какво кримвам и къде ползвам термошлауха?
                      Кримпваш нови кабелни обувки, с термошлаух ги изолираш/нанизваш, нагряваш със запалка отдалеко и става бетон/ и си ги слагаш на датчика.
                      Ако оригиналните ти обувки не са разкривени и нагорели, почисти тях и после пак малко термошлаух.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ел. схема за перката на радиатора

                        Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                        Не те разбрах. Режа кабела - ОК, но какво кримвам и къде ползвам термошлауха?
                        Щом задаваш този въпрос най-добре отиди на ел. сервиз за тая процедура ще ти вземат 5 лв. и няма да се занимаваш.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ел. схема за перката на радиатора

                          Що бе, Божко, нека се научи.Бил покривил някоя кабелна обувка, опарил си пръстите докато обработва термошлауха - никой не се е родил научен.
                          Мераклиите успяват.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ел. схема за перката на радиатора

                            Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                            Не те разбрах. Режа кабела - ОК, но какво кримвам и къде ползвам термошлауха?
                            Ако имаш път наоколо, обади се да го зделаме.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ел. схема за перката на радиатора

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              Режеш кабела, намираш от някой клещи за кримпкване взимаш малко термошлаух и си готов за още 10 години.
                              Здравейте и благодаря за идеите.

                              Сутринта като прочетох този пост, си мислех за онези кримпвачки, с които се кримпват интернет конекторите RJ 45... и много се зачудих къде ще кримпвам тук.... професионално изкривяване. Те такива клещи за кримване на обувки нямам, иначе скромните ми познания и възможности са достатъчни да ги наглася кабелчЕтата. Ще търся готови кабелчета с обувки, или пък нов куплунг. Колко ли може да струва след валериана... 10.00лв, една кожа ?

                              П.П.
                              Пенчо, благодаря за предложението, но виждам, че си записал адрес Борово. Много ми е далече. Ще се възползвам друг път при случай
                              ОФА КБ 2.0 '95

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X