Здравейте колеги, не съм се включвал от много време.
Някой борил ли се се е със електриката на перката на радиатора? Моята е с климатик. Днес се прецака нещо и спря да развърта перката на радиатора за охладителната течност/не за климатика/. Проверих бушона в машинното - ОК. Свалих първо куплунга на датчкика и пробвах да затворя кръга от там, но не завъртя. После свалих куплунга, който е закрепен на самия радиатор и подадох напрежение директно от акомулатора към перката - така развъртя. Някой може ли да ми помогне какво се случва след датчика. Цъка едно реле, закрепено до радиатора в дясно посока на движение. Кабелите, които тръгват от датчика са тънки, а тези, които влизат към перката са дебели.
Някой борил ли се се е със електриката на перката на радиатора? Моята е с климатик. Днес се прецака нещо и спря да развърта перката на радиатора за охладителната течност/не за климатика/. Проверих бушона в машинното - ОК. Свалих първо куплунга на датчкика и пробвах да затворя кръга от там, но не завъртя. После свалих куплунга, който е закрепен на самия радиатор и подадох напрежение директно от акомулатора към перката - така развъртя. Някой може ли да ми помогне какво се случва след датчика. Цъка едно реле, закрепено до радиатора в дясно посока на движение. Кабелите, които тръгват от датчика са тънки, а тези, които влизат към перката са дебели.
Коментар