Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със задният диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със задният диференциал

    Здравейте
    Имам следният проблем със задният диф на фронетра 2.0i
    къса база 94 година с LSD
    При ремонт на окачването забелязах следният проблем:
    Завъртам карданът близо половин оборот и чак тогава захапва в дифа
    При потегляне се чува едно неприятно причукване докато се обере тоя луфт
    а това не е полезно.
    Въпросът ми е как се лекува болестта,кой може да я излекува - ама да знае какво прави и колко струват лекарствата.
    Това е нещо от което имам обща представа и аз лично не се наемам да го правя сам.Благодаря.
    BMW X6

  • #2
    От: Проблем със задният диференциал

    Чак половин оборот.... Много е.....

    Отваряне не дифа за да се провери контактното петно..... Ако то е наред, значи имаш много голямо износване..... Което по твое описание не се знае къде точно..... Контактното петно, сателити, шлицева част към полуоските.....

    Абе към разглобяване вървят нещата.....
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      От: Проблем със задният диференциал

      Аха
      Това е ясно че ще се разглабя.Според мен проблемът е в контакта между пиньона и короната.Идеята е някой дето знае как и какво да каже - Аз съм човека може да струва от толкова до толкова.Аз да се подготвя по финикийски и да правим работата.Проблемът не е разглабянето а сглабянето и настройките после.
      BMW X6

      Коментар


      • #4
        От: Проблем със задният диференциал

        Свали първо задният капак от там се вижда всичко.След това предприемай нещо
        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

        Коментар


        • #5
          От: Проблем със задният диференциал

          Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнение
          проблемът е в контакта между пиньона и короната
          Проблемът е в диагностика...... Когато се разбере какво и що - тогава се търсят и хора за съответната работа.....
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #6
            От: Проблем със задният диференциал

            Чак пък половин оборот... Трябва да липсва някой зъб на пиньона, ама тогава бързо ще го разбереш. Виж първо каретата на какъв хал са и дали не е разхлабен фланеца на пиньона. Иначе ако е толкова разхлопан дифа, направо го сменявай.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #7
              От: Проблем със задният диференциал

              Сигурно са се поизносили зъбките на короната и пиньона.Като отвориш ще разбереш.Най -евтиното лекарство е да вземеш нови дифове от Марин.
              Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

              Коментар


              • #8
                От: Проблем със задният диференциал

                Ами
                хайде да не е половин оборот,
                ама е повече от колкото трябва.
                Дифа работи перфектно без шумове и стържене - пробвано вчера.
                Даже и блокажа си работи нормално.
                Каретата по карданите са здрави.
                От тук отхвърлям възможността да има начупени зъби.
                Маслото е добро без неприятни метални оцветявания и примеси.
                Това и мен ме навежда на мисълта че вероятно е разхлабена гайката на пиньона.
                Въпросът сега който стои на първо време е с колко да натегна гайката?
                Дали има някакво точно усилие или да натягам докато луфта стане приемлив.С две думи на проба-грешка.Знам че трябва да има някакъв макар и минимален луфт от около 5 градуса.Но това е по принцип.Нямам идея и дали има регулиращи пластини на този тип диференциали.
                Утре ще свалям кардана и ще отворя дифа пък ще видим после какво правим.
                Ако всичко е редовно ще натягам гайката.Поне наблизо има 10-12 разковачени фронтери и наложи ли се смяна - ще стане само с финансова болка.
                BMW X6

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем със задният диференциал

                  Марин/Marinhaker/ беше писал как е притягал неговият пиньон, разрови.Беше вдигнал целият мост във въздуха и стягал докато тръгнат да се завъртат главините.Нямаш регламентиран натяг, понеже разпорната втулка между двата лагера на оста на пиньона вече е премачкана.
                  В темата беше онагледил и вариант за законтряне с металната част от бушон/220V/.
                  Не се връзвай да търсиш нова гайка-аз я разкеших на 40лв и я чаках два месеца да дойде-гола голеничка, няма отлята пластмаса в резбата, няма особена стъпка, няма нищо.
                  Скрапхип пък беше мазал резбата на оста с лепило, пак в онази тема ще видиш какво точно, нямам спомен в момента.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем със задният диференциал

                    Прави се една шайба от обикновенна ламарина с размера на втулката и се намачка наново.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем със задният диференциал

                      Редно е да се натяга с предписаното усилие, ама като няма нова втулка, аз практикувам така:
                      Свалям касетата (т.е. целия диф така, че да остане само пиньона) и обирам луфта докато почне да затяга. После отхлабвам полека, докато почне да се движи пиньона без задържане с добра инерция и законтрям гайката. После си сглобявам дифа на мястото, като се внимава да не се разменят местата на реглажните шайби (оригиналния ми диф беше прецакан точно така).
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем със задният диференциал

                        Тая работа не е като оная...
                        ето какво дават в Исузувия менюал за пиниона.

                        NOTE:
                        a. Do not overtighten or loosen and then retighten the
                        nut.
                        b. Pinion nut torque should be in the range of
                        298–380 N·m (220–281 Ib ft).

                        ето и петното, което не те бърка в случая ако сложиш същите реглажни шайби.


                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем със задният диференциал

                          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                          Марин/Marinhaker/ беше писал как е притягал неговият пиньон, разрови.Беше вдигнал целият мост във въздуха и стягал докато тръгнат да се завъртат главините.Нямаш регламентиран натяг, понеже разпорната втулка между двата лагера на оста на пиньона вече е премачкана.
                          В темата беше онагледил и вариант за законтряне с металната част от бушон/220V/.
                          Не се връзвай да търсиш нова гайка-аз я разкеших на 40лв и я чаках два месеца да дойде-гола голеничка, няма отлята пластмаса в резбата, няма особена стъпка, няма нищо.
                          Скрапхип пък беше мазал резбата на оста с лепило, пак в онази тема ще видиш какво точно, нямам спомен в момента.
                          Ето я едната
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...ED%FC%EE%ED%E0
                          Ето я и другата
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...ED%FC%EE%ED%E0
                          Може и с лека капка с електрожен или CO.
                          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем със задният диференциал

                            супер полезно
                            благодаря ви
                            Итформацията е безценна в моя случай
                            BMW X6

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X