Здравейте колеги,имам следния проблем с фронтерата ми която е дълга база 1993г и е 2,3тди.
Постоянно ми прави налягане в охладителната система без значение дали е студена или загряла ,така е от две години.Дори да не я карам 5 дена като отвинтя капачката на казанчето излиза яко въздух под налягане.Миналата година и правих основен ремонт шлайфах и главата,сложих и нова капачка за казанчето на антифриза оригинална от Опел,но пак прави налягане и аз след всяко гасене на двигателя развинтвам капачката да го изпускам.
Иначе винаги температурата ми е в нормата и термостата си отваря на време,и несъм я прегрявал.
Маркучите нестават твърди но налягането в охладителната ми система мисля че е над допустимото,много бързо го натрупва,дори и като е студена при работа за 5 минути.
Ако неизпусна налягането започва да ми капе антифриз от съединенията на маркучите когато изтине и за два три дена 100грама изтичат, и аз постоянно натягам скобите на съединенията.Днес ми изби и антифриза от електрическата водна помпа от семеринката .Аз карам само с антифриз.При мене ел. водната помпа е свързана така че при контакт по време на подгрева върти и нагнетява антифриз в главата и изкарва въздуха от радиатора,проблем ли ще е да я отстраня.
Забелязвам че като работи двигателя в казанчето през 5 секунди излиза по един мехур ,според мен май 4е главата ми е спукана.
Ако някой от вас е имал такъв проблем и може да ми помогне със тази система работеща под налягане,ще ми спести доста мъки.
Според мен би трябвало като се охлади да няма налягане в системата.
Ако има някой колега от гр.Русе да се срещнем да видя неговата как работи ще ми е от полза.
Постоянно ми прави налягане в охладителната система без значение дали е студена или загряла ,така е от две години.Дори да не я карам 5 дена като отвинтя капачката на казанчето излиза яко въздух под налягане.Миналата година и правих основен ремонт шлайфах и главата,сложих и нова капачка за казанчето на антифриза оригинална от Опел,но пак прави налягане и аз след всяко гасене на двигателя развинтвам капачката да го изпускам.
Иначе винаги температурата ми е в нормата и термостата си отваря на време,и несъм я прегрявал.
Маркучите нестават твърди но налягането в охладителната ми система мисля че е над допустимото,много бързо го натрупва,дори и като е студена при работа за 5 минути.
Ако неизпусна налягането започва да ми капе антифриз от съединенията на маркучите когато изтине и за два три дена 100грама изтичат, и аз постоянно натягам скобите на съединенията.Днес ми изби и антифриза от електрическата водна помпа от семеринката .Аз карам само с антифриз.При мене ел. водната помпа е свързана така че при контакт по време на подгрева върти и нагнетява антифриз в главата и изкарва въздуха от радиатора,проблем ли ще е да я отстраня.
Забелязвам че като работи двигателя в казанчето през 5 секунди излиза по един мехур ,според мен май 4е главата ми е спукана.
Ако някой от вас е имал такъв проблем и може да ми помогне със тази система работеща под налягане,ще ми спести доста мъки.
Според мен би трябвало като се охлади да няма налягане в системата.
Ако има някой колега от гр.Русе да се срещнем да видя неговата как работи ще ми е от полза.
Коментар