Здравейте,колеги,значи един приятел има доста проблеми с неговата фронтера (96г. VM 2.5 ТДИ)и по-точно с двигателя,та въпроса е може ли да и се сложи двигател от опел рекорд 2.3D.,в смисъл ще пасне ли на скорости,съединител и т.н.?Благодаря предварително!
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Смяна на двигател на Опел Фронтера
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 Не. Без фланец няма да стане. Освен това с атмосферен дизел тая кола ще върви като трактор. По-добре да и насади бензинов двигател. По-евтино ще му излезе."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
 Неизвестен мъдрец
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 (дапопитам и аз в тази тема)
 
 След като удавих конете и почти щях траурно да се разделя с Фронти, ме убедиха да ремонтирам двигателя (C20NE), което обаче трае вече повече от половин година и май няма да стане изобщо. Мисля си за друг двигател - този на старо май върви сравнително евтино, само че, ме плашат с пререгистриране на колата или пък вечно моя. Това всъщност изобщо не ме притеснява, ноо започнаха да идват и други идеи (особено при наличието на донори).
 Четох тук, че с по-мощен двигател се чупят разни неща, но пък те си се чупят,а си е друго да можеш да си ръчнеш повечко и да издрапаш (това си е мое мнение де).
 И понеже не разбирам хич въпроса ми е - освен фланци за напасване със скоростии т.н. (то май и скоростите могат да се вземат), няма ли да трябва и компютъра за въпросния двигател и изобщо какво от донора ще трябва да се вземе и голям ли ще е гърча (сумата) за тази операция (защото трябва да ми остане и за шнорхелче )? )?
 Лека и безавариина на всички!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 До колкото ми е известно вече можеш да си регистрираш возило и без номер на двигателя. Моята ОФБ е регистрирана така - в КАТ не разчетоха номера на ДВГ.Първоначално публикуван от karviola Преглед на мнение... Мисля си за друг двигател - този на старо май върви сравнително евтино, само че, ме плашат с пререгистриране на колата или пък вечно моя...Казано е:
 -"Обичай ближния",
 щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 Трябва ти само фактура за двигателя и можеш да си го пререгистрираш без проблеми в КАТ. Така направих с Витарата навремето, но ако е мотор от друга марка кола може би трябва Технотест?!Honda XL600LM, 1987
 Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
 Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 То ако ще сменяш двигател и заради него скорости, и заради тях деферециали, по-добре си сложи твоето купе върху шасито на донора.Първоначално публикуван от karviola Преглед на мнение(дапопитам и аз в тази тема)
 
 След като удавих конете и почти щях траурно да се разделя с Фронти, ме убедиха да ремонтирам двигателя (C20NE), което обаче трае вече повече от половин година и май няма да стане изобщо. Мисля си за друг двигател - този на старо май върви сравнително евтино, само че, ме плашат с пререгистриране на колата или пък вечно моя. Това всъщност изобщо не ме притеснява, ноо започнаха да идват и други идеи (особено при наличието на донори).
 Четох тук, че с по-мощен двигател се чупят разни неща, но пък те си се чупят,а си е друго да можеш да си ръчнеш повечко и да издрапаш (това си е мое мнение де).
 И понеже не разбирам хич въпроса ми е - освен фланци за напасване със скоростии т.н. (то май и скоростите могат да се вземат), няма ли да трябва и компютъра за въпросния двигател и изобщо какво от донора ще трябва да се вземе и голям ли ще е гърча (сумата) за тази операция (защото трябва да ми остане и за шнорхелче )? )?
 Лека и безавариина на всички! Май ще е по-лесно. Май ще е по-лесно.  
 Не виждам проблем да си регистрираш новия C20NE двиагел в кат, ако имаш документ от къде си го купил. А и най-лесно ще я подкараш наново. Защо не звъннеш на Лозан, той със сигурност ще ти подкара фронтерата наново. Ако трябва ще ти я вземе от където е и пак ще я оправи. Не трябва да се оставят така да седят фронтерките  Успех от мен.
							
						Последно редактирано от sony bono; 14-11-12, 18:59. Успех от мен.
							
						Последно редактирано от sony bono; 14-11-12, 18:59.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 Зависи какъв двигател искаш да и насадиш. Според мен ако не си готов финансово да влизаш в приключения, по-добре си купи същата за донор или само двигател. Около 600 лева е май комплектован с всичко."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
 Неизвестен мъдрец
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 При положение , че новия двигател е от същия модел и същата марка , тогава е необходим единствено документ за закупуване - и директно в КАТ с молба за смяна на двигател . В конкретния случай двигателя трябва пак да е C20NE .
 Във всички останали случаи задължително се минава първо през Технотест . Независимо от това дали се чете или не номера на двигателя .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 Аз по-принцип говорех за донор лека кола - опел омега 2.6, дето ми я дават за 400 лв. цялата, в доста добро състояние (и в движение естествено) - после като върна каквото остане дори ще взема някой лев, но наистина на мен ми се струва доста сложно, а има хора около мен които твърдят, че е възможно (споменаха ми нещо само за картера (май) на фронтерата, че бил по-особен и това е).
 По-лесно ми се струва Фронтера да е донора и ми се ще да е с по-голям двигател, а че колата ще си е вечно моя т.е. не мисля да минавам през кат или технотест, не ме притеснява (може да стане и гаф някой ден, но е малко вероятно)!
 А естествено със C20NE, който аз всъщност доста си харесвам (моя беше железен), ще ми е най-лесно, но пусти кончета и мухи... 
 
 П.П. - Няма да оставя Фронти така, ако тези майстори не се справят скоро, пия една студена бира и отивам при Лозан.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 Всичко е възможно, ама си е приключение и опира до пари. Питай Лозан какво мисли до въпроса, че веднъж аз като му споменах нещо в тоя дух ми рече да не откачам .
							
						"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..." .
							
						"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
 Неизвестен мъдрец
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 То вече е слаган 2.6 мотор на фронтера,но на скорости от 2.4 бензин,а те се различават доста от тези на 2.0! Филма ще е бюджет на холивудска суперпродукция Но както каза kuzdov -всичко е възможно...... Но както каза kuzdov -всичко е възможно......
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 Мда, значи както предполагах - ако не можеш сам да си го направиш не си е оферта.
 Сега остава и фиш да пусна и джакпота да ударя и нищо няма да ме спре, ама пуст карък 
 Ще пиша какво е станало (надявам се скоро) и ако е нещо по-така, обещавам снимки (ако допускат невежите да гледат де, иначе снимките ще са на готовата продукция).
 Поздрави!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на двигател на Опел Фронтера
 
 Първоначално публикуван от karviola Преглед на мнение.....ме убедиха да ремонтирам двигателя (C20NE), което обаче трае вече повече от половин година и май няма да стане изобщо. ....Е не ги пришпорвай де ! Половин година е съвсем недостатъчно време за основен ремонт на двигател .Първоначално публикуван от karviola Преглед на мнение.....Няма да оставя Фронти така, ако тези майстори не се справят скоро.....  
 Не знам каква точно ви е уговорката , но по принцип за това време спокойно са могли да направят сами включително отливките на блока и главата , плюс последващите механични обработки . 
 
 Що се отнася до присадките : всеки друг модел предполага да прехвърляш и компютри , софтуеър и всички останали кабелаци към него . С оглед съвременните технологии , които прикачват на щайгите . Това основно за бензина , ама и за дизела важи . Е , освен ако не си решил да мушнеш някой железен ( в буквалния и преносен смисъл ) 2.5 турбодизел от Мерцедес 190 ( или 124 ). И дори това последното да е , пак иска преработки ...
 
 Аз съм минал по тази линия на мислене и въпреки бръмналите ми мухи се отказах - и то при все техниката , която имам под ръка : стругове , фрези , заваръчни апарати , шлайфове и т.н.
 Изобщо , както казаха колегите - влизаш в приключение . Ама ти си знаеш Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени. Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.




 
							
						




Коментар