Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с зацепване на ГНП за 23DTR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем с зацепване на ГНП за 23DTR

    Здравей те колеги, карам фронтера от доста време но до миналата година бях с бензинова от година насам карам дизелова с двигател 23DTR наложи се да правя ремонт на двигателя всичко вървеше добре до момента в който трябваше да зацепя ГНП. Центровката на коляновия вал с разпределителния добре има си белези справих се. На маховика има два белега /но предполагам повечето от вас го знаят/ единия /ОТ/ за горна мъртва точка и другия /Р/ за помпата та на въпроса не мога да намеря белег на помпата. Тя е роторна фронтиерата е 1993г.
    NR 0 460 404 056
    VE L 297-1
    Това е набито на помпата
    Молбата ми е ако някой може да ми посочи от къде да направя справка ще съм благодарен а още повече ако ми напише на разбираем език какво да направя.
    Искам да уточня, че изчетох доста но не стигнах до отговор. Може и от притеснение, че не мога да се справя или просто от недостиг на капацитет в горния етаж.
    Предварително благодаря.
    Прикачени файлове

  • #2
    До: проблем с зацепване на ГНП за 23DTR

    Няма белег на помпата ..... няма как и да има ....
    Прави се с индикатор.
    Слага се чрез специално приспособление на мястото на тапата между тръбичките. На твоята трета снимка се вижда много добре къде.

    Трябва да отчете 0.85 мм. на ГМТ
    Тоест, хода на плунжера е толкова, за да подаде гориво в нужния момент.
    Последно редактирано от CarTest™; 22-04-10, 09:46.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      До: проблем с зацепване на ГНП за 23DTR

      Досега като съм зацепвал помпи това се прави със щифт на Фронтерата не е ли така?
      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
      [B]Ford Escort xr3 [/B]
      [B]Aro 10 [/B]
      Плачи! Там близо край град София
      стърчи, аз видях, черно бесило,
      и твой един син, Българийо,
      виси на него със страшна сила.
      0896042536

      Коментар


      • #4
        До: проблем с зацепване на ГНП за 23DTR

        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
        Няма белег на помпата ..... няма как и да има ....
        Прави се с индикатор.
        Слага се чрез специално приспособление на мястото на тапата между тръбичките. На твоята трета снимка се вижда много добре къде.

        Трябва да отчете 0.85 мм. на ГМТ
        Тоест, хода на плунжера е толкова, за да подаде гориво в нужния момент.
        Благодаря за отговора просто ме беше страх да развия пробката между тръбичките
        мисля че някъде беше написано че става и с шублер, но мисля че няма да е точно сега си спомних че навремето бях купил от руснацине на битака точно такъв индикатор и не съм го изролзвал до сега сега остава да го намеря и да видя дали ще се справя.

        Коментар


        • #5
          До: проблем с зацепване на ГНП за 23DTR

          С шублер НЕ СТАВА!!

          Точността трябва да е 0,05 мм. ......
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #6
            До: проблем с зацепване на ГНП за 23DTR

            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
            С шублер НЕ СТАВА!!

            Точността трябва да е 0,05 мм. ......
            С това индикаторче мисля че ще стане, утре ще му направя подходящо захващане и ще напиша какво съм натворил.
            Прикачени файлове

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X