Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера 2.8???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фронтера 2.8???

    Харесах една Фронтера дълга база с исузовия 2.8 двигател. Та въпроса ми е какво трябва да гледам като я купувам и дали това е правилния вариант на двигател/купе? Цената е доста съблазнителна и ме е страх да няма нещо гнило.
    Благодаря на колегите предварително

  • #2
    До: Фронтера 2.8???

    За дизелов агрегат, е най-правилен вариант този на който си се спрял , а за другото вече е въпрос на личен избор .

    Коментар


    • #3
      До: Фронтера 2.8???

      Наскоро мой познат си взе същата Фронтера.С кожен салон,климатик,тъмно зелен металик-мотора пали лесно и работи добре....но .Турбото не развива никакво налягане и джипа няма никаква динамика.Така че не се предоверявайте на марката а гледайте конкретното състояние на двигателя а и на джипа.

      Коментар


      • #4
        До: Фронтера 2.8???

        Колега, много често примамливата цена на един автомобил прикрива сериозен дефект. За това е добре да вземеш със себеси някой дето е по в час с основните агрегати на колата и по-лесно би забелязъл прикритите неизправности. Препоръчително е тестването на системите на колата и диагностика в сервиз. Не допускай обвзелата те еуфория да замъгли правилната преценка за състоянието на автомобила. Желая ти успех!

        Коментар


        • #5
          До: Фронтера 2.8???

          Обади се на Лозан (има му телефона на поне 100 места) и го вземи с тебе(срещу некой леФ, разбира се), ако си в София или му я закарай. По-запознат с Фронтерите и специално с 2,8 едва ли ще намериш.
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #6
            До: Фронтера 2.8???

            Вчера я тествах. Спазих упътванията във поста на Фанатик.
            1. Отвън тенекиите са супер.
            2. Има подлепено уплътнение на лява задна и лява предна врата.
            3. Има люк и не се виждат следи от теч.
            4. В казанчето антифриза е бистър и не надува след като е запалена.
            5. Запалих я без да подгрявам/по препоръка на продавача, за да ме убеди колко е здрав двг/.
            6. Саждите от ауспуха са зърнести и не са мазни. Направи ми впечатление че като я форсирам на място на асфалта се появява петно от нагар на изгорелите газове и то след около 15 км каране.???
            7. Карета не тракат и включва преден мост и бавни плавно и без да щрака.
            8. Освен централно няма нищо друго - ел пакет, ел огледала и клима - явно е по стар модел. Продавача казва че е 95 година.
            9. Имам чувството че се движи много бавно за този мотор. Спокойно стига 100 - 110 но след това е някак мудна при рязко подаване на газта, може би е за това че е дългата база и е около 2500 кг.
            10. Има забележки - гумите са за смяна, счупено е стъклото на десния мигач, кормилото е доста поизносено/макар че на таблото показва 138000км, и най-накрая Италианка е... За цена 4 К след регистрация, обслужване, нови гуми и т.н. скачам на 6,5-7 к, което ми се види доста за модел 95- джипката си става вечно моя..
            10. Отидох при майстор, който веднага ме разубеди да не я вземам с аргумента, че за тия пари ще си взема 2000-2002г японска джипка с десен волан, която щяла да е 2 пъти по-млада. Пък на точно тоя модел частите били много скъпи и било много трудно да ги намериш на пазара?!?!?

            Така че колеги моля ви , помагайте!
            На мен си ми харесва фронтерката, ама .
            И все пак реално за 2600 кг желязо* 1,5 лв/кг ~4000 лв - незнам колко да свалям повече.

            Коментар


            • #7
              До: Фронтера 2.8???

              Двигателя на Исузо е пълен дизел така че този номер без подгряването е по силите на всеки по износен мотор.Относно новите джипове 2000-2002г е там вече ще разбереш що е то скъпи части и скъпа подръжка.Това е един от последните по прости дизели.След това електроника,диагностики и най важното много капризи спрямо горивото.Предвид ненормално високите температури студеният старт на двигателя не трябва да ти е основният довод за закупуването на джипа.

              Коментар


              • #8
                До: Фронтера 2.8???

                Аз не бих си взел този джип. Цената е висока за автомобил без най-необходимите екстри - ел. пакет, клима, абс. Моето виждане е, че ще са ти нужни повече пари за да го приведеш в нормално за експлоатация състояние- гуми, регистрация, застраховки, винетка, масла, ремъци, а и сигурно ще се появят и някои други незабележими на първа згледа дефекти. Сумата ще стане около 7500 - 8000 лв. Според мен не си заслужава да похарчиш толкова пари за конкретния джип. По-добре изчакай малко. Все ще изпадне нещо по-добро освен, ако продавача не падне на 2500 лв за този модел. Успех!

                Коментар


                • #9
                  До: Фронтера 2.8???

                  Не знам дали с това ти помагам, но моята е 3.2 бензин 2000 г. и по талон е 1 860 кг. Дали наистина е толкова разликата в теглото ( 2 500 до 1 860 ) не смея да споря, но за този двигател от 100-110 км/ч като я натиснеш би трябвало да дърпа прилично ( имаше мнение относно турбото, но не се наемам с коментар ).
                  За гумите във форума можеш да си намериш прилични на около 500 лв четирите...
                  Не знам как се движат цените на рез. части на дизеловите ОФ, но не вярвам на японката с десен волан да са по-евтини.
                  Относно мнението, че остава вечно твоя си абсолютно прав - при този срив на пазара на автомобили, не знам кой би давал пари след 2 години за модел производство преди 2005 г. В момента имаш оферта за чисто нова Toyota Yaris за 18 500 лв..., а сега като падна и акциза, да не ти казвам ако се загледаш в немското мобиле какви "зверове" за какви стотинки се продават.
                  Извод: Просто предценяваш - сега 4К + около 1,5-2К за регистрация и стягане и вечно твоя или след време да я подариш на някого за 2-3К.
                  Както казват колегите - сервиз, диагностика ( за дизела не знам какво точно да се гледа ), яко тестване и късмет
                  За десен волан - мисля, че по-голяма прецаквация НЯМА ( мое мнение ). Лепваш се зад бус или ТИР и си караш след него километри.
                  От финансова гледна точка, аз моята я взех за 9К и в момента не я продавам и за 12К - просто си намерих това, което търсех близо половин година.
                  Ти си знаеш какви са ти нуждите, парите и условията за ползване на джипка...
                  УСПЕХ и най-вече късмет...
                  Opel Frontera 2000 [SIZE=3][COLOR=red][B]3,2[/B][/COLOR][/SIZE] V6 205 hp

                  Коментар


                  • #10
                    До: Фронтера 2.8???

                    Това за японката с десен волан го забрави ако имаш семейство. Изпреварвал ли си в натоварен двулентов път ако караш с десен волан? Аз съм и мога да ти кажа че адреналина не си заслужава, особено ако возиш жена или деца в този джип.
                    Има някой фактори които не са за пренебрегване конкретно за тази модификация а именно: двигателя е крайно опростен и много здрав, достатъчно пъргав е за това купе, мостовете нямат нищо общо с тези на другите форнтери, цената не ми се вижда висока ако няма видими съществени проблеми. И не на последно място преди да я види Лозан аз не бих я взел.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      До: Фронтера 2.8???

                      Няма вариант да си купиш кола и да не се "набуташ". Каквато и да бъде тя. Като марка, цена или държава. Това е факт. А пък точно на по-новите джипове цените им падат всяка година с голям процент надолу в сравнение с над 10 годишните, които си стоят на една цена около 4000-5000 лв. и до 20 години. А за десен волан можеш да си сигурен, че и един лев да дадеш ще си е твоя до гроб или до фтуричните суровини.
                      Каквато и кола да си купиш никога после не можеш да я продадеш за същите пари и дори да си върнеш парите вложени в нея. ТОВА Е НЕОСПОРИМ ФАКТ, така че ако ти самия си преценил, че тази фронтера удовлетворява твоите нужди и изисквания няма какво повече да мислиш. Освен ако наистина не е за основен ремонт. asspida ти го е написал ясно. Можеш да го попиташ той какви коренно различни мнения получи, когато се чудеше дали да купи неговата.
                      Да кажат другите собственици на фронтера 2.8 дизел двегателя, дали над 110 км/ч. има толкова ряз колкото очакваш да има. Все пак това е 116 коня двигател. А сам казваш, че до 110 набира добре.
                      Успех и дано си заслужава качеството. Ако ли не.... здраве да е. Коли бол.
                      И още нещо, теглото на тази фронтера не е повече от 1900 кг.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Фронтера 2.8???

                        Проблема на исузувия мотор , както и на мерцедесовия впрочем е че колкото и да са железни , рано или късно се скапват . Зависи в чии ръце е бил джипа ( това че километража сочи 138 К го игнорирай - във всяка автокъща джипките са на толкова. Независимо от годините и убедителните доводи на автоджамбазите за бабичките и реалните километри ). Аз преди време ( в ранна пролет ) подкарах един такъв в автокъща . Запали , ама почна да тресе като Ифа. Не ме успокоиха и приказките на собственика , че "всеки дизел е така" и като загрее , ше се оправи .
                        Това от една страна . От друга : Ако двигателя пали и работи спокойно , не тресе и не прегрява (значи има още хляб в него) , на 4х4 ( щом го има) няма подозрително виене или тресене при различните режими на ускорение , не дърпа волана на прав път ...значи за тези пари машинката си струва .
                        Друг е въпроса че няма екстри ... ама ако искаш изчакай 2 години да поевтинеят тези с екстрите .
                        ... а за 110 км./час да кажата колегите , които карат такъв как набира от там нагоре . На мен ми се струва нормално при тези килограми и въздушно съпротивление.
                        А все ми се струва , че в тази криза ако го понатиснеш и падне с 4-500 лв. ( те имат толеранс за мърдане надолу) , вече ще е съвсем нормално .

                        ПС. Аз лично не бих си взел японка с десен волан . Не че не се свиква с карането , ама приказките за евтината им подръжка ( спрямо Фронтера) са мит.
                        Напълно съм съгласен и с философията на Сони Боно в предния пост за колите "секънд хенд". Винаги има риск , ама като сме решили - слагаме главата в торбата ( а и парите пак там ) и напред ! .... то и новите не са имунизирани против рискове
                        Последно редактирано от Vlado_Ts; 07-01-10, 16:56.
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Фронтера 2.8???

                          Хайде и аз да изкажа "компетентно" мнение.
                          За паленето без подгрев така е, и аз моята я палех до средата на ноември без да я подгрявам. Както и покажа ключа и възпламенява.
                          За набирането над 110 км/ч и моята над тая скорост набира по-тромаво, ама си мисля че е нормално(между другото на Лозан брат му спомена че е докарвал една такава от Англия и през повечето време си е поддържала 160 и на англичанката нищо и няма....
                          А за екстрите малко странно ми се струва, защото и моята е 95г. пък си има ел. пакет климатик та и подгрев на пръскалките даже. Възможно ли е да е насаден двигателя на по-дърто купе
                          Оpel Frontera A КБ 2.8 TDI; Peugeot 206 2.0 HDI
                          Honda CB 919 Hornet
                          0898849413-Светльо
                          Кръвна Група: 0+

                          Коментар


                          • #14
                            До: Фронтера 2.8???

                            Ти Цецо не го слушай много... Той кара баварец и кракът му е доста "тежък", та при него колите вдигат толкова, колкото пише на километража. А и не му пука особено ако гръмне мотора, щото после няма да се набутва по сервизи... Моята кошница държи 120-130 без проблем и има мегдан за още, но влиза в сериозни обороти и само 2-3 пъти съм я надувал до 150. За 2,8 едва ли ще е по-трудно да ги развие тия скорости, но все пак кончетата му не са кой-знае колко и е нормално да е муден. Особено ако си свикнал с бензинарка.
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #15
                              До: Фронтера 2.8???

                              Първоначално публикуван от Metal Heart (Светослав Митев) Преглед на мнение
                              Възможно ли е да е насаден двигателя на по-дърто купе
                              Не знам Светльо. Може да е такова изпълнение.. Споменах, че е внос от Италия и само това ме възпира все още.
                              ....Иначе 99,999% ще я взема
                              И както каза Куздов - много бързо вдига оборотите, някак са къси скоростите... иначе на 4-та при 60 км/ч си пърпори добре, даже и малко под 60

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X