Обява

Свий
Няма добавени обяви.

заменяне на 2.0i

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • заменяне на 2.0i

    Мой приятел има фронтера 2.0 115 коня и се интересува от какво може да и се присади двигател (бензинов) по-мощен
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

  • #2
    До: заменяне на 2.0i

    Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
    Мой приятел има фронтера 2.0 115 коня и се интересува от какво може да и се присади двигател (бензинов) по-мощен
    Мен отдавна ми се върти тази муха в главата ...мислил съм по въпроса за 2,4i , който се монтира на дългата база или за МБ 2.3i - 136 коня. Само не знам до колко ще са ми разправиите в Технотест .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #3
      До: заменяне на 2.0i

      Колеги ,не знам защо си усложнявате живота.Нали си има фронтера 3.2 и 204 кс.Просто сменете возилото и пей сърце.
      Румен Николов

      0888 358 572

      Коментар


      • #4
        До: заменяне на 2.0i

        Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
        Мой приятел има фронтера 2.0 115 коня и се интересува от какво може да и се присади двигател (бензинов) по-мощен
        Може да пробва и с мотор от фронтера 3.2i

        Коментар


        • #5
          До: заменяне на 2.0i

          Този начин ще е по лесен,от доста време си го мислих но вече нямам фронтера










          Последно редактирано от Marin Stoyanov; 15-12-09, 19:41.
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #6
            До: заменяне на 2.0i

            Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
            Мой приятел има фронтера 2.0 115 коня и се интересува от какво може да и се присади двигател (бензинов) по-мощен
            От Опел синтра 2.2-към 140 коня,( продават много такива на части) двигатела е като на новата Фронтера.
            0898532785-КИКО

            Коментар


            • #7
              До: заменяне на 2.0i

              Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
              Мой приятел има фронтера 2.0 115 коня и се интересува от какво може да и се присади двигател (бензинов) по-мощен
              Двигателят не ти е толкова голям проблем, но трябва да смениш и деференциалите които по-трудно ще намериш. Да не говорим, че трябва да са съобразени с мощноста и въртящия момент на новия вигател. двигателя. Даже и скорости и раздатка също може би.

              Коментар


              • #8
                До: заменяне на 2.0i

                Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                Двигателят не ти е толкова голям проблем, но трябва да смениш и деференциалите които по-трудно ще намериш. Да не говорим, че трябва да са съобразени с мощноста и въртящия момент на новия вигател. двигателя. Даже и скорости и раздатка също може би.
                Ставало е въпрос и преди. Нашите щайги спокойно понасят 150 коня с настоящите дифове и раздатки . Да не забравяме все пак че трансмисията не е от мармалад , преоразмерена е . Е , единственото изключение е Евгени Турбото , но там нещата са на друга плоскост .
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #9
                  До: заменяне на 2.0i

                  Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                  Ставало е въпрос и преди. Нашите щайги спокойно понасят 150 коня с настоящите дифове и раздатки . Да не забравяме все пак че трансмисията не е от мармалад , преоразмерена е . Е , единственото изключение е Евгени Турбото , но там нещата са на друга плоскост .
                  има една много важна подробност фруктиерата е с тракторки
                  Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                  Коментар


                  • #10
                    До: заменяне на 2.0i

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    Ставало е въпрос и преди. Нашите щайги спокойно понасят 150 коня с настоящите дифове и раздатки . Да не забравяме все пак че трансмисията не е от мармалад , преоразмерена е . Е , единственото изключение е Евгени Турбото , но там нещата са на друга плоскост .
                    Искам само да ти изясня нещо. Същата като нашта фронтера ама 2.8 дизел която е същите 116 коня е с много по-големи диференциали и то само заради разликата във въртящия момент. Сам си вади извода. Иначе съм сигурен, че известно време ще издържат и нашите наистина, но не за дълго. Просто двигателят си върви с определените скоростна гутия, раздатка, дефове, окачване, кардани е техните карета, електроника и още други работи. Така трябва да бъде. Иначе всеки може да прави каквото си иска, но момчето пита какво се получава при смяна на двигател и за това ги казвам тези неща.
                    В неговия случай най-лесно е да тунингова наличния му двигател 2.0 i и да го докара повече от 130 коня. та дори и 150 при смяна на главата. И няма да напасва двигателя към кужуха на скоростите. Но после последствията по другите неща от оста на двигателя натам няма да са много добри.
                    Когато напъваш нещо от едната страна с много голяма сила и от другата друго нещо оказва много голямо съпротивление като тези тракторни гуми, това по средата между тях не издържа
                    Последно редактирано от sony bono; 15-12-09, 21:45.

                    Коментар


                    • #11
                      До: заменяне на 2.0i

                      Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                      Искам само да ти изясня нещо. Същата като нашта фронтера ама 2.8 дизел която е същите 116 коня е с много по-големи диференциали и то само заради разликата във въртящия момент. Сам си вади извода. Иначе съм сигурен, че известно време ще издържат и нашите наистина, но не за дълго. Просто двигателят си върви с определените скоростна гутия, раздатка, дефове, окачване, кардани е техните карета, електроника и още други работи. Така трябва да бъде. Иначе всеки може да прави каквото си иска, но момчето пита какво се получава при смяна на двигател и за това ги казвам тези неща.
                      В неговия случай най-лесно е да тунингова наличния му двигател 2.0 i и да го докара повече от 130 коня. та дори и 150 при смяна на главата. И няма да напасва двигателя към кужуха на скоростите. Но после последствията по другите неща от оста на двигателя натам няма да са много добри.
                      Когато напъваш нещо от едната страна с много голяма сила и от другата друго нещо оказва много голямо съпротивление като тези тракторни гуми, това по средата между тях не издържа
                      Значи първо момчето пита от какво може да сложи по-мощен двигател , а не - какво би се случило ако ...
                      А за якостта на трансмисията : Безспорно ако напънеш нещо от едната страна , а от другата е законтрено ( или опряно в стената ) със 115 коня ще я счупиш по-бавно , отколкото ако го напънеш със 145 коня. Ако от другата страна съпротивлението е голямо , но не си законтрил джипа или не си го опрял в стена ( например при оран с тракторни гуми , или като снегорин) , нещата ще се повторят почти пропорчионално , но изместени във времето и изминатите километри. А в случай че напънеш и джипа започне да се движи ( в общия случай) , то нещата ще са ОЩЕ по-изместени във времето и километрите .
                      Това което вметнах за преоразмеряването означава , че ако примерно със стандартен мотор скапваш трансмисия за около 350К км. , то с 20% по-мощен мотор ще я скапеш за около 300К км. Кефа обаче е доста по-голям , повярвай ми .

                      ПС. Опитах се да го обясня без дори намек от кинематика , динамика и съпротивление на материалите . Иначе всички тези машинни елементи си имат изчисления . И точно те там конструкторите са длъжни да направят преоразмеряване.
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #12
                        До: заменяне на 2.0i

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        Значи първо момчето пита от какво може да сложи по-мощен двигател , а не - какво би се случило ако ...
                        А за якостта на трансмисията : Безспорно ако напънеш нещо от едната страна , а от другата е законтрено ( или опряно в стената ) със 115 коня ще я счупиш по-бавно , отколкото ако го напънеш със 145 коня. Ако от другата страна съпротивлението е голямо , но не си законтрил джипа или не си го опрял в стена ( например при оран с тракторни гуми , или като снегорин) , нещата ще се повторят почти пропорчионално , но изместени във времето и изминатите километри. А в случай че напънеш и джипа започне да се движи ( в общия случай) , то нещата ще са ОЩЕ по-изместени във времето и километрите .
                        Това което вметнах за преоразмеряването означава , че ако примерно със стандартен мотор скапваш трансмисия за около 350К км. , то с 20% по-мощен мотор ще я скапеш за около 300К км. Кефа обаче е доста по-голям , повярвай ми .

                        ПС. Опитах се да го обясня без дори намек от кинематика , динамика и съпротивление на материалите . Иначе всички тези машинни елементи си имат изчисления . И точно те там конструкторите са длъжни да направят преоразмеряване.
                        мерси за доброто обяснение значи фронтерата е с тракторки 7.5х16 има си и лебедка и сега се кара по внимателно , но започна да гори масло и се чудехме за ново сърце под капака интересуваме кой двигател е по надежден 2.2 или 2.4 (става вапрос за бензинов)
                        Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                        Коментар


                        • #13
                          До: заменяне на 2.0i

                          А защо не помислиш и за C20XE -150коня от Астра(Вектра,Калибра)...Интервенцията мисля, че е правена вече...Другият вариант е тунинг на наличния(има писано доста из Опел Форума)...Иначе другите варианти са някой от фабрично монтирани по големи мотори...
                          Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                          Коментар


                          • #14
                            До: заменяне на 2.0i

                            Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
                            А защо не помислиш и за C20XE -150коня от Астра(Вектра,Калибра)...Интервенцията мисля, че е правена вече...Другият вариант е тунинг на наличния(има писано доста из Опел Форума)...Иначе другите варианти са някой от фабрично монтирани по големи мотори...
                            Напълно съм съгласен.А иначе щом е започнала да хапва масълце най евтиния и удачен вариянт е да купите от МАРИНХАКЕР оборудвания мотор и да го монтирате.Ще стане най безболезнено.Пък по голям мотор има например на опел Сенатор 30и,на опел Монца 2,5и.
                            Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                            Коментар


                            • #15
                              До: заменяне на 2.0i

                              Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
                              А защо не помислиш и за C20XE -150коня от Астра(Вектра,Калибра)...Интервенцията мисля, че е правена вече...Другият вариант е тунинг на наличния(има писано доста из Опел Форума)...Иначе другите варианти са някой от фабрично монтирани по големи мотори...
                              C20XE е добро решение . Само не знам дали си върви с ЕКУ , релета и другите кабелаци . Електрончиците да кажат . И ако му се направи ( ако е необходимо разбира се ) основен ремонт докато е още на земята , живота му ще е в пъти по-дълъг от тунинга.
                              Пак повтарям обаче , че преди идеята да започне осъществяване , няма да е никак зле да се провери как стоят нещата в Технотест ...
                              ако изобщо ще се узаконява после де
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X