Мой приятел има фронтера 2.0 115 коня и се интересува от какво може да и се присади двигател (бензинов) по-мощен
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
заменяне на 2.0i
Свий
X
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнениеМой приятел има фронтера 2.0 115 коня и се интересува от какво може да и се присади двигател (бензинов) по-мощенТоплата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнениеМой приятел има фронтера 2.0 115 коня и се интересува от какво може да и се присади двигател (бензинов) по-мощен
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
Този начин ще е по лесен,от доста време си го мислих но вече нямам фронтера
Последно редактирано от Marin Stoyanov; 15-12-09, 19:41.OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнениеМой приятел има фронтера 2.0 115 коня и се интересува от какво може да и се присади двигател (бензинов) по-мощен0898532785-КИКО
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнениеМой приятел има фронтера 2.0 115 коня и се интересува от какво може да и се присади двигател (бензинов) по-мощен
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнениеДвигателят не ти е толкова голям проблем, но трябва да смениш и деференциалите които по-трудно ще намериш. Да не говорим, че трябва да са съобразени с мощноста и въртящия момент на новия вигател. двигателя. Даже и скорости и раздатка също може би.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеСтавало е въпрос и преди. Нашите щайги спокойно понасят 150 коня с настоящите дифове и раздатки . Да не забравяме все пак че трансмисията не е от мармалад , преоразмерена е . Е , единственото изключение е Евгени Турбото , но там нещата са на друга плоскост .Ако няма каде да отидеш , ела на себеси
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеСтавало е въпрос и преди. Нашите щайги спокойно понасят 150 коня с настоящите дифове и раздатки . Да не забравяме все пак че трансмисията не е от мармалад , преоразмерена е . Е , единственото изключение е Евгени Турбото , но там нещата са на друга плоскост .
В неговия случай най-лесно е да тунингова наличния му двигател 2.0 i и да го докара повече от 130 коня. та дори и 150 при смяна на главата. И няма да напасва двигателя към кужуха на скоростите. Но после последствията по другите неща от оста на двигателя натам няма да са много добри.
Когато напъваш нещо от едната страна с много голяма сила и от другата друго нещо оказва много голямо съпротивление като тези тракторни гуми, това по средата между тях не издържаПоследно редактирано от sony bono; 15-12-09, 21:45.
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнениеИскам само да ти изясня нещо. Същата като нашта фронтера ама 2.8 дизел която е същите 116 коня е с много по-големи диференциали и то само заради разликата във въртящия момент. Сам си вади извода. Иначе съм сигурен, че известно време ще издържат и нашите наистина, но не за дълго. Просто двигателят си върви с определените скоростна гутия, раздатка, дефове, окачване, кардани е техните карета, електроника и още други работи. Така трябва да бъде. Иначе всеки може да прави каквото си иска, но момчето пита какво се получава при смяна на двигател и за това ги казвам тези неща.
В неговия случай най-лесно е да тунингова наличния му двигател 2.0 i и да го докара повече от 130 коня. та дори и 150 при смяна на главата. И няма да напасва двигателя към кужуха на скоростите. Но после последствията по другите неща от оста на двигателя натам няма да са много добри.
Когато напъваш нещо от едната страна с много голяма сила и от другата друго нещо оказва много голямо съпротивление като тези тракторни гуми, това по средата между тях не издържа
А за якостта на трансмисията : Безспорно ако напънеш нещо от едната страна , а от другата е законтрено ( или опряно в стената ) със 115 коня ще я счупиш по-бавно , отколкото ако го напънеш със 145 коня. Ако от другата страна съпротивлението е голямо , но не си законтрил джипа или не си го опрял в стена ( например при оран с тракторни гуми , или като снегорин) , нещата ще се повторят почти пропорчионално , но изместени във времето и изминатите километри. А в случай че напънеш и джипа започне да се движи ( в общия случай) , то нещата ще са ОЩЕ по-изместени във времето и километрите .
Това което вметнах за преоразмеряването означава , че ако примерно със стандартен мотор скапваш трансмисия за около 350К км. , то с 20% по-мощен мотор ще я скапеш за около 300К км. Кефа обаче е доста по-голям , повярвай ми .
ПС. Опитах се да го обясня без дори намек от кинематика , динамика и съпротивление на материалите . Иначе всички тези машинни елементи си имат изчисления . И точно те там конструкторите са длъжни да направят преоразмеряване.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеЗначи първо момчето пита от какво може да сложи по-мощен двигател , а не - какво би се случило ако ...
А за якостта на трансмисията : Безспорно ако напънеш нещо от едната страна , а от другата е законтрено ( или опряно в стената ) със 115 коня ще я счупиш по-бавно , отколкото ако го напънеш със 145 коня. Ако от другата страна съпротивлението е голямо , но не си законтрил джипа или не си го опрял в стена ( например при оран с тракторни гуми , или като снегорин) , нещата ще се повторят почти пропорчионално , но изместени във времето и изминатите километри. А в случай че напънеш и джипа започне да се движи ( в общия случай) , то нещата ще са ОЩЕ по-изместени във времето и километрите .
Това което вметнах за преоразмеряването означава , че ако примерно със стандартен мотор скапваш трансмисия за около 350К км. , то с 20% по-мощен мотор ще я скапеш за около 300К км. Кефа обаче е доста по-голям , повярвай ми .
ПС. Опитах се да го обясня без дори намек от кинематика , динамика и съпротивление на материалите . Иначе всички тези машинни елементи си имат изчисления . И точно те там конструкторите са длъжни да направят преоразмеряване.Ако няма каде да отидеш , ела на себеси
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
А защо не помислиш и за C20XE -150коня от Астра(Вектра,Калибра)...Интервенцията мисля, че е правена вече...Другият вариант е тунинг на наличния(има писано доста из Опел Форума)...Иначе другите варианти са някой от фабрично монтирани по големи мотори...Nissan Navara D22 YD25 Double Cab
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнениеА защо не помислиш и за C20XE -150коня от Астра(Вектра,Калибра)...Интервенцията мисля, че е правена вече...Другият вариант е тунинг на наличния(има писано доста из Опел Форума)...Иначе другите варианти са някой от фабрично монтирани по големи мотори...Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....
Коментар
-
До: заменяне на 2.0i
Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнениеА защо не помислиш и за C20XE -150коня от Астра(Вектра,Калибра)...Интервенцията мисля, че е правена вече...Другият вариант е тунинг на наличния(има писано доста из Опел Форума)...Иначе другите варианти са някой от фабрично монтирани по големи мотори...
Пак повтарям обаче , че преди идеята да започне осъществяване , няма да е никак зле да се провери как стоят нещата в Технотест ...
ако изобщо ще се узаконява после деТоплата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар