Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи днес по Фронтерата?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какво направи днес по ФРОНТЕРАТА?

    Първоначално публикуван от EWGENI AWRAMOW Преглед на мнение
    Този таван от коя фронтера е? При мен има три плафончета които са поизгорели и поначупили от времето и мисля да ги сменям. Дайте идея с какво...
    От ОФА КБ, централния плафон става и от вектра А, само няма да имаш три плафончета в едно а само един, оригинален нов за фронтерата струва 55лв. Дано съм бил полезен

    Коментар


    • От: До: Какво направих днес по любимата ФРОНТЕРА

      Продължавам с втората част, днес купих плата и специално лепило за това за да не избива петна! , взех и едно дунапренено валяче за да няма вдлъбини от пръстите когато притиснете плата към кората, после както виждате на снимките остана да изсъхне хубаво до утре и тогава ще изрежа ненужното и ще ви покажа крайния резултат

      Това е плата от двете страни:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023606176-big.jpg
Прегледи:1
Размер:167.2 КБ
ID:5279734

      Лепилото:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023606178-big.jpg
Прегледи:1
Размер:79.5 КБ
ID:5279735

      След като намазах кората и плата с лепилото, изчаках да минат 5 минути и след което с помощта на валяче внимателно прилепвам плата и оставам да съхне:


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023606181-big.jpg
Прегледи:1
Размер:69.8 КБ
ID:5279736

      Коментар


      • От: Кой какво направи днес по ФРОНТЕРАТА?

        А възможна ли е тази процедура на място,че на късата база е малък тавана,ама на дългата си е към два метра...А пък и на двете са им провиснали таваните.

        Коментар


        • От: Кой какво направи днес по ФРОНТЕРАТА?

          Първоначално публикуван от Кесов (kiki45) Преглед на мнение
          А възможна ли е тази процедура на място,че на късата база е малък тавана,ама на дългата си е към два метра...А пък и на двете са им провиснали таваните.
          При всички случаи ще се наложи да викнеш някой приятел и да ти помага за всичко по тавана именно защото е 2 метра, няма да можеш на място по няколко причини, за да отлепиш плата и да сложиш новия ще трябва да развиеш така и иначе всички дръжки, плафони, сенници и гумените уплътнения отстрани и тавана ще се свлече, така че няма как, ще трябва да внимавате при ваденето на тавана през 5-тата врата да не се прегъне картона че след това ще личи прегънатото, другата причина да не можеш е че като почнеш да стържеш изгорелия дунапрен ще ти бъде трудоемко а и няма да има чистене после по колата, питай ако те интересува нещо конкретно по темата и ще ти помагам.

          Коментар


          • От: Кой какво направи днес по ФРОНТЕРАТА?

            Първоначално публикуван от EWGENI AWRAMOW Преглед на мнение
            Като ли че и гумите ми станаха малки...
            Гумите бая ти омаляха след боди лифта, как се справя със загряването без дифузьора.
            Николай Георгиев 0+
            тел.0887357722

            Коментар


            • От: Кой какво направи днес по ФРОНТЕРАТА?

              Я да взема и аз да напиша каква я свърших.Заради метановата уредба и 120 те и кила ,толкова време си измъчвам автомобила,да блъска в тампоните при всяка по голяма неравност.Първоначално смених амовете ,мислейки че приблема е в тях.Да ,ама ,не.После купих нови пружини-същата работа.После се сетих ,че преди години когато купих фронтерата писах тук и един колега каза-"хем нови ,хем усилени",-за пружините идеше реч.Много е бил прав.Тъй като сега бързичко ми потрябва здрава задница ,впредвид родопската ни експедиция,и нямаше време за завода в Крън,реших въпроса малко хмм нетрадиционно.В старите и вероятно оригинални пружини,напъхах такива от някакъв модел корса които точно влизат вътре и са само 5 см по къси.При закачен амортисьор те не се охлабват.Резултата е 3 см лифт, и по важното поне на първите тестове-не блъска в тампоните.Доколко е удачно това решение ,не знам ,ако някой има опит ,нека сподели.
              Румен Николов

              0888 358 572

              Коментар


              • От: До: Какво направих днес по любимата ФРОНТЕРА

                Стигнах финалната част, като погледна тавана все едно съм купил фронти от магазина , ето и снимките:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023630223-big.jpg
Прегледи:1
Размер:88.8 КБ
ID:5281550

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023630225-big.jpg
Прегледи:1
Размер:90.1 КБ
ID:5281551

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023630230-big.jpg
Прегледи:1
Размер:110.5 КБ
ID:5281552

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023630226-big.jpg
Прегледи:1
Размер:58.1 КБ
ID:5281553

                Коментар


                • От: До: Какво направих днес по любимата ФРОНТЕРА

                  Първоначално публикуван от pavelvasilev Преглед на мнение
                  Стигнах финалната част, като погледна тавана все едно съм купил фронти от магазина , ето и снимките:

                  Браво, мераклия. Станало е невероятно. Ся ако кажеш колко пари излезе и дали ти се прави още един таван така ще си супер
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • От: До: Какво направих днес по любимата ФРОНТЕРА

                    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                    Браво, мераклия. Станало е невероятно. Ся ако кажеш колко пари излезе и дали ти се прави още един таван така ще си супер
                    Значи плата ми излезе 11лв, лепилото 12лв, купих четка и валяче за по 1,50лв. всичко ми излезе 26лв, нямаш проблем да ти помогна да направим твоя таван

                    Коментар


                    • От: До: Какво направих днес по любимата ФРОНТЕРА

                      Първоначално публикуван от pavelvasilev Преглед на мнение
                      Значи плата ми излезе 11лв, лепилото 12лв, купих четка и валяче за по 1,50лв. всичко ми излезе 26лв, нямаш проблем да ти помогна да направим твоя таван
                      Пусни едно лично с координатите на магазина от който си взел плата и лепилото.

                      Коментар


                      • От: Кой какво направи днес по ФРОНТЕРАТА?

                        Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
                        Я да взема и аз да напиша каква я свърших.Заради метановата уредба и 120 те и кила ,толкова време си измъчвам автомобила,да блъска в тампоните при всяка по голяма неравност.Първоначално смених амовете ,мислейки че приблема е в тях.Да ,ама ,не.После купих нови пружини-същата работа.После се сетих ,че преди години когато купих фронтерата писах тук и един колега каза-"хем нови ,хем усилени",-за пружините идеше реч.Много е бил прав.Тъй като сега бързичко ми потрябва здрава задница ,впредвид родопската ни експедиция,и нямаше време за завода в Крън,реших въпроса малко хмм нетрадиционно.В старите и вероятно оригинални пружини,напъхах такива от някакъв модел корса които точно влизат вътре и са само 5 см по къси.При закачен амортисьор те не се охлабват.Резултата е 3 см лифт, и по важното поне на първите тестове-не блъска в тампоните.Доколко е удачно това решение ,не знам ,ако някой има опит ,нека сподели.
                        Като първи тестове съм доволен от решението с двете пружини.И едно уточнение-пружините които пъхнах в моите ,не са от корса ,а от форд фиеста -задни.На Родопите ще имам по реална представа за поведението на този тандем.
                        Румен Николов

                        0888 358 572

                        Коментар


                        • От: Кой какво направи днес по ФРОНТЕРАТА?

                          Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнение
                          Гумите бая ти омаляха след боди лифта, как се справя със загряването без дифузьора.
                          При 24 градуса външна температура в задръстването на Орлов мост стрелката мина почти едно деление над половината. При движение е твърдо на средата.
                          Nissan Pathfinder 4.0L

                          Коментар


                          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                            Такааа не си спомням дали съм писал за проблема със светещата лампа за маслото, но вече го няма. За какво иде реч: няколко пъти ми се случи да светва лампата за налягането на маслото, купих промивка която сипах в старото масло, смених го и сложих евтино българско масло с нов филтър и втора промивка, изхвърлих и него след 15-на мин. работа и сложих новото масло с филтър. След няма и 1000км. лампата за маслото пак започна да пресвети, след свалянето на картера се оказа, че се е образувал нагар по цедката която смуче масло и не може да качва налягането. За съжаление нагарът е такъв че отстраняването му става само след механично почистване, след тази интервенция съм минал 7-8000км. без проблеми. Очевидно студените стартове на двигателя и използването на колата за къси разстояния правят въпросният нагар.
                            От доста време съм решил и смятам август месец вече да направя поръчка на "истински" пружини и амортисьори. Мисля да поръчам усилени +20% по-твърди пружини за Трупър, които дават лифт 2''(в момента съм с алуминиеви подложки със същата височина, които смятам да прехвърля на Фронтерата на брат ми) ще ги поръчам от милнер оффроуд, а амове мисля да сложа Rough Country от лама4х4 сравняват ги с Прокомп ес9000. Някой ако реши, може да се обединим за доставката от милнер, до България изпращат за 29 паунда до 10кг., между другото колко ли може да тежат двете пружини?

                            Коментар


                            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                              това за коя година фронтера???? някакви цени ако пратисш на лично, а пружините няма да са повече от 3 кг.

                              Коментар


                              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                                И аз предположих, че са 3-4кг. на пружина, при положение че тези са и 20% по-твърди може и да достигнат 10кг двете. Миналата година си напазарувах от милнер тампончета по окачването и маншони на каретата и съм доволен от качеството, сега мисля да си поръчам и биалетки оттам предвид това, че тези които купих от България след 5000км. са вече напукани гумичките(все още не са спукани, но изглеждат по-зле от тези които ми бяха на колата преди това ).
                                Иначе за повдигането мисля да ползвам тази схема: http://www.fronteraowners.co.uk/wiki...uspension_Lift разликата е само в амортисьорите англичаните масово слагат: Nitro 9000 features:As above but with 10 stage valving, 200psi nitrogen gas charged. Smooth on road / rugged offroad-£ 36.00 + vat each, все още не съм се свързал да попитам как стои въпроса с изпращането до България, без него идват по 90-100лв/бр. Трябва да попитам и това:"As above but with 10 stage valving" дали означава, че има 10 степени на настройки(на твърдост, ребаунд?)ако е така ще имам занимавка след като ги сложа
                                Пружините са 49 паунда за двете+20%ддс-би трябвало да излязат 120-130лв. без доставката. Спрях се на тези усилени пружини заради допълнителното желязо инсталирано по джипа-броня, газова уредба отзад, постоянния набор джак, шегели, въжета§со в багажника, както и заради хаулера с който си карам моторите:
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:020925113.jpg
Прегледи:1
Размер:130.1 КБ
ID:5291339 Когато карам КТМ-а почти не го усещам, но с Априлията нещата са малко по-различни.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X