Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи днес по Фронтерата?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

    Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
    Нещо ме ядосват гърнетата, постоянно нещо изгнива отвътре и почва да духа/дрънчи. Това се случва само около заварките където тръбите влизат в гърнетата, самите гърнета светят като нови?! Средното се предаде първо и едни араби му направиха "последен" ремонт, доста качествен между другото. В събота се наложи да се ходи набързо до Асеновград и в двете посоки включих круиза на 150, та се поизпържи доста и на другия ден по завоите гледам нещо пада отзад в движение - оказа се тапата на задното гърне, явно изгнила по заварката и тези 2-3 часа зор направо я бяха откъснали! Реших да не си играя повече с заварки и поръчах две нови гърнета, но се чудя дали гаража не подпомага този проблем? Служебните си стояха отвън през годините и съм нямал особени проблеми с генерациите. Мотора също има проблеми с гниенето отвътре на гърнето и дрънчи. Та топлия гараж май усилва корозията! Утре ще сменям гърнетата да видим колко ще изкарат на топло!
    Миии... газ/метан скъсяват значително живота на изпускателната система. Аз съм все още с оригиналните, дори катализатора си влача На голямото гърне му се отпра горния слой... успях да откъртя парчето ламарина и сега си джиткам по долен слой ламарина, имам изпускане от една връзка, ама ще го уплътнявам, като се затопли. Мнението ми за араби-ауспухджии е крайно негативно. Преди доста години ми бяха монтирали някакво тежко гърне на Опел Кадет. Освен, че през няколко месеца се късаше оригиналният гумен тампон, който държеше гърнето след година и нещо се проби!
    ОФА КБ X20SE + метан

    Коментар


    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

      Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
      Миии... газ/метан скъсяват значително живота на изпускателната система.
      Аз съм дизел де - печка! Просто ме учудва добрия външен вид и лошия вътрешен, явно този режим през уикенда сняг и кал, а после цяла седмица съхнене в гаража е по-лош отколкото да се размрази колата веднъж, напролет например!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

        Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
        Аз съм дизел де - печка! Просто ме учудва добрия външен вид и лошия вътрешен, явно този режим през уикенда сняг и кал, а после цяла седмица съхнене в гаража е по-лош отколкото да се размрази колата веднъж, напролет например!
        Дизела може и без гърнета, на мойто Чероки ги махнах и сложих права тръба с хубав накрайник, много приятен звук, а пък и чуваш как изспуска клапана на турбината, като при бензинов мотор. Много евтино , да не казвам вечно.

        Коментар


        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

          За триене
          Последно редактирано от Еделвайс; 17-02-17, 19:57.

          Коментар


          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

            Успях да си сменя двете гърнета като се озорих само с две гайки непипани от 2003. Взех Walker:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0852.jpg
Прегледи:1
Размер:65.8 КБ
ID:5743645
            При задното няма разлика, но като свалих средното се оказа, че оригиналното е доста по-масивно, може би с една трета:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0853.jpg
Прегледи:1
Размер:86.1 КБ
ID:5743646Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0854.jpg
Прегледи:1
Размер:77.7 КБ
ID:5743647
            Сега почвам да се чудя как ще се отрази това на колата? Тръбите са същият диаметър, но средното гърне е по-малко?
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

              Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
              Успях да си сменя двете гърнета като се озорих само с две гайки непипани от 2003. Взех Walker:
              [ATTACH=CONFIG]902363[/ATTACH]
              При задното няма разлика, но като свалих средното се оказа, че оригиналното е доста по-масивно, може би с една трета:
              [ATTACH=CONFIG]902364[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]902365[/ATTACH]
              Сега почвам да се чудя как ще се отрази това на колата? Тръбите са същият диаметър, но средното гърне е по-малко?
              Евентуално ще е една идея по-шумна, но като гледам снимките на старите гърнета, поне на външен вид ми изглеждат читави и при положение че караш дизел а не бензин на газ, знаеш че при каране на газ гърнетата много бързо гният, по каква причина всъщност сменяш гърнетата, ако случайно са здрави старите, бъди сигурен че ще надживеят новите по здравина...

              Коментар


              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                Напръскай всички заварки с цинков спрей, че за няколко месеца и те ще станат като старите, а затова че е по-малко да не та притеснява, просто има по-малко вата, и както казах по-горе, дизела без гърнета не е шумен, не трябва да те притеснява.

                Коментар


                • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                  Наистина не усещам по-голям шум, напротив сега ми е по-комфортно защото го няма дрънченето от средното гърне и колата си е много тиха. Чудих се само как ще се движи и дали няма да влиза в резонанс на някакви обороти - имам си права по пътя към вилата където си тествам редовно еластичността от 80 до 120 на пета. Още по завоите към Ярема ми се стори, че колата върви по-леко което се потвърди и от хронометъра /най-сетне му намерих приложение/ на бордкомпютъра - даде с половин секунда по-добро време от обичайното, което е разбира се в рамките на грешката, но поне не е по-зле със сигурност! Тези тестове си ги правя отскоро, след като прочетох в един сайт, че на моят дизел дават 15 секунди /както и на V6 между другото/ и ми се видя много - теста на живо показа 11.3, а сега с новите гърнета вече е 10.8! Даже ще ми е интересно някой колега с голям бензин и ръчни скорости да пробва същото, че нещо ме съмнява да са равни времената - все пак конете са близо наполовина при мен, макар и с почти еднакъв въртящ момент.
                  Honda XL600LM, 1987
                  Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                  Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                  Коментар


                  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                    И аз да вмъкна, като GECATA 73... задължително напръскай всички заварки с цинков спрей! Дори ми е странно, че уж читава марка гърнета ще се продават в този незащитен вид...
                    ОФА КБ X20SE + метан

                    Коментар


                    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                      Първоначално публикуван от GECATA 73 Преглед на мнение
                      Напръскай всички заварки с цинков спрей, че за няколко месеца и те ще станат като старите, а затова че е по-малко да не та притеснява, просто има по-малко вата, и както казах по-горе, дизела без гърнета не е шумен, не трябва да те притеснява.
                      Особено и ако е с турбина.
                      ...

                      И аз трябва да сменявам генерация, но при мен ще има малка импровизация накрая, и понеже държа доработката да е с алуминизирани тръби, се чудех, как се понасят с цинковият спрей в/у заварките, и въобще, какви са му алтернативите ?
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                        От доста време се справям на моето гнп да го шунтирам,вчера му дойде ред изхвърлих електронната помпа, вече е с механична.По малко електроника по малко главоболия
                        Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                        Коментар


                        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17093905_1237434196303685_1670412543_n.jpg
Прегледи:1
Размер:96.8 КБ
ID:5744690 Фронтерата вече е 31-ци.
                          Опел Фронтера Б КБ

                          Коментар


                          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                            Първоначално публикуван от sid6624 Преглед на мнение
                            [ATTACH=CONFIG]904161[/ATTACH] Фронтерата вече е 31-ци.
                            Остава да я повдигнеш с 5 см и ще заспи

                            Коментар


                            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                              Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                              Остава да я повдигнеш с 5 см и ще заспи
                              Тази е пистова. За какво да я повдига?!?
                              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                              Коментар


                              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                                Тази е пистова. За какво да я повдига?!?
                                Ако ще е пистова, сбъркал е с размера и типа гуми за това , инак като е сложил 31-ците, визуално изглежда все едно е с вечепоуморено окачване...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X