Ама разбра ли статията? То това е важното, а благодарностите той ги разбира и на български
Аз пофъфлих малко наум, в общи линии разбрах това онова.. Като цяло информацията не е за мое ползване, тъй като аз не съм се насочил към Фронтера, а просто искам да помогна на приятел да прегледа неговата (вече купена)..
И без това пиша бавно, пък сега съвсем. Дай ако искаш да се видим с твоя човек, ще му я прочета, колко му е. Нищо не ми струва. А ако намериш някоя бърза секретарка, може да преведем като хората и тая, и оная за Вранглерите, грехота е толкова народ да не може да прочете хубави статии.
един приятел имаше FRONTERA 2.3D- дълга база и бра много ядове с нея ! изрони диф. и т.н. мойте впечатления са следните : ходихме на плаж(миналата година разбира се ) и ни подкара един дъжд . хукнахме да се изнасяме , но на едо кално баирче се окопа като прасе ! за капак едно SMURAY-че си правеше едва ли не кръгчета около нас!голям резил беше (най-вече за собственика)
а може вината да е била в задкормилното устройство!
какво им стана на тия хора - като американци са - не разбират друг език освен родния... май по-скоро ги мързи да се напрегнат малко...
а това, че колата не е палена 2 години е много обезпокоително! ако въобще не е припалвана със сигурност ще има проблеми... всички гумени елементи по двигателя и т.н. ще са "на кокал"
щом толкова време не е пален автомобила по - добре да го прегледат в сервиза на официалния вносител на опел, те май са няколко, сега се сещам само за един, този в люлин казва се Булвария. те би трябвало да са най - компетентни и да разполагат с необходимата техника
в Аксон в Младост4 е доста по -втино.преди време там диагноска беше 70 лв ама си струва. аз имах една Тигра (дет ми късаше нервите,никога няма да си взема опел след 90 година) и там съм я вкарвал няколко пъти и винаги са помагали на сносни цени.за опел (бил съм луд Манта маниак все пак) има и един добър сервиз ''опел'' в дружба2.ама аз препоръчвам тоя зад технополис в младост.пробвал съм го за доста комплициран проблем по запалването на тия ш....и нови мотори .та тв'а е моето мнение.успех и да не се отчайвате.всяка машина може да е и добра и пълен боклук.а ако тая е от тия "банковите търгове" уау.внимавайте много.ние държахме едни складове в бивше поделение до софия и там няколко банки бяха наели халета да ''съхраняват" тия коли.виждал съм там невероятни простотии да се вършат с колите (сваляне и подмяна на части и т.н. виждал съм даже подмяна ''на око"- прилича малко там набиват го с чука и кво им дреме).абе увлякох се 'ма на някои може пък да му е от полза...
Много ми се иска това да остане технически сайт, и никога да не става рекламно блеещ. Един от начините е да не броим стойките за чаши в кабината като символ на правилността на автомобила, думата "комфорт" да не се пише с главна буква, и да не се обръща внимание на етикетите.
Фронтерата чисто технически е Исузу. Както Порше 911 е Голф-1. "Фирмените" сервизи не се интересуват от редките модели със своето име, те са машини за пари. За една смяна там ще сменят 10 филтъра и от това ще изкарат пари, престижа от оправянето на някво невиждано копче на таблото не ги интересува. Не си струва, повярвай ми. Опитвал съм ...(((
аз не съм почитател на булвариа и не ги рекламирам, просто моето мнение е, че един автомобил се поддържа най - добре в фирмения сервиз защото там има нужните тестери, сфтуер и инструменти за неоходимите ремонти. разбира се това важи, когато въпросния сервиз е на ниво.
немога да разбера този страх, който е насаден в българина на тази тема, че там в тия фирмени сервизи е скъпо, няма части и работят некадърници
съвсем друг въпрос, е че някои немогат да си го позволят, но в този случай небива да се казва че гроздето е кисело
ясно е че има куп неща, по колите които може да си правим сами но ако човек си изкарва прарите с нещо друго то по - добре да си гледа работата и да остави това на сервизите
go go go , напълно те подкрепям! фирмените сервизи са за това ! лесно е да се плюе срещу всичко , което не ти е по джоба , като изкарваш хората които работят там пълни некадърници и едва ли не неса виждали МПС! защо като ги заболи зъб не отиват на гинеколог - нали и те са лекари ?разбира се , че хоби момента е основното и аско не се поизцапаме няма да е сладко !
Даа, фирмените сервизи са слънце! Евтино, бързо, качествено! Патил съм от кои ли не, а най-гот беше тоя на Пежо. Правиха основен ремонт на двигателя, 3 месеца, 4 000 лева, и задигнаха отвертката с която намествах вратата)) Иначе - мното гот, много, и касиерката се грижи полата и да не стига от кръста надолу. Всичко за клиента!
Ние българите, те китайците ... В Рено изобщо не можеш да се заговориш с никого за по-малко от час, кво като си разхождат униформите. В Мерцедес и три шайби идват 2 месеца. Във Волво може и да не дигнат капака на мотора, обаче фактура на 4 страници не ти мърда ... В Тойота нямат представа от присъединителните размери на двигателите си, а аз не съм отишъл за безплатното кафе, макар че мацките дето ти правят компания докато чакаш са верно нечовешки хубави.
Кажи ми едно място, където да отида, да кажа искам е те това, къде е касата?, и работата да бъде свършена. Че и още по времето на моя живот.
Коментар