търсих V93 ама мнооо ми куцат Чуждоземските езици а в BG-сайтове няма нищо по по принцип по добри мнения освен в OFFROAD-BULGARIA няма да получа така че помагайте
търсих V93 ама мнооо ми куцат Чуждоземските езици а в BG-сайтове няма нищо по по принцип по добри мнения освен в OFFROAD-BULGARIA няма да получа така че помагайте
а колко големи гуми мислиш да монтираш?
с фабричното окачване си влизат 31"
най-лесният и евтин вариант е да направиш боди лифт 1" руснаците го правят с шайби за хокей ставало най-добре подлагат се под оригиналните тампони на купето. Но с този лифт вкарваш максимум 33" по-нагоре си трябва окачване и става мнооооого скъпо. А ти с какви гуми си? мойта е като камион висока досега нито веднъж не съм изпитал нужда от по-голяма височина?
това е с 31" клиренсът е 25 см.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Да, ама мислеше да се обзавеждаш, мислех че си го направил монструозен
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Абсолютно вярно, но на мен явно за там за където съм тръгнал шосейните гуми не ми стигат... С тези паркетници дето ги карам, нали трябва малко да им повиша проходимостта.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Аз да ти кажа до сега никога не съм закъсвал с тези гуми, не съм имал за цел де ама в кал си вършат работа в сняг са супер, карам ги вече около 35 000 и се държат много добре, може би няма да имам шанс в дъбока и лепкава кал ама и не ми се е налагало като се изтъркат избора ми е само един... ти знаеш какъв
Живот и здраве на новия ще видя какви гуми ще сложа, още не съм наясно. Но така или иначе първо трябва да го купя.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
в момента съм с 31' FANATIC но мисля да сложа 33' съмнявам се че ще опират,казаха ми 4е се завъртали тросионите от пред а от заде на рисьорите се сменяли пластините с по дълги нещо подобно където V93 писа но някой дали го правил http://www.fronteraowners.co.uk/suspension_lift.htm
в момента съм с 31' FANATIC но мисля да сложа 33' съмнявам се че ще опират,казаха ми 4е се завъртали тросионите от пред а от заде на рисьорите се сменяли пластините с по дълги нещо подобно където V93 писа но някой дали го правил http://www.fronteraowners.co.uk/suspension_lift.htm
Натягането на торсионите хубаво, ама прочети хубаво в този линк какви са последствията, ако прекалиш с това. За повдигане, ще се повдигнеш малко отпред, но това ще е за сметка на хода на окачването.
Както ти каза fanatic 33" ще можеш да вкараш и с 1" боди лифт, което вероятно ще ти е по-евтино, отколкото лифт на окачването.
в момента съм с 31' FANATIC но мисля да сложа 33' съмнявам се че ще опират,казаха ми 4е се завъртали тросионите от пред а от заде на рисьорите се сменяли пластините с по дълги нещо подобно където V93 писа но някой дали го правил http://www.fronteraowners.co.uk/suspension_lift.htm
Това е много хубаво, но натягането на торсионите ще ти скъси хода от пред и ще ти подрусва повече, отзад можеш само ушите да си смениш но пак ограничаваш хода на окачването ако не смениш амортисьори отпред и отзад, има смисъл да сложиш 33" ако правш цялостно окачването иначе само ще изглежда много страшно фронтерата без реално да можеш да я кълчиш по чукарите.
Най-евтиният начин за 33" е както ти писах по-горе.
Коментар