Мисля че ще бъде много полезна една такава тема, в която всеки който желае покаже какво е направил по колата, дори ако може заедно със снимковия материал даде обяснения защо именно така го е направил, и с какви проблеми се е сблъскал.
Най-голямото нещо което направих на този етап на моята е инсталирането на газов инжекцион, с бутилка извън купето. По-подробно съм описал в темата за "Място на газова бутлика в ОФ", тук на бързо ще кажа проблемите:
Първо преместихме филтъра на резервоара в пространството над гърнето, за да може бутилката да легне върху двете успоредни греди на шасито и по този начин да се качи максимално нагоре. След това беше премахнато резонаторното гърне и изведено с тръба зад дясната гума, като сочи настрани:

Заедно с инсталирането на газтта монтирахме и теглич, понеже от години в гаража ни се въргаля един чисто нов теглич решихме да използваме него. Хванат е за оригиналните места за захващане, отляво:

и отдясно:

Дръпнах 2х25м2 кабел от акумулатора до задната дясна кора, като хванах кабелите за пластмасата с болтове и перчати гайки за лесен достъп, над тях сложих 2 гнезда с постояннен 12в.

Тук мястото е силно ограничено, отдясно е жабката, я от ляво е макарата на десният колан, на десният панел това е единственното място което ми се вижда сигурно. Ето и как застава седалката:

Така и така имах един неизпозлван усилвател и туба реших да използвам пуснатия кабел
:

Мястото на пожарогасителя:

Има растояние между ролбара и пластмасата в която си ляга перфектно пожарогасителя, без да пречи, лесен достъп, не се въргаля в багажника...
В общи линии засега е това, имам някой идеи в главата и когато имам време отмятам една по една някой от тях...
Най-голямото нещо което направих на този етап на моята е инсталирането на газов инжекцион, с бутилка извън купето. По-подробно съм описал в темата за "Място на газова бутлика в ОФ", тук на бързо ще кажа проблемите:
Първо преместихме филтъра на резервоара в пространството над гърнето, за да може бутилката да легне върху двете успоредни греди на шасито и по този начин да се качи максимално нагоре. След това беше премахнато резонаторното гърне и изведено с тръба зад дясната гума, като сочи настрани:

Заедно с инсталирането на газтта монтирахме и теглич, понеже от години в гаража ни се въргаля един чисто нов теглич решихме да използваме него. Хванат е за оригиналните места за захващане, отляво:

и отдясно:

Дръпнах 2х25м2 кабел от акумулатора до задната дясна кора, като хванах кабелите за пластмасата с болтове и перчати гайки за лесен достъп, над тях сложих 2 гнезда с постояннен 12в.

Тук мястото е силно ограничено, отдясно е жабката, я от ляво е макарата на десният колан, на десният панел това е единственното място което ми се вижда сигурно. Ето и как застава седалката:

Така и така имах един неизпозлван усилвател и туба реших да използвам пуснатия кабел


Мястото на пожарогасителя:

Има растояние между ролбара и пластмасата в която си ляга перфектно пожарогасителя, без да пречи, лесен достъп, не се въргаля в багажника...
В общи линии засега е това, имам някой идеи в главата и когато имам време отмятам една по една някой от тях...