В нашето семейство имаме 3 коли, но най-много обичам да си карам Фронтерата - ОФА C20NE. Отивам аз на преглед днес, като съм убеден, че няма да имам проблеми - катализаторът е на мястото си, двигателят не бута масло, винаги съм се грижил много добре за нея. Да, ама не. Стойностите на емисиите яко нагоре! Момчетата в пункта ми казаха, че колата няма катализатор. Реално е на мястото си, но сигурно предишният собственик го е изтърбушил.
Сега се чудя по кой път да поема. Най-логичен ми се струва сценарият, по който си купувам нов китайски катализатор. Казват, че ресурсът им е доста малък, но може евентуално да го пазя само за прегледите. Въпросът е обаче дали ще е достатъчно, за да мина прегледа. Ще сложа 100 октана прясно гориво, ще гледам да я загрея хубаво преди преглед. Мислех си обаче, че заради газта вероятно горивната смес на бензин не е добре. Логично е компютърът да казва на дюзите да пускат повече гориво и си мисля, че преди преглед е добре да карам дълго време на бензин, за да мине адаптацията.
Някой от вас минавал ли е по този път? Крайният вариант е да оставя колата на вилата, но толкова обичам да я карам, че не ми се ще да става "дърварка" :-(
Сега се чудя по кой път да поема. Най-логичен ми се струва сценарият, по който си купувам нов китайски катализатор. Казват, че ресурсът им е доста малък, но може евентуално да го пазя само за прегледите. Въпросът е обаче дали ще е достатъчно, за да мина прегледа. Ще сложа 100 октана прясно гориво, ще гледам да я загрея хубаво преди преглед. Мислех си обаче, че заради газта вероятно горивната смес на бензин не е добре. Логично е компютърът да казва на дюзите да пускат повече гориво и си мисля, че преди преглед е добре да карам дълго време на бензин, за да мине адаптацията.
Някой от вас минавал ли е по този път? Крайният вариант е да оставя колата на вилата, но толкова обичам да я карам, че не ми се ще да става "дърварка" :-(
Коментар