Здравейте, колеги,
Карам от известно време Фронтера А спорт 2.0 115 кс (X20SE), колата много ми харесва и ми върши много работа, но скоро след покупката й, започнаха проблеми със ниско налягане на маслото.
Смениха ми основни и биелни лагери (без да се прави шлайф на коляновия вал) и проблемът изчезна.
Минаха 6 месеца и стрелката за налягането пак постепенно започна да пада, сега е пак почти най-долу, макар все още да не присветва лампата за маслото.
Отвелно колата харчеше масло и сега харчи вече от порядъка на литър на месец и нагоре.
Дали е възможно разхода на масло да е свързан с ниското налягане или са два отделни проблема?
Дали пък ниското налягане не се дължи на некачествен ремонт и спестяване на труд за шлайфане на колянов вал?
Карам от известно време Фронтера А спорт 2.0 115 кс (X20SE), колата много ми харесва и ми върши много работа, но скоро след покупката й, започнаха проблеми със ниско налягане на маслото.
Смениха ми основни и биелни лагери (без да се прави шлайф на коляновия вал) и проблемът изчезна.
Минаха 6 месеца и стрелката за налягането пак постепенно започна да пада, сега е пак почти най-долу, макар все още да не присветва лампата за маслото.
Отвелно колата харчеше масло и сега харчи вече от порядъка на литър на месец и нагоре.
Дали е възможно разхода на масло да е свързан с ниското налягане или са два отделни проблема?
Дали пък ниското налягане не се дължи на некачествен ремонт и спестяване на труд за шлайфане на колянов вал?
Коментар