Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Схема охлаждане двигател и отопление купе X20SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Схема охлаждане двигател и отопление купе X20SE

    Някъде може би ми се е мяркала, но нямам спомени, къде... търся графика, схема, пояснение на пътя на антифриза в двигателя. За X20SE става въпрос.
    Термостата ми е наред, радиаторчето на парното е сменено преди две години и тогава определено се усещаше да грее, сега обаче едвам успява да задуха нещо като топло ама не баш. Чудя се къде може да има нещо запушено, защото когато се катеря с ниска скорост и обороти парното се появява, а като излезна на път с по-висока скорост изчезва. Пак казвам, не е термостат-при студен двигател съм тествал дебелите маркучи и си личи кога отваря втория кръг.
    ОФА КБ X20SE + метан

  • #2
    Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
    когато се катеря с ниска скорост и обороти парното се появява, а като излезна на път с по-висока скорост изчезва. Пак казвам, не е термостат-при студен двигател съм тествал дебелите маркучи и си личи кога отваря втория кръг.
    Което дава размисъл, че вероятно термостата не затваря напълно и при висока скорост преохлажда. Имал съм такъв проблем при кола, с X20NE мисля беше, 115 коня. В града няма ядове, излезя ли навън стрелката връща и парно йок. Нов термостат и всичко заспа. Също помня че доста трудно се обезвъздушаваше този двигател, уж автоматично, но не му ли отворя капачката няколко пъти след каране няма оправяне.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
      Което дава размисъл, че вероятно термостата не затваря напълно и при висока скорост преохлажда. Имал съм такъв проблем при кола, с X20NE мисля беше, 115 коня. В града няма ядове, излезя ли навън стрелката връща и парно йок. Нов термостат и всичко заспа. Също помня че доста трудно се обезвъздушаваше този двигател, уж автоматично, но не му ли отворя капачката няколко пъти след каране няма оправяне.
      То там е работата, че няма логика много, много... На място докато не отвори термостата големите маркучи са студени, няма грам топло в тях. Малките маркучи, които нямат връзка с термостата би трябвало да станат горещи преди да отвори термостата, но се нагряват така, че можеш да си държиш пръста върху тях. Днес на място на един паркинг загря мотора, включи перката, а от парното нещо хладновато подухва. Чудя се, къде е възможно да има запушване/стеснение някакво. Има една метална тръба, която върви под вх. колектор и е свързана с радиаторчето на парното...
      И това с обезвъздушаването съм го пробвал многократно...
      ОФА КБ X20SE + метан

      Коментар


      • #4
        Това возило да няма газ?
        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
          Това возило да няма газ?
          Имаше метан, от година и половина има газ. Винаги са били вързани последователно спрямо радиаторчето на парното.
          ОФА КБ X20SE + метан

          Коментар


          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            Тогава нямам какво да добавя.
            А кое е първо,изпаритела и парното?
            Последно редактирано от kameno karp; 24-01-24, 21:31.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X