Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Механизъм ел.стъкла

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Механизъм ел.стъкла

    В неделя, на връщане от вилата по нощите, изведнъж нещо издрънча и останах без десен прозорец (3 врати) - направо си падна във вратата. Оказа се изтървал край на въжето на конзолата която движи стъклото, механизма уж всичко наред, но закрепването на въжето в посока нагоре се подсилва от една огъната на 90 градуса пластина и тя се беше свила на 45 градуса и кербовката се беше измъкнала през по-големият отвор. Пластината е към 1мм дебела и доста здрава, изправих я и всичко се оправи, но се чудя от какво се е получило това - умора на материала защото това е посоката в която се вдига прозореца и е по-тежко или е имало някакъв инцидент преди мене с блокиране на движението? Хич не е приятно да се кара без прозорец през зимата, та затова се интересувам дали има някой препатил да сподели!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    От "умора", материала се чупи, не се огъва. Дали някой не му е помогнал (насилствено отваряне отвън)?
    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

    Коментар


    • Edo
      Edo коментира
      Редактиране на коментар
      И аз така си помислих като го видях как се е огънало, но после реших, че може и постепенно да става ако е слаба ламарината!

  • #3
    Това на Фронтерата ли? По принцип се чупи част от пластмасата и ламарината се изкривява. Слагаш допълнителна метална скоба с две винтчета -ползвах от бакелитов щепсел шуко - и забравяш. Трите от четири мои стъкла така съм ги направил и чакам четвъртото да изтърве.
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • #4
      Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
      Това на Фронтерата ли? По принцип се чупи част от пластмасата и ламарината се изкривява. Слагаш допълнителна метална скоба с две винтчета -ползвах от бакелитов щепсел шуко - и забравяш. Трите от четири мои стъкла така съм ги направил и чакам четвъртото да изтърве.
      Да, на Фронтерата! Значи е слаба тази ламарина и да очаквам пак изненади! Мерси Колега!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #5
        Аз съм с ОФА къса и ми се развали ел механизмът. Зъбите са се износили в горно положение. Искат ми някакви безумни цени за втора ръка, а предполагам, че и там положението не е розово. Мислих си да наваря материал върху зъбите и после да ги оформя, но сега по скоро ще търся механичен повдигач и ще използвам само тази част. Някой правил ли е подобни схеми?

        Коментар


        • #6
          Днес се хванах и просто наварих зъбите. После ги оформих с флекса и дремела и всичко си дойде на мястото :-)

          Коментар


          • #7
            Значи, веднъж изтърве ли въжето от конзолата, няма смисъл просто да изправите ламаринката (както направих аз) - пак ще се огъне! Този път се случи на самия край на Ситония, при двата плажа - не успя да падне стъклото, но цялото прибиране до София съм го мислил. Иска си укрепване!
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • novatech
              novatech коментира
              Редактиране на коментар
              Да де , и аз първо го изправих и изтърва. Точно за такова закрепване ставаше въпрос.

            • Edo
              Edo коментира
              Редактиране на коментар
              Сега сигурно ще скъса въжето, че опира в новата планка! Добре, че мотора няма да издържи толкова, пък и ръждата си работи!

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X