Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

    Здравейте!
    Понеже още си нямаме доверие с моята Фронтера и се гледаме накриво си викам ако ме изненада някъде как ще я прибирам.
    С въже или колан ясно, ама ако няма и спирачки? Та в този ред на мисли ми дойде решението за изработка на твърд теглич.
    Ако имате някакви идеи, моля да ги споделите! Може пък да излезе нещо полезно от цялата работа, знае ли човек?

    Поздрави!
    Прикачени файлове
    Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
    VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

  • #2
    До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

    Мисля че е по-лесно да си сложиш отпред топка вързана за шасито и да си направиш теглич с една тръба, на която в двата края да има този накраиник за ремарке за захващане за топката. По лесно ще превозваш тръба вместо триъгълник. Но в този случай ще трабва да има човек да управлява в теглената джипка. Идеята за подобно нещо наистина ме впечатлява. Мисля, че ще е удобно. Във Франция например е забранено да се тегли с въже. Само с твърд теглич или на платформа.

    Коментар


    • #3
      До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

      Мислих го този вариант. Най-лесен за изработка, но не по-малко опасен от теглене с колан. При рязко спиране на теглещия автомобил има вероятност тегленият да се посуче и да го връхлети тъй-като има две чупещи точки ако мога така да се изразя. Най-сигурно ми се струва триъгълник като за ремарке, ама ако може да е леко, ако може да е раглобяемо, ако може да не заема много място, ако ........
      Имам една идея за комбинирана предна броня, която да се трансформира в твърд теглич но още я обмислям.
      Има ли някакви ограничения относно дължината на твърдия теглич?
      Последно редактирано от Ивайло Александров; 02-09-09, 15:12. Причина: Допълнение!
      Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
      VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

      Коментар


      • #4
        До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

        Прав си, може да се усуче. За ограниченията в дължината на теглича ще питам да ти кажа. А щом ще го закачаш на предната броня може да го направиш на две части които да се събират и съединяват напред. Ама ще ти натежи това на предницата. Няма как. А може да го направиш и като на червената нива. То като е твъд теглеч не е нужно да е много дълъг май. Няма да стърчи толкова много над капака. А и ще е като мерник

        Коментар


        • #5
          До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

          Имам идея да е подобна броня като снимката на колегата. Двете дълги тръби да са подвижни и да се съединяват долу на ушите когато е необходимо. Въпроса се свежда да се уточни захващането в ушите и малкия триъгълник към стандартния захват за ремарке.
          Прикачени файлове
          Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
          VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

          Коментар


          • #6
            До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

            Топката изобщо не е офроуден теглич. По принцип не може да удържи нито по крена, нито по диферента. За тая работа си има фаркопи и куки.
            Връщаме се в зората на форума, когато се спореше кое е джип, а кое паркетник. Е, една от главните разлики е в имането или нямането на нормални буксирни устройства. Теоретичната проходимост и джиповостта на кое да е ТС, са силно различни неща.

            Коментар


            • #7
              До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

              Теглич отпред ще влоши ъгъла на атака.

              Да се скапят спирачките си е частен случай и незнам до колко си заслужава да слагаш теглич специално за този случай.

              Скапвали са ми се спирачките, ама с каране на бавни лесно можеш да овладееш колата, та дори и да спираш като се налага. Да не говорим, че имаш и ръчна, която е на жила.
              Светът на Владо

              Коментар


              • #8
                До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

                Ами, първо до колкото съм запознат ограниченията в размера е че не трябва да е по къс от 2м.но въпроса е какъв е смисъла от него??? да откажат спирачките може,то при изгасен двигател след няколко натискания на педала и пак ги няма,но пък ти няма да се теглиш с 100 км/ч.имаш и ръчна която е механчна тъй че........


                Редакцията от модератор!
                Моля, спазвайте правописа .... другия път няма да Ви поправям мнението.
                Последно редактирано от CarTest™; 21-09-09, 19:04.

                Коментар


                • #9
                  До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

                  Първоначално публикуван от rado 81 Преглед на мнение
                  Ами, първо до колкото съм запознат ограниченията в размера е че не трябва да е по къс от 2м.но въпроса е какъв е смисъла от него??? да откажат спирачките може,то при изгасен двигател след няколко натискания на педала и пак ги няма,но пък ти няма да се теглиш с 100 км/ч.имаш и ръчна която е механчна тъй че........


                  Редакцията от модератор!
                  Моля, спазвайте правописа .... другия път няма да Ви поправям мнението.
                  Е как да ги няма като изгасиш двигателя??? Като не работи двигателя нямаш серво на спирачките, но те пак си работят със същата сила като при запален мотор, само дето трябва по-силно да натиснеш педала, защото е по-твърд.
                  Светът на Владо

                  Коментар


                  • #10
                    До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

                    Първоначално публикуван от rado 81 Преглед на мнение
                    Ами, първо до колкото съм запознат ограниченията в размера е че не трябва да е по къс от 2м.но въпроса е какъв е смисъла от него??? да откажат спирачките може,то при изгасен двигател след няколко натискания на педала и пак ги няма,но пък ти няма да се теглиш с 100 км/ч.имаш и ръчна която е механчна тъй че........


                    Редакцията от модератор!
                    Моля, спазвайте правописа .... другия път няма да Ви поправям мнението.
                    Доста порових за информация, но не открих нещо съществено.
                    Затова преразгледах информацията, която открих за ремаркета и платформи - почти всички тегличи са с дължина 1.20 м.
                    Нещо от сорта ще сглобя. Вече са направени някои от детайлите. Скоро ще пусна информация за готовия продукт.

                    ПП: А смисъла, че ще бъде едновременно допълнителна броня и твърд теглич - според случая!
                    Прикачени файлове
                    Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                    VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                    Коментар


                    • #11
                      До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

                      Част от детайлите вече са изработени, като теглото им до момента е 8.750 кг. Дебелината на ламарината е 8 мм. Времето е много кът напоследък и се проточи работата. За момента под въпрос са тръбите с какви размери да бъдат, "Ф" и дебелина.



                      Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                      VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                      Коментар


                      • #12
                        До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

                        Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                        Част от детайлите вече са изработени, като теглото им до момента е 8.750 кг. Дебелината на ламарината е 8 мм. Времето е много кът напоследък и се проточи работата. За момента под въпрос са тръбите с какви размери да бъдат, "Ф" и дебелина.
                        Не разбрах все пак каква е основната идея . Ако е само да те дръпне ( или да дръпнеш ) някой в калта или през камънаците по време на офроуд , Стефан е прав . Ако обаче трябва да се тегли МПС по черен или асфалтов път ( на дай си Боже пък да се наложи на дълъг път ) , твърдия теглич е за предпочитане . Само който не се е теглил в такива случаи , той не знае каква мъка е въжето... предния намаля , задния бие спирачка , първия тръгва и "сецва" ... абе кеф !

                        Тръба ф42х3 е минимума. Аз имам разглобяем такъв , но 2 парчета по 1.20 м. То затова и в закона пише от 2 до 3 м. Под 2 метра на остър завой може и да "цунете" брони
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Не разбрах все пак каква е основната идея . Ако е само да те дръпне ( или да дръпнеш ) някой в калта или през камънаците по време на офроуд , Стефан е прав . Ако обаче трябва да се тегли МПС по черен или асфалтов път ( на дай си Боже пък да се наложи на дълъг път ) , твърдия теглич е за предпочитане . Само който не се е теглил в такива случаи , той не знае каква мъка е въжето... предния намаля , задния бие спирачка , първия тръгва и "сецва" ... абе кеф !

                          Тръба ф42х3 е минимума. Аз имам разглобяем такъв , но 2 парчета по 1.20 м. То затова и в закона пише от 2 до 3 м. Под 2 метра на остър завой може и да "цунете" брони

                          Основната идея е допълнителна предна броня, която след кратко и бързо преустройство се превръща в твърд теглич. Не съм виждал нищо подобно, като това което искам да направя. Дано да излезе нещо от цялата работа.

                          ПП: Можеш ли да пуснеш някоя снимка на твоя теглич? Всяка идея е добре дошла.
                          Последно редактирано от Ивайло Александров; 01-10-09, 17:38. Причина: Допълнение!
                          Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                          VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                          Коментар


                          • #14
                            До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

                            Успях да намеря малко време за работа !

                            Едната половина вече е сглобена.







                            Пробен монтаж.

                            Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                            VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                            Коментар


                            • #15
                              До: Твърд теглич за ОФА КБ. Да или НЕ?

                              Най-накрая успях да се сдобия с прикачното устройство на теглича!
                              Месец и половина чаках докато докарат за 2000 кг.
                              Прикачени файлове
                              Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                              VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X