Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФБ черен пушек и Р0100!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ОФБ черен пушек и Р0100!

    От известно време забелязвам черен пушек през задното стъкло при подаване на газ, чека и сервиза не светят. Реших да проверя за грешка и опа - Р0100 дебитомер жълт код, май непостоянна?! Интересно, че след проверка с адаптора веднага си светва сервиза и колата минава в авариен режим, ако нищо не проверявам - нищо не свети, няма авариен режим, но си пуши! Ако изчистя грешката стойностите стават нормални: 7 г/с на празен ход и 23 г/с при 2500 оборота на място, при движение с пълна мощност стига до 120 г/с. Пушека изчезва и всичко наред до следващото гасене на мотора - тогава пак се връщат грешните стойности 17 г/с на място. Периодично ми блокират вихровите клапи на ЕГР и ги раздвижвам на ръка, сега пак бяха блокирали и реших, че е от тях, но след като ги раздвижих издържа само едно гасене/палене без грешка и после пак си дойде на проблема. Никога не съм ги чистил, че ми се вижда сложно с махането на дюзите. Довечера ще пробвам с ОПкома да видим дали ще даде нещо различно. Някой има ли някакви мисли?
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    Пак се сблъсквам с разминавания в данните от ОПком и ЕЛМ327! ОПкома не вижда никаква грешка и дава малко по-други стойности: на загрял мотор 900 оборота - 180 mg/strk (8 гр/с), при 2500 оборота - 260 mg/strk (32 гр/с). Малко по-високи от тези на ЕЛМ327, но се чудя дали да взимам нов дебитомер (340 лв) заради това или все пак проблема е другаде?! За БМВто преди половин година взех нов дебитомер при подобна ситуация и сега ми стои като паметник - нищо не се промени от него. От друга страна, колкото и съмнителни да са данните от ЕЛМ327 съм почти убеден, че пушека реално намалява след нулиране на грешката, която ОПкома не я вижда изобщо де! Което е нормално ако наистина стойностите на потока на въздуха намаляват, но така или иначе не мога постоянно да я чистя тази грешка при всяко палене пък и е много съмнителен този електронен проблем който се елиминира така просто - дали не са номера на ЕЛМ327?! Също ОПкома дава 0 преди да запаля (което ми се вижда много нормално), а ЕЛМ327 13.5 на загасен двигател с грешка или 5 на загасен двигател след изчистване на грешката?
    Последно редактирано от Edo; 12-09-22, 20:53.
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X