Здравейте,
Доколкото знам заглавието е хронична болест на тези мотори(това да им е кусура
).
Та при мен имаше една хубава 5см-ва пукнатина точно по средата м/у 2 и 3 цилиндър и плякаше звучно още с покупката.
След подходящ прогрев на колектора я заварих с електроди за чугун и... "ах, мамка му" звука не се измени ни най-малко.
След подробен оглед и поизгорени пръсти се оказа, че са скъсани шпилките на 1ви цилиндър, гарнитурата прегоряла и от там това дразнещо плякане.
На времето в сервиза ползвахме една бяла паста за ауспуси, но не я намерих никъде(нали ви казвам, че продавачите по принцип не знаят какво продават).
Преформулирах търсенето за да открия някакъв "силикон" устойчив до 1500 градуса.
Свалих колектора, почистих наоколо и обмазах гарнитурата двустранно.
Успях да сменя едната шпилка от скъсаните.
Доволен съм от резултата.
Доколкото знам заглавието е хронична болест на тези мотори(това да им е кусура

Та при мен имаше една хубава 5см-ва пукнатина точно по средата м/у 2 и 3 цилиндър и плякаше звучно още с покупката.
След подходящ прогрев на колектора я заварих с електроди за чугун и... "ах, мамка му" звука не се измени ни най-малко.
След подробен оглед и поизгорени пръсти се оказа, че са скъсани шпилките на 1ви цилиндър, гарнитурата прегоряла и от там това дразнещо плякане.
На времето в сервиза ползвахме една бяла паста за ауспуси, но не я намерих никъде(нали ви казвам, че продавачите по принцип не знаят какво продават).
Преформулирах търсенето за да открия някакъв "силикон" устойчив до 1500 градуса.
Свалих колектора, почистих наоколо и обмазах гарнитурата двустранно.
Успях да сменя едната шпилка от скъсаните.
Доволен съм от резултата.
Коментар