Има ли някакъв начин на развиване на гайката на шпилката от горната страна на предните амове? Иде реч за оригиналните амортисьори. Развих ги отдолу и останових, че има още хляб в тях макар и на много години и километри-за разлика от задните, които са текнали. Искам да им сменя гумените крепежи, които вече са дали фира... та питането ми е има ли начин за развиване без рязане на шпилката?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Предни амортисьори демонтаж... ?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение... а най-правилният вариант е да сложиш нови.
ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
Пак ще се повторя,но при липса на опит и инструменти най -добре е да се потърси квалифицирана помощ.
С подходящите инструменти развиването на гайката отнема минута,две и без никакви издевателства..;ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
Според теб, как да процедирам... отивам в сервиз и питам "имате ли инструменти за трошене на гайки"? След поредното ходене при майстори и резултат калпава услуга предпочитам да си ги развия сам. Имам мини дрелка от типа на Дремел, ще резна гайката и ще се приключи. Ще нараня вероятно и малко от резбата, но няма да е драма.
Коментар
-
Ами нали сме тука, за му дадем някакъв съвет, за да не си троши излишно ръцете и главата.
Ако ги няма тези питания, ще ни остане псуването на бойко и лиготиите в раздел политика.
-
Така да бъде,
ще си даваме съвети за развиване на гайки и болтове ,за смяна на филтри и масла и ............А защо не започнем с предложения за подходящата екипировка и практически курсове. Със съвети и видео клипчета ще ставаме "Баш майстори" във всяка професия (занаят).
Понеже съм от остаряващата генерация, даже за фитил в гумата ходя при гумаджия. Той на ден ще извърши тази операция десетки пъти, а аз в годината може и веднъж. ( необходимите инструменти и консумативи седят в чекмедженце в работилницата ми) .
А когато ми дойдат със създаден допълнителен проблем от "учебната си дейност" "много им се радвам"!
-
Мен не ме е яд да дам съвет, нито твоя занаят ще откраднат нито моя.Яд ме хваща като започнат някои анимационни герои с десет изгледани клипчета в ютуб и малко прочетено по форуми да дават готови заключения, без право на възражение.Както казваш Баш майстори във всяка професия.Преди поне всички българи разбираха от футбол, сега вече станаха имунолози, вирусолози, абе всестранно развити личности.
-
-
Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
При положение, че са здрави, а задните са за смяна... няма да купя нови предни
От стотина лева почват приличните амортисьори, та ти препоръчвам да смениш и тях и да не ги мислиш.
P.S. Ако не ти се дават пари за нови, имам един чифт двутръбна Каяба, най-големите които влизат там, които съм купил нови, и които смених с обикновени маслени за проба миналата година, щото си карам джипката ежедневно, та да видя как е с тях.
Амовете ми стоят и прашасват, и мога да ти ги дам за 50лв. и двата.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
- 1 like
Коментар
-
Оттеглям си офертата, щото трябва да сменям амовете на Форд-Нисана™ (по Кольо), та се сетих, че Каябата ще стане и за него.
P.S. Добре, че беше темата, че бях забравил Каябите, и за малко да си купя още един нов чифт.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
При положение, че са здрави...
Даже и от стотина лева не започват - KYB-овете са по 80 кинта. Те и за Terrano и Pajero - терановите са 70лв даже - двутръбни, газвови с ниско налягане. Маслените пак са по толкова.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
И ако фронтерата се кара с ниска скорост предимно по черно, каква точно му е файдата от новите амортисьори?
Коментар
-
Например да не спре по някое позачакълено нанадолнище, защото гумите вместо да стоят на земята, подскачат от всяко камъче. Изобщо пробвал ли си някога са спреш рязко върху павета със "занулени" амортисьори? Щото аз преди много години по принуда съм карал такава "кола" около седмица. Да, свиква се, донакъде, след първия половин-един час каране, но това че и от поведение и от спиране можеш да си постоянно изненадан, си остава.
-
-
Още в #3 казах на колегата какво да направи, но понеже на почти всички ни е ясно защо, пропуснах да поясня, което направих в #8.
Цената от 100лв с която го информирах, естествено, е за два амортисьора, щото ако се сменява нещо по мост, се сменява по целия такъв, демек, и от двете му страни, независимо дали износената част е само от едната страна.
На който не му е ясно защо, да го приеме аксиоматично.
P.S. Имал съм доста случаи таксиметрови шафьоре да търсят накладки само за отляво или отдясно, но за късмет това се случваше до преди петнайсетина години.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Още се случва. Съвсем наскоро в една от терано групите някой продаваше един спирачен диск, друг търсеше един барабан. И двете ги има в магазина, на смешни цени за комплект. За търсене на дебитомери на старо например изобщо не искам да споменавам - това поне си е за сметка на купувача почти изцяло (като изключим не до там рядката случка заради калпав дебитомер колата да забива муцуна точно като я изрежеш за да изпревариш някой тир).Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Тук голям битак се е заформил... а аз задодах простичък въпрос... А ако трбява да си чешем езиците-да, амове на толкова години няма, как да са като нови и това ми е пределно ясно, От там нататък-имам опит за да мога да преценя, кога са за боклука и да стендовете дават по-точна представа от моята, но засега имайки предвид и годините на машината и с каква скорост ще шофира, преценката ми ми стигаОФА КБ X20SE + метан
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар