Днес ми остана малко свободно време, та отново се захванах да търся откъде идва проблемът с паленето, който имам на моята Фронтера. След като проверих абсолютно всичко, стигнах до идеята да видя дали имобилайзерът не прави мизерии. За съжаление е слаган допълнително в Италия и както може да предположите, окабеляването е майка плаче.
Имам нужда да видя какви са оригиналните кабели при бобината и каква е схемата. Това, което установявам на прима виста, е, че монтираният имобилайзер подава минус на бобината. Може ли да ме ориентирате откъде стандартно бобината взима минус? Не мисля, че е от корпуса на шасито. Ако някой пусне снимка отблизо, ще съм много благодарен. Става дума за Frontera 2.0 Sport с C20NE.
Благодаря много!
Имам нужда да видя какви са оригиналните кабели при бобината и каква е схемата. Това, което установявам на прима виста, е, че монтираният имобилайзер подава минус на бобината. Може ли да ме ориентирате откъде стандартно бобината взима минус? Не мисля, че е от корпуса на шасито. Ако някой пусне снимка отблизо, ще съм много благодарен. Става дума за Frontera 2.0 Sport с C20NE.
Благодаря много!
Коментар