Здравейте,
имам следния проблем и се чудих дали някой има съвет. Колата е Опел фронтера 2.4 с газ. Реших вчера да тръгна с нея от София до Пазарджик. Някъде след 30-40км от София започна да мига и да свети чека, обаче работата на газ не се промени. Минах на бензин да пробвам и забиваше муцуна, нямаше никаква реакция след натискане на педала, абе не беше добре.
Пристигайки на крайната дестинация, метри преди спирането замириса много силно на стапящ се кабел и при спиране започнаха да пръскат пръскалките и да работят чистачки. Изгасих колата, продължиха да пръскат, изключиха се при спиране на фаровете, обаче дори при натискане на Off, габаритите продължават да светят. Забелязах и, че релето за бензиновата е много горещо на пипане.
Махнах минуса на акумулатора, за да не свети цяла нощ и днес реших пак да го мъча. Самодиагностиката нищо не показва, може би заради махането на захранването. В кабелния сноп, който минава над блока(много не съм сигурен, че трябва да минава от там ама така я купих и нямат дължина някой кабели да ги преместя) имаше един кабел, останал само на жици с видимо стопена изолация и дори на места залепил два кабела с нея. По остатъци оприличавам цвета на бяло с черно, но може и да греша.
Пробвах да запаля и си запали и на бензин и на газ. Чека мига с числото 12 дори и когато не е с кламера. Габаритите си светят, при пускане на фарове се пуснаха праскачки обаче чистачките не се този път. И при натискане на бутона не тръгнаха.
Мисля си, че някъде на някоя точка за маса стига захранване, обаче не намирам много такива.
Чудя се и този кабел, който може би отива някъде зад дебитомера дали е причина или симптом, като по-склонен съм да вярвам, че е следствие .
Всяко мнение е добре дошло.
Поздрави,
Диян
имам следния проблем и се чудих дали някой има съвет. Колата е Опел фронтера 2.4 с газ. Реших вчера да тръгна с нея от София до Пазарджик. Някъде след 30-40км от София започна да мига и да свети чека, обаче работата на газ не се промени. Минах на бензин да пробвам и забиваше муцуна, нямаше никаква реакция след натискане на педала, абе не беше добре.
Пристигайки на крайната дестинация, метри преди спирането замириса много силно на стапящ се кабел и при спиране започнаха да пръскат пръскалките и да работят чистачки. Изгасих колата, продължиха да пръскат, изключиха се при спиране на фаровете, обаче дори при натискане на Off, габаритите продължават да светят. Забелязах и, че релето за бензиновата е много горещо на пипане.
Махнах минуса на акумулатора, за да не свети цяла нощ и днес реших пак да го мъча. Самодиагностиката нищо не показва, може би заради махането на захранването. В кабелния сноп, който минава над блока(много не съм сигурен, че трябва да минава от там ама така я купих и нямат дължина някой кабели да ги преместя) имаше един кабел, останал само на жици с видимо стопена изолация и дори на места залепил два кабела с нея. По остатъци оприличавам цвета на бяло с черно, но може и да греша.
Пробвах да запаля и си запали и на бензин и на газ. Чека мига с числото 12 дори и когато не е с кламера. Габаритите си светят, при пускане на фарове се пуснаха праскачки обаче чистачките не се този път. И при натискане на бутона не тръгнаха.
Мисля си, че някъде на някоя точка за маса стига захранване, обаче не намирам много такива.
Чудя се и този кабел, който може би отива някъде зад дебитомера дали е причина или симптом, като по-склонен съм да вярвам, че е следствие .
Всяко мнение е добре дошло.
Поздрави,
Диян
Коментар