Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Y22DTH грешка Р1590 - reset на компа?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Y22DTH грешка Р1590 - reset на компа?

    Компа отказва да управлява главното реле за вакуума към турбина, дросел и ЕГР. Кабели наред, други грешки няма и в ръководството пише като последна мярка преди смяната на компа да му се направи reset?! Да, ама шубето е голям страх и може заради тази дреболия да хвърля колата на боклука - някой по-смел да е пробвал? Не на последно място имам само OP-COM и мога да направя процедурата само за друг автомобил, например Zafira с някакво бензинче 1.6?!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    Ей това ти прави проблеми https://www.avto.bim.bg/oem/24435269
    Mitsubishi Padjero II 2.8 TDI

    Коментар


    • #3
      Точно така, само че стария клапан има 5.7 Ома съпротивление /колкото е на другите 3 въпреки че се различават/ и си цъка и отваря/затваря при подаване директно на 12 В. Плюса му е наред и само управляващия минус от компа е бъгав!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        Няма да ти помогне ресет на компа . Варианта е да се преинсталира софта ,но не вярвам да ти помогне .Смени клапана на турбото с друг . Но аз пък се съмнявам ,че проблема е с дросел клапата и затова го вкарва в авариен режим и гаси турбото. Мога да ти преинсталирам софта и ако не се оправи да изолираме ЕГР-а и дросела тогава със сигурност ,ще ти отпаднат бая главоболия .
        Напред и нагоре
        Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
        0886769809-Юлиян
        kiko00@abv.bg

        Коментар


        • #5
          Мерси за мнението! Пробвах да вържа директно клапана към маса и работеше добре, но само 20 километра и изгоря! Може да е бил пред умиране - не знам, сега намерих същия /поне така изглежда/ втора употреба от Вектра С с мотор като моя и утре ще го пробвам. Междувременно пробвах с обикновено реле и то си цъка, демек компа е още жив май! Засега карам с директно вързан вакуум и няма други грешки - само компа се оплаква, че не вижда клапана и има леко съскане около минута след спиране на мотора.
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • #6
            Ще гръмнеш турбината с директно вързан вакуум! Лошото е ,че го разбираш едва когато изкара маслото през ауспуха . С клапан от вектра става без проблем ,дано се оправи след смяната .
            Напред и нагоре
            Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
            0886769809-Юлиян
            kiko00@abv.bg

            Коментар


            • #7
              Става въпрос за клапана който пуска/спира вакуума на всички консуматори без предния мост:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1887.jpg
Прегледи:341
Размер:336.8 КБ
ID:6608933Турбото се управлява от неговия си клапан и компа си има контрол! Надува до 1.2 и се държи съвсем нормално.
              Honda XL600LM, 1987
              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
              Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

              Коментар


              • #8
                Добре разбрах ! Написах сума глупости които нямат общо с проблема (ама така е ,като не чета винаги внимателно ) .Въпреки всичко и за това има софтуерно решение ,ако евентуално не сработи като хората . Имам и друга идея ама трябва да погледна утре на тази при мен под капака и тогава ,ще го споделя .
                Не му се страхувай на компа не се предава толкова лесно !
                Последно редактирано от kiko00; 01-06-20, 22:38. Причина: допълнение
                Напред и нагоре
                Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                0886769809-Юлиян
                kiko00@abv.bg

                Коментар


                • #9
                  Бахти драмата! Клапана от Вектрата е абсолютно същия, но явно в по-добро здраве, защото дава 42 ома срещу 5.6 на моя преди да изгори! От там тока в компа е бил с над 2 ампера по-голям от необходимото и той си го е спрял преди клапана да изгори окончателно. Въпроса е, че при това положение дори TISа дава грешни изводи и определи компа за смяна вместо клапана?! Всичко тръгна нормално и без грешки - дано кара!
                  Honda XL600LM, 1987
                  Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                  Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                  Коментар


                  • #10
                    Да изпреварил си ме ,това замерих и аз . Трябва да работи без проблем ,42 ома дава и на тази при мен . Компютъра има това свойство да се предпазва и изключва компоненти ,който са извън зададените норми .
                    Напред и нагоре
                    Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                    0886769809-Юлиян
                    kiko00@abv.bg

                    Коментар


                    • Edo
                      Edo коментира
                      Редактиране на коментар
                      Благодаря ти за помощта! Поздрави!

                    • kiko00
                      kiko00 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Само за инфо не бях правил ресет на този вид комп (PSG16) , но ми се наложи , след хиляди премеждия успях . Не е страшно или сложно след като имаш всичко нужно и правилните настройки на инструментите . Вече спокойно мога да правя настройки на PSG16 помпите от всеки Опел ( така нареченото префлашване ) , без значение дали са по CAN или K-LINE . Така ,че страшното с неоткриваемите помпи за Фронтера отмина .

                    • Edo
                      Edo коментира
                      Редактиране на коментар
                      Добри новини!

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X